XXL Nutrition

Ritalin en afvallen

Bezoekers in dit topic

BS ik cut nu ook en van 3800KCal naar 2400kcal merk je egt wel. Maaltijd tijden zijn hetzelfde alleen hoeveelheid is minder. En heb constant honger :( en verlang naar lekkere dingen zoals candy en cola :D:D:D
Gek he? Zelfde maaltijden maar dan minder. Misschien eens je voedingsschema onder de loep nemen? Honger is niet nodig, maar dan moet je wel met verstand een schema maken.
 
Doe gewoon je best eens zonder trilallin... :)

Of te zwak karakter ervoor? Als het nu voor de studie van 2500 blz was dan kon ik er nog inkomen. Maar om af te vallen vind ik wel wat lui.
 
Sorry vr de zeikpost maar is het nu Trilallin, Ritalin of Rilatin? Of hebben alle ADHD'ers ook dyslexie ;-)

Effe ontopic: zelf rook ik wel om af te vallen, werkt goed maar DOM! :-(
 
Joehoe!

ik ben er allang mee gestopt. (ritalin)
werkte helemaal niet. (voor het doel)

en dwarven, je kan over alles zeiken..
nu weer over die noodles, pff.

in combi met kip en groente maak ik er geweldige gerechten mee,
en nee,niet elke dag. maar om ze in voorraad te hebben is het prima.

ik probeer het hele topic weg te halen, maar weet niet hoe.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Weet je zeker dat ze linksonder liggen, en niet rechts?


jaja leuk, sarcascme..
geloof me, ik heb de 1e keer me helemaal gek lopen zoeken daar
ze liggen nl niet bij alle andere noedels.
en het is een aziatische supermarkt, veel geluk met iets vragen daar.. ???
ze liggen echt op een onvindbare plek.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Roken om af te vallen..

hmm.. je stofwisseling gaat wel iets sneller, maar je kan ook
yerba mate thee drinken ( bestel ik bij tea bar online)
ook heerlijke choco kruidenthee voor 's avonds.
 
joehoe!

Ik ben er allang mee gestopt. (ritalin)
werkte helemaal niet. (voor het doel)

en dwarven, je kan over alles zeiken..
Nu weer over die noodles, pff.

In combi met kip en groente maak ik er geweldige gerechten mee,
en nee,niet elke dag. Maar om ze in voorraad te hebben is het prima.

Ik probeer het hele topic weg te halen, maar weet niet hoe.

---------- toegevoegd om 13:14 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------




jaja leuk, sarcascme..
Geloof me, ik heb de 1e keer me helemaal gek lopen zoeken daar
ze liggen nl niet bij alle andere noedels.
En het is een aziatische supermarkt, veel geluk met iets vragen daar.. ???
Ze liggen echt op een onvindbare plek.

---------- toegevoegd om 13:16 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

roken om af te vallen..

Hmm.. Je stofwisseling gaat wel iets sneller, maar je kan ook
yerba mate thee drinken ( bestel ik bij tea bar online)
ook heerlijke choco kruidenthee voor 's avonds.

+1
 
e 621

Waarschijnlijk geen nieuws, maar voor degenen die het niet weten,
in veel artikelen zit de smaakmaker ve-tsin
mononatriumglutamaat

heel erg slecht voor je.
zit in ongelofelijk veel soepen, sauzen, vleeswaren etc.

ze noemen het dan e 621

je lijf kan hier heftig op reageren ( bijv erge trek krijgen!)

net als aspartaam is dit iets om echt te vermijden.

(zegt iemand die ritalin probeerde voor een paar kilootjes hahaha!)
 
koffie drinken als je honger krijgt wel zelf maken en kop per kop ook een goed merk geen aldi of lidl ik zet men koffie vers en straf telkens 1tas tenzij men vrouw ook eentje wil .ik was lange tijd gestopt met trainen tijdens deze periode reductil gepakt eetlustafremmer grootste bucht dat er op de markt is en is allemaal tijdelijk.ben blij dat ik terug beginnen trainen ben sukkelaar die ik was
 
reductil
dat is sibutramine, bij mijn weten uit de handel genomen
wegens hartstilstanden etc
goed dat je daarmee bent gestopt
en respect dat je weer aan het trainen bent.

persoonlijk drink ik niet meer dan 2 koppen koffie per dag
anders word ik een beetje hyper.

ik weet niet of het reclame is, maar als ik dit gebruik voel ik
me altijd heel goed:
www.recovbipeptides.com
tis alleen vrij prijzig.
 
tja maar in belgie krijg je dat na aandringen bij dokter maar ik zeg het.trainen is het beste.s'morgens na men koffie nog nie eten voor de rest nuchter 30 min cardio .dan eten en men spiertraining kan anderhalf uur later beginnen 's avond voor tv nog eens 30 min step.ik neem 1 koffie s'morgens 'smiddags na eten en nog eentje om 15u douwe egberts moka royal krijg er al goesting in maar 's avonds blijf ik eraf.trainen was ooit men leven was belofte van belgie.trainde bij mister belgie bert schiettekat maar ben portier beginnen staan aan dancings en gedaan met competitie wel hardcore blijven trainen tot men 30jaar.voordeel is dat ik veel van body-building ken.ik ga zien tot wat gewicht ik zal gaan heb er geen benul van.heb hele massieve spieren.zal tussen 85 en 95 zijn denk ik.als het zover is komt er een foto op het forum.heb al zitten zoeken naar men foto' van vroeger maar vind niks de nabba zal ze misschien nog hebben.
 
Haha!
Topic starter is naief, lui en heeft totaal geen kennis over het lichaam maar neemt toch een drugs voor ad(h)d'ers :p
Ik heb het de afgelopen tijd geslikt omdat ik add heb en veel schoolwerk had.
ik merk amper iets van deze drug, behalve onrustig en minder honger.
Het is absoluut geen sterke drug (10mg) dus kan je het ook aan je kind geven als die een lichte vorm van adhd heeft.
Alleen als je geen adhd of add hebt merk je het heftig.
Daar naast is uit jouw woorden duidelijk te merken dat je niet gedisciplineerd traint al die 8 jaar, en al helemaal niets weet van voeding en je lichaam.
Je huisarts vriend ook niet bijster veel.
Jezelf vermageren door middel van drugs is is NATUURLIJK een tijdelijke oplossing.
tijdelijke afval diëten zijn NOOIT goed bij mensen die niet weten wat ze er mee moeten doen.
In handen van iemand die weet hoe het lichaam werkt en welke voeding wat doet, kan een korte termijn dieet heel goed werken.
Maar jij kloot maar wat aan, je hebt geen zin om iets te weten, je wil gewoon kilo's kwijt kosten wat het kost.
Ik zal je verklappen dat ze er 2 keer zo hard weer aanvliegen ;)
Afvallen en slank blijven werkt alleen als je je houding aanpast en discipline hebt om iets vol te houden.
Ik hoop dat je kind wijzer is.

(edit) ik lees nu de laatste paar posts, je bent er gelukkig mee gestopt.
Neemt nog niet weg dat het erg dom was.
 
Laatst bewerkt:
is dat je eigen foto Yannick ( je avatar)
of knip en plak?
 
Als je toch de farmaceutische toer wil opgaan: in België kan je in de apotheek zonder voorschrift "Alli" krijgen. Dat is een middel dat er voor zorgt dat er minder vet uit je voeding wordt opgenomen.
Het is een lichter gedoseerde versie (50%) van Xenical. In combinatie met een laag koolhydraat dieet met veel eiwitten en een matige hoeveelheid vet gaan de kilo's er dan als sneeuw voor de zon af.
 
is dat je eigen foto Yannick ( je avatar)
of knip en plak?

Maakt het iets uit in dit topic?
Het ging hier om jou en niet om mij.
Maar nee dat ben ik niet.
 
jca , dat kan je hier ook kopen (alli)
maar soort dingen zou ik niet doen, hele vervelende en genante bijwerkingen!

yannick, vroeg het me gewoon af, omdat het wel een heel indrukwekkend plaatje is..
waarom niet 1 van jezelf? je ziet er vast goed uit.

ik gebruik iig helememaal niets meer qua doping dus geen worries.

heb wel via een echte arts dhea laten meten en slik nu 15 mg per dag.
om alles op peil te houden.
zat hoog in mijn waardes en hij adviseert 2 maand slikken
1 maand niets.
tevens een cocktail van amizozuren voor het slapen gaan als natuurlijke groeihormoon releaser.

ben paar daagjes weg met de meiden
lief zijn voor elkaar!
 
Haha!
Topic starter is naief, lui en heeft totaal geen kennis over het lichaam maar neemt toch een drugs voor ad(h)d'ers :p
Ik heb het de afgelopen tijd geslikt omdat ik add heb en veel schoolwerk had.
ik merk amper iets van deze drug, behalve onrustig en minder honger.
Het is absoluut geen sterke drug (10mg) dus kan je het ook aan je kind geven als die een lichte vorm van adhd heeft.
Alleen als je geen adhd of add hebt merk je het heftig.
Daar naast is uit jouw woorden duidelijk te merken dat je niet gedisciplineerd traint al die 8 jaar, en al helemaal niets weet van voeding en je lichaam.
Je huisarts vriend ook niet bijster veel.
Jezelf vermageren door middel van drugs is is NATUURLIJK een tijdelijke oplossing.
tijdelijke afval diëten zijn NOOIT goed bij mensen die niet weten wat ze er mee moeten doen.
In handen van iemand die weet hoe het lichaam werkt en welke voeding wat doet, kan een korte termijn dieet heel goed werken.
Maar jij kloot maar wat aan, je hebt geen zin om iets te weten, je wil gewoon kilo's kwijt kosten wat het kost.
Ik zal je verklappen dat ze er 2 keer zo hard weer aanvliegen ;)
Afvallen en slank blijven werkt alleen als je je houding aanpast en discipline hebt om iets vol te houden.
Ik hoop dat je kind wijzer is.

(edit) ik lees nu de laatste paar posts, je bent er gelukkig mee gestopt.
Neemt nog niet weg dat het erg dom was.

Ik zou dan eens concerta proberen voor schoolwerk. Alleen wat moielijker aan te komen.
 
Ik zou dan eens concerta proberen voor schoolwerk. Alleen wat moielijker aan te komen.

Hmm zal het onthouden, maar opzich ben ik klaar met scholing nu.
 
Sorry vr de zeikpost maar is het nu Trilallin, Ritalin of Rilatin? Of hebben alle ADHD'ers ook dyslexie ;-)

Effe ontopic: zelf rook ik wel om af te vallen, werkt goed maar DOM! :-(

Roken om af te vallen is het meest domme om te doen...
Uit onderzoek is namelijk al lang dat fabeltje uit de wereld geholpen ;)
Is wel zo dat als je stopt aankomt. Dit komt echter vooral, omdat mensen het gaan vervangen...
Ben zelf geen gram aangekomen sinds ik half jaar geleden ben gestopt
 
Back
Naar boven