Fitness Seller

Rivaldo is de beste

Bezoekers in dit topic

Hoelang is die wedstrijd tegen België geleden? Het is nog onder Waseige, dus ik schat zo een 4 jaar. Klopt dat?
 
mooie voetballer.. santino nog rivaldo gekeken tegen anderlecht???? hoeveel was het geworden ik ging weg toen het 1-1 stond.grts
 
punani zei:
mooie voetballer.. santino nog rivaldo gekeken tegen anderlecht???? hoeveel was het geworden ik ging weg toen het 1-1 stond.grts

2-1 als ik mij niet vergis.
 
willem9 zei:
Hoelang is die wedstrijd tegen België geleden?

WK 2002 waarin Rivaldo een grote rol speelde voor Brazilië als je het mij vraagt ;)

Wedstrijd was de 2de ronde trouwens.
 
punani zei:
mooie voetballer.. santino nog rivaldo gekeken tegen anderlecht???? hoeveel was het geworden ik ging weg toen het 1-1 stond.grts

Ik weet niet welke wedstijd je juist bedoeld?
 
Santino88 zei:
Ik weet niet welke wedstijd je juist bedoeld?

Overlaatst was er een oefenmatch van Anderlecht op Eurosport tegen de ploeg waar Rivaldo nu in speelt. Een kleine week geleden, denk ik.
 
Juist :D

Haha heb er nog over gelezen op teletekst :o.
Ik heb wel geen beelden gezien van die match, schijnt dat Olympiakos er niet veel van bakte :)
 
Welke smalle beentjes Ronaldinho toen had:eek: héhé.
Ik had ook graag wat beelden gezien van zijn periode bij Deportivo het is tenslotte daar, waar barça hem ontdekte en weghaalde. Bij Barça was ie dus duidelijk top!
 
Bij Deportivo haalde hij het gemiddelde van 1 goal in 2 matchen raar dat er daar geen beelden van zijn.
 
Rivaldo was geen Romario of Ronaldo bij lange na niet.
 
Rivaldo was ook geen echte spits eerder een mengeling tussen Spits en Nr 10.
 
jammer dat hij niet al die tijd op het hoogste niveau actief is gebleven
 
Back
Naar boven