- Lid geworden
- 28 aug 2006
Een paar dagen terug heb ik een topic geopend over mijn nieuwe trainingsschema. https://forum.bodybuilding.nl/topics/suggesties-gevraagd-push-pull-schema.427955/
Helaas nog geen reacties, maar zelf heb ik ook het één en ander aan informatie opgezocht.
Op dit moment houdt ik mijn trainingen al bij in een Excelbestand dus is de stap om een log bij te gaan houden een kleine.
Naast dat ik mijn trainingen ga loggen wil ik ook mijn gewicht en voeding bij gaan houden.
Ik wil 4 keer per week krachttraining doen en daarnaast in ieder geval 50km per week joggen/wandelen.
Verder wil ik langzaam mijn voedingspatroon verbeteren.
Gegevens over mij:
- 33 jaar
- 1,85 lang
- 103,5 Kg (gewogen 21-09-2020)
- Vetpercentage weet ik niet, maar is in ieder geval veel te hoog. Ik gok zo rond de 25%
Doelen:
- Wat vet kwijtraken, het liefst 0,5kg per week
- Kracht op de press en deadlift verhogen
Ik streef erna om in ieder geval elke training direct hier te noteren. Tevens wil ik het voedingsschema van elke dag te delen. Mijn gewicht meet ik 1x per week.
Helaas nog geen reacties, maar zelf heb ik ook het één en ander aan informatie opgezocht.
Op dit moment houdt ik mijn trainingen al bij in een Excelbestand dus is de stap om een log bij te gaan houden een kleine.
Naast dat ik mijn trainingen ga loggen wil ik ook mijn gewicht en voeding bij gaan houden.
Ik wil 4 keer per week krachttraining doen en daarnaast in ieder geval 50km per week joggen/wandelen.
Verder wil ik langzaam mijn voedingspatroon verbeteren.
Gegevens over mij:
- 33 jaar
- 1,85 lang
- 103,5 Kg (gewogen 21-09-2020)
- Vetpercentage weet ik niet, maar is in ieder geval veel te hoog. Ik gok zo rond de 25%
Doelen:
- Wat vet kwijtraken, het liefst 0,5kg per week
- Kracht op de press en deadlift verhogen
Ik streef erna om in ieder geval elke training direct hier te noteren. Tevens wil ik het voedingsschema van elke dag te delen. Mijn gewicht meet ik 1x per week.