AndroidHealthClinic

Roaccutane en spierpijn

Bezoekers in dit topic

Tritoon

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 apr 2008
Berichten
50
Waardering
0
Heb sinds 3 weken Roaccutane en het werkt hartstikke goed enige irritante is de spierpijn. Als ik relatief licht train heb ik toch nog spierpijn alsof ik een gigantische training gedaan heb.

Is het verstandig om toch gewoon gaan te trainen ondanks de spierpijn, kan je er gewoon doorheen trainen of ga je dan echt blessures krijgen. Wil liever niet stoppen met trainen, maar weet niet echt wat ik nou moet doen vanwege die pijn in op dit moment me armen en borst. Nog nooit zo'n spierpijn gehad namelijk.

Kon vandaag me arm haast niet eens recht doen vanwege de spierpijn. En heb gisteren echt een zielig trainingkje gedaan van misschien 10kg per arm.
 
http://www.dokteronline.com/informatie/acne/watumoetwetenvoordaturoaccutaneinneemt.html

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=question&id=8689

Naast het gewenste effect kan dit middel bijwerkingen geven. De meeste bijwerkingen betreffen de huid en slijmvliezen van neus, mond en ogen. Huid en slijmvliezen worden namelijk teer door het gebruik van roaccutane. Daarnaast kan ook spierpijn, rugpijn of gewrichtspijn optreden. Naast deze bijwerkingen zal roaccutane echter weinig invloed op de sportieve prestaties hebben. (HK)

http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=roaccutane+spierpijn&ie=UTF-8&oe=UTF-8
 
I love spierpijn lekerrr.
 
I love spierpijn lekerrr.
Alleen is deze spierpijn niet een vorm van spierpijn waardoor je ook sneller groeit denk ik. Lijkt me stug dat k van die tien kilo nou echt ga groeien, al heb ik wel spierpijn voor 3 weken nu :P
 
Lijkt me niet goed als je daar zo last van heb om maar gewoon door te gaan, pijn is een teken van het lichaam dat er iets niet goed is, het negeren brengt alleen maar meer schade.

- Patiënten die Roaccutane gebruikten, maakten zeer vaak melding van rugpijn. Na het staken van de behandeling gaat dit over. Omdat spier- en gewrichtspijn heel vaak werden waargenomen bij de behandeling met Roaccutane, doet u er goed aan intensieve fysieke activiteiten te beperken tijdens de behandeling met Roaccutane.

http://www.huidarts.com/cgi-bin/behandl.pl?cgifunction=form&fid=1101324449

Dus dat het de sportprestatié's niet zo beiinvloeden is onzin, maar als je deze bijwerking niet hebt zou het idd niet veel invloed hebben op je sportprestatie'sl.
 
Mooi avater, karma !
 
Alleen is deze spierpijn niet een vorm van spierpijn waardoor je ook sneller groeit denk ik. Lijkt me stug dat k van die tien kilo nou echt ga groeien, al heb ik wel spierpijn voor 3 weken nu :P

Als ik spierpijn heb train ik niet eerder dan dat het over is, ik geloof niet in trainen met spierpijn. Maar dat is mijn mening, volgens mij heeft het wel geholpen:cool:
 
hoeveel mg neem je Tritoon?
 
Momenteel 30mg en over aantal weekjes waarschijnlijk verhoging naar 40 oid

hej ik ben nu ook aan de roa zit nu in week 2 en op somige plekken trekt het weg en op plaatsen is het nu super erg had je dat ook?
 
hej ik ben nu ook aan de roa zit nu in week 2 en op somige plekken trekt het weg en op plaatsen is het nu super erg had je dat ook?

Niet echt, trekt gewoon netjes (wel langzaam) allemaal weg:D
 
Niet echt, trekt gewoon netjes (wel langzaam) allemaal weg:D

hahah beter , fijn he als iest werkt ma al die middeltjes die niks doen:D

succes ermee

tegen de spierpijn zou ik zeggen probeer goed te slapen en veel broccolie en groenten en doe een goeie warming up
 
hahah beter , fijn he als iest werkt ma al die middeltjes die niks doen:D

succes ermee

tegen de spierpijn zou ik zeggen probeer goed te slapen en veel broccolie en groenten en doe een goeie warming up

Maar nu nog kunnen trainen:P vandaag maar over geslagen want heb behoorlijk last van de binnenkant van me elleboog echt zo'n plek waar je nooit spierpijn krijgt en nu wel :P
 
Maar nu nog kunnen trainen:P vandaag maar over geslagen want heb behoorlijk last van de binnenkant van me elleboog echt zo'n plek waar je nooit spierpijn krijgt en nu wel :P

hmm van de spierpijn heb ik gellukig nog nie zo last maar ben ook maar 2 weken bezig wel op 40 mg

heb wel minder drive om te trainen merk ik
 
hmm van de spierpijn heb ik gellukig nog nie zo last maar ben ook maar 2 weken bezig wel op 40 mg

heb wel minder drive om te trainen merk ik
Dat valt hier wel mee, maar die spierpijn is wel echt k*t. Volgens mij is het een pees die daar loopt die wellicht overbelast is/lijkt, wat eigenlijk niet zou moeten kunnen na een hele lichte training.
 
Dat valt hier wel mee, maar die spierpijn is wel echt k*t. Volgens mij is het een pees die daar loopt die wellicht overbelast is/lijkt, wat eigenlijk niet zou moeten kunnen na een hele lichte training.

hmm das wel appart ja

l carantine scheen tegen de spierpijn te helpen (maar was meshcien ook belastend voor de lever)
 
hmm das wel appart ja

l carantine scheen tegen de spierpijn te helpen (maar was meshcien ook belastend voor de lever)

Zolang ze dat niet zeker weten blijf ik er dus mooi vanaf:D Roa is al zwaar genoeg voor je lever.En zeker in combi met ook nog eens heel wat voeding.
 
Zolang ze dat niet zeker weten blijf ik er dus mooi vanaf:D Roa is al zwaar genoeg voor je lever.En zeker in combi met ook nog eens heel wat voeding.

ik ben beniewd naar mijn bloedtest over +_ 1 week post jij ook je uitslag zou wel lagge zijn ben beniewd?
 
Durf te zoeken

Gebruikers krijgen daarnaast in tien tot zestig procent last van hun spieren.(7) De aanmaak van het 'creatine-herstel-enzym' CPK stijgt, net als na een intensieve training.(8)


Accutane veroorzaakt kennelijk spierschade. Je raakt daarom sneller overtraind als je Accutane gebruikt en je hebt iets meer kans op blessures.(9)


Onderzoekers weten niet precies waarom, maar L-Carnitine helpt.(10) Bij forse doseringen tenminste: 100 milligram per kilo lichaamsgewicht. Daarbij normaliseert de hoeveelheid CPK.

http://www.ergogenics.org/accutan2.html

Je lever wordt toch elke maand gecontroleerd, dus daar zou ik me geen zorgen maken. Het probleem is eerder de hoeveel L-carnitine vinden die nodig is.
 
Back
Naar boven