Mister B
Advanced Bodybuilder
- Lid geworden
- 15 sep 2020
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik heb de start van een Roa kuur liggen die maximaal een jaar zou kunnen duren. Ik kijk er nogal tegenop. Ik train (nog) natty, maar heb altijd al een lastige huid gehad. Volgens een dermatoloog is mijn acné aardig extreem. Vooral door de littekens denk ik. Ik ben aardig boos op mijn oude huisarts. Ik had dit ook 15 jaar geleden kunnen doen en niet onder de littekens kunnen zitten. Als ik 1 verkeerd ding eet dan ontploft mijn huid. Zeer frustrerend. Het is dus tijd.
Maar ik ben bang voor de volgende dingen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met tips! Alvast bedankt.
Maar ik ben bang voor de volgende dingen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met tips! Alvast bedankt.
- Ik moet de zon vermijden. Dat vind ik een erg lastig idee. Ik doe bodybuilding en krachtsport, omdat ik chronische zenuwpijn heb. Als ik echt down ben daardoor dan kan ik altijd een rondje rennen of fietsen in de zon. Dan voel ik me zo weer blij. Vitamine D en het rennen is echt een goude combo voor mij tegenwoordig. Daarnaast werk ik op festivals als kunstenaar. Dat is ook een extreem zonnige bedoeling. Hoe hebben jullie dit ervaren of aangepakt?
- Drugs en alcohol. Ik drink niet veel, maar af en toe moet ik ontladen. Dan zorg ik normaliter voor een delirium. Zijn er drugs die je wel kan gebruiken tijdens Roa?
- Pijnstillers en Kratom. Ik gebruik elke dag paracetamol en kratom tegen de pijn. Zijn die twee veilig met Roa?
- Creatine: wel of niet? En andere supps? Mijn stack: pre workout standaarden, mucuna pruriens, theobromine, wisselend ashwagandha en tongkat ali.
- Klein kuurtje. Als ik dan toch aan de roa zit en ik alleen maar binnen kan zitten werken en trainen, is een klein kuurtje dan geen slecht plan? Ik zou voor een lichte dosis rad150, mk677 of ostarine gaan. Welke PCT zouden jullie aanraden?