XXL Nutrition

RM's Texaanse Methode

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hmm ben benieuwd wat het voor je doet, kan je resultaten en bevindingen hier posten? Succes in iedergeval!

Ja, ga ik doen. Vanavond ga ik mijn gewicht meten op de gym. 'Eating window' is ongeveer 13u-21u, kcals rond de 2500, 3 maaltijden. Ideaal gezien:).
 
Maandag 02-02-09

Power cleans
5x40kh

60kg
5/5/5/5/5

Techniek leek weer nergens op.

Deadlift
5x60kg
3x100kg
1x130kg
5x165kg pr?

Pendlay rows
5x60kg

80kg
6/6/6/6

Dumbbell curls
9x20kg

Daarna wat setjes van die isolation arnie achtige curls. Grappig.

Side raises machine
Wel grappig maar voel meteen overal pijntjes op zo'n machine.
 
Misschien toch maar es beginnen volgen hiero. Ben ook met TM bezig .
 
Misschien toch maar es beginnen volgen hiero. Ben ook met TM bezig .

Ik volg inmiddels al geen TM meer. Mijn huidige schema is daar wel een soort van op gebasseerd. Ik denk dat ik binnenkort wel weer over stap op TM, aangezien ik nu wat meer tijd heb.
 
Dinsdag 03-02-09

Squat
10x20kg
6x60kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg

Beetje recovery na PR op DL van gisteren en donderdag weer squatten.

MP
10x20kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg

Incline dumbbell press
10x22kg
7x30kg
6x30kxBW

Chins
8xBW
8xBW
9XBW

Dumbbell triceps extensions
6x14kg
12x12kg
8x14kg

Hip raises
2x20kg

Tussen hipraises door nog een set chins als superset:
7xBW
 
Finally, Adidas Ironwork III 2007:

photo.jpg
 
Nice patta's!
Hoe bevallen ze? Ik zit er ook aan te denken om oly shoes te kopen....
Hoe zit het met de breedte van de schoen en welke maat heb je, in verhouding tot je normale schoenmaat?
 
Nice patta's!
Hoe bevallen ze? Ik zit er ook aan te denken om oly shoes te kopen....
Hoe zit het met de breedte van de schoen en welke maat heb je, in verhouding tot je normale schoenmaat?

Ik heb maat 43/44 zoiets. Ik heb size 9 besteld en dat is maat 43 1/3. Er was geen 9,5 wat denk ik ideaal zou zijn. Deze zitten prima. Beetje strak maar niet storend. Klopt dus wel redelijk qua maat met wat ik gewend ben.

Net even wat BW squats gedaan en merk dat ik veel smoother en dieper squat. En super stabiel vergeleken met Allstars Chuck Taylor:).
 
Is kijken hoe een semi-'fasted state' workout bevalt. Slechts 1 proteineshake gehad vandaag, verder niets. Ben iig een stuk agressiever :yell::headbang::shoot:.
 
Ik heb maat 43/44 zoiets. Ik heb size 9 besteld en dat is maat 43 1/3. Er was geen 9,5 wat denk ik ideaal zou zijn. Deze zitten prima. Beetje strak maar niet storend. Klopt dus wel redelijk qua maat met wat ik gewend ben.

Net even wat BW squats gedaan en merk dat ik veel smoother en dieper squat. En super stabiel vergeleken met Allstars Chuck Taylor:).
Ik heb dezelfde maat. Nike is bij mij 44 en deze adidas 43 1/3. Zitten goed.
 
Donderdag 05-02-09

****ing wazig en dizzy van niet eten haha. Loved it.

Squat
10x20kg
5x60
5x90
5x110kg
5x110kg
5x110kg
5x115kg
4x120kg
Volume PR denk ik.

Nice and smooth. Die schoenen squatten echt goddelijk!

Bench press
20x20kg
5x50kg
3x80kg
4x95kg (Voelde ****ing zwaar.)
3x100kg (Zat misschien nog 1 in, maar had geen spotter.)
6x90kg

Bench gaat niet super de laatste tijd, maar de uitvoering is wel stricter dan een tijd terug. Nul bounce enzo. Dus dat scheelt ook weer.

Flyes
10x14kg
10x18kg
10x20kg
10x18kg

Dips setjes met 20 secs rust er tussen
20xbw
6xbw
3xbw

Toch een redelijke training gezien de kcal inname van vandaag:).

Nu spaghetti met tartaar:).
 
Met groentemix, tomatensaus met basiculum en extra italiaanse kruiden natuurlijk!:)
 
Moet me toch ook eens zo'n paar schoenen aanschaffen. Het stoort me alleen dat ik niet kan passen als ik bestel.
 
Moet me toch ook eens zo'n paar schoenen aanschaffen. Het stoort me alleen dat ik niet kan passen als ik bestel.

Zeker een aanrader dude. Helpt ook tegen die bekkenkanteling waar jij ook een beetje last van hebt bij full squats.
 
Moet me toch ook eens zo'n paar schoenen aanschaffen. Het stoort me alleen dat ik niet kan passen als ik bestel.

Gijs, je moet ff naar een winkel gaan waar ze adidas tennisschoenen verkopen, die zijn vergelijkbaar in maat met de adidas weightlifting schoenen.

Waalsport.com is een nederlandse site (heb vandaag een mailtje gestuurd voor precieze uitleg tussen IronworkIII en AdiStar 2004(
Nerlinger is goedkoper, uit duitsland, scheelt zon 30 euro dacht ik
http://www.sports-shoes.net/section.asp?sectionid=333&catalogue=9 is uit engeland en dat scheelt zon 60 euro met waalsport (zonder verzendkosten dan...)

Dit is een topic dat ik had aangemaakt erover: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/gewichthefschoenen-weer-topic-199006/
 
Klaagmodus:

Wat haat ik de cut.

Ik ben vanaf maandag bezig en zit er nu al door heen. Kan iemand mij geruststellen met de ervaring dat het gaat wennen ofzo? Het resultaat is zo ****ing minimaal vergeleken met de energie die je erin steekt. Goed, hopelijk is het zo dat hoe meer je lijdt, hoe meer vet je verliest.

Ik denk dat ik 1 soort van refeed dag ga doen en dat is dan morgen.

Iemand nog tips?:)
 
Grow some ****in balls!
Je bent een paar dagen bezig, wat verwacht jij dan? Nu al op 10 procent zitten....
 
Mijn ballen krimpen door het kcal tekort. :(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven