XXL Nutrition

RM's Texaanse Methode

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nu al 5 dagen spierpijn in pecs. :(
 
Al het guinness book of records gebeld?
 
Vrijdag 16-1-09

Squat
****ing stijf/spierpijn in hams nog van DL van zondag:P.

10x20kg
10x60kg
5x90kg (voelde al zwaar:o)
3x110kg
3x120kg

Dinsdag weer 5x5 op squat.

Bench
20x20kg
5x60kg
3x80kg

5x5x90kg

Vindt het toch altijd een beetje saai dat 5x5 met hetzelfde gewicht. Maar het heeft tot nog toe meer voordelen dan nadelen voor mij, dus ik hou hem erin.

Dips
10xBW
9xBW+20
7xBW+20

Dumbbell Flyes
10x12kg
10x20kg
8x20kg
4x22kg:o

Static barbell holds
Paar keer met 90kg een aantal secs.

Als laatst nog wat geëxperimenteerd met plate flips. Weet niet zeker of je ze zo noemt, maar het is iig een grip oefening.

Supraspinatus zeurt een beetje. Heb al wat dwarse fricties erop gehad, maar wilt niet echt weg gaan:(.
 
Verplaatsing :roflol:
 
Maandag 19-01-09

Deadlift
10x60kg
5x100kg
3x130kg
1x150kg
2x160kg

Zonder magnesium. Dat scheelt wel enorm.

Pendlay rows
10x60kg
5x5x80kg

Dumbbell curls
6x22kg (per arm)
8x20kg

Ez-bar curls
Onbekend gewicht :o, maar denk rond 40kg.
7x
6x

Tussen de curls door 3 setjes side raises. Als superset dus.

Power cleans niet gedaan. Gewichtheffersplatform was constant bezet. Moet ff op een andere dag die PC gaan doen. Maandag is te druk.
 
Idd. Ik ben de powerlifting sectie niet waard:(.

Ik wil graag bij de bb-ers horen.

Welkom bij de pussy's! :D

Om er hier echt bij te horen moet je jezelf minimaal om de week een keer kapot zuipen, anders hoor je er hier ook niet bij!

succes.
 
Welkom bij de pussy's! :D

Om er hier echt bij te horen moet je jezelf minimaal om de week een keer kapot zuipen, anders hoor je er hier ook niet bij!

succes.

Dat gaat wel lukken:).
 
Waarom verplaatst?

En gewichthefplatform bezet op een maandag, met wie? Mensen die staan te curlen?
Dacht dat maandag de nationale pecs en biceps dag was.
 
Waarom verplaatst?

En gewichthefplatform bezet op een maandag, met wie? Mensen die staan te curlen?
Dacht dat maandag de nationale pecs en biceps dag was.

Ik dacht dat ik dan meer feedback zou krijgen, maar ik heb er nu al spijt van haha.

Ik ga even vragen of hij weer terug kan:).

Nee platform was bezet door mensen die meedoen aan NK gewichtheffen enzo. :)
 
Ik denk dat ik in mijn volgende bulk periode ook de RM's Texaanse Methode ga gebruiken, hoe bevalt het jouw?
 
Moved, again.
 
Ik denk dat ik in mijn volgende bulk periode ook de RM's Texaanse Methode ga gebruiken, hoe bevalt het jouw?

Van mijn originele schema (zie eerste post) ben ik afgestapt, omdat ik vond dat je de volume dag uit te lang bezig bent vergeleken met de andere 2 trainingsdagen. Vandaar dat ik hem wat omgegooid heb (zie vorige pagina). Maar op zich is het een super goed schema. Gister bedacht ik nog dat ik het schema toch nog een kans ga geven:). Eerst nog even mijn huidige schema proberen.
 
Verplaatsing :roflol:
 
Gaat ie toch weer zonder magnesium deadliften :treuren:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven