AndroidHealthClinic

Roaccutane/Isotretinoïne/Roa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mister B

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
1.951
Waardering
2.349
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Ik heb de start van een Roa kuur liggen die maximaal een jaar zou kunnen duren. Ik kijk er nogal tegenop. Ik train (nog) natty, maar heb altijd al een lastige huid gehad. Volgens een dermatoloog is mijn acné aardig extreem. Vooral door de littekens denk ik. Ik ben aardig boos op mijn oude huisarts. Ik had dit ook 15 jaar geleden kunnen doen en niet onder de littekens kunnen zitten. Als ik 1 verkeerd ding eet dan ontploft mijn huid. Zeer frustrerend. Het is dus tijd.

Maar ik ben bang voor de volgende dingen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met tips! Alvast bedankt.

  1. Ik moet de zon vermijden. Dat vind ik een erg lastig idee. Ik doe bodybuilding en krachtsport, omdat ik chronische zenuwpijn heb. Als ik echt down ben daardoor dan kan ik altijd een rondje rennen of fietsen in de zon. Dan voel ik me zo weer blij. Vitamine D en het rennen is echt een goude combo voor mij tegenwoordig. Daarnaast werk ik op festivals als kunstenaar. Dat is ook een extreem zonnige bedoeling. Hoe hebben jullie dit ervaren of aangepakt?
  2. Drugs en alcohol. Ik drink niet veel, maar af en toe moet ik ontladen. Dan zorg ik normaliter voor een delirium. Zijn er drugs die je wel kan gebruiken tijdens Roa?
  3. Pijnstillers en Kratom. Ik gebruik elke dag paracetamol en kratom tegen de pijn. Zijn die twee veilig met Roa?
  4. Creatine: wel of niet? En andere supps? Mijn stack: pre workout standaarden, mucuna pruriens, theobromine, wisselend ashwagandha en tongkat ali.
  5. Klein kuurtje. Als ik dan toch aan de roa zit en ik alleen maar binnen kan zitten werken en trainen, is een klein kuurtje dan geen slecht plan? Ik zou voor een lichte dosis rad150, mk677 of ostarine gaan. Welke PCT zouden jullie aanraden?
 
1. Ik heb zelfs in het verleden zonnebank gepakt op roaccutane (dit is echt fucking slecht voor je en de kans op huidkanker is echt heel groot) maar had 0 last van m'n huid
Ben ook naar festivals geweest zonder zonnebrand en ook 0 last hiervan en anders kun je jezelf altijd gewoon insmeren met factor 50

2. Alcohol is verstandig om te vermijden gezien roa hard aantikt op je lever

3. Lijkt me wel, staat niets op de bijsluiter hierover

4. Ja kan je gewoon erin pleuren

5. Ik blast nu en heb 0 last van toenemende acne aan de roa, maar blijf weg met die nichten sarms
 
1. Ik heb zelfs in het verleden zonnebank gepakt op roaccutane (dit is echt fucking slecht voor je en de kans op huidkanker is echt heel groot) maar had 0 last van m'n huid
Ben ook naar festivals geweest zonder zonnebrand en ook 0 last hiervan en anders kun je jezelf altijd gewoon insmeren met factor 50
😌 dat klinkt al wat minder eng.
2. Alcohol is verstandig om te vermijden gezien roa hard aantikt op je lever
En andere drugs? M, Uppers, trippie shit?
3. Lijkt me wel, staat niets op de bijsluiter hierover
ah chill.
4. Ja kan je gewoon erin pleuren
:flex: H
5. Ik blast nu en heb 0 last van toenemende acne aan de roa, maar blijf weg met die nichten sarms
Haha , okay thanks. Ja ik wil mn eigen T niet fucken.
 
😌 dat klinkt al wat minder eng.
Ja kans op huidkanker is dus wel iets om mee te nemen maar dat is dus niet iets wat je direct merkt
Is alsnog wel uitkijken dus
En andere drugs? M, Uppers, trippie shit?
Roa kan je gedrag beïnvloeden en heb hier wel beetje last van gehad (denk ik), weet ik niet zeker omdat ik ook met m'n hormonen loop te fucken
Dus zou misschien trippie shit links laten liggen, M heb ik zelf wel gedaan maarja ik doe dat eens in het halfjaar dus schade blijft sowieso dan wel beperkt
Ik deed wel veel smoken toen
ah chill.

:flex: H

Haha , okay thanks. Ja ik wil mn eigen T niet fucken.
Ja die SARMS gaan ook werken op je lever dus zou die lekker vermijden gedurende de roa kuur

De roa werkt wel ziek goed, ik weet niet of je m'n before & after foto's hebt gezien maar het doet wel wat het beloofd
Enige nadeel is, dat heel m'n rug vol littekens zit maarja boeie
 
Nu 4 dagen aan de roa. Anders dat wat kriebel niks van te merken. Ik gebruik nog zo'n 6 gr kratom p dag. Als dat een extreem slecht plan is in combinatie, kan iemand me dat zeggen?
 
Nu 4 dagen aan de roa. Anders dat wat kriebel niks van te merken. Ik gebruik nog zo'n 6 gr kratom p dag. Als dat een extreem slecht plan is in combinatie, kan iemand me dat zeggen?

Kratom is een opiaat-achtig middel. Er zijn geen bijzonderheden bekend van opiaten samen met roa.
 
Kratom is een opiaat-achtig middel. Er zijn geen bijzonderheden bekend van opiaten samen met roa.
Thanks. Ik stel die vraag omdat het metaboliseert in de lever net als roa.
 
  1. Klein kuurtje. Als ik dan toch aan de roa zit en ik alleen maar binnen kan zitten werken en trainen, is een klein kuurtje dan geen slecht plan? Ik zou voor een lichte dosis rad150, mk677 of ostarine gaan. Welke PCT zouden jullie aanraden?
Ik blijf natty heb ik besloten.
 
Behalve een beetje droge lippen en een klein beetje droge huid, merk ik geen sides. Wel merk ik dat er wat rotzooi naar de oppervlakte komt. Volgens mij komt er wat rottigheid uit. Echt ik loop hier al mn hele leven mee. Ik heb aan elke dermatoloog en arts gevraagd om een oplossing. En nu ik 35 ben en al helemaal onder de putten en littekens zit krijg ik die pillen pas. Beetje frustrerend. Maar daar ga ik verder niet over inzitten.

Ik merk geen gedragsveranderingen. Misschien mini beetje depri? Maar ik kom ook vanuit Thailand in dit klimaat terecht. Dus dat is het eerder denk.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
. En nu ik 35 ben en al helemaal onder de putten en littekens zit krijg ik die pillen pas. Beetje frustrerend.
Had precies hetzelfde, heel mn lichaam onder de littekens en toen pas ipv kut zalfjes roa
Maar daar ga ik verder niet over inzitten.

Ik merk geen gedragsveranderingen. Misschien mini beetje depri? Maar ik kom ook vanuit Thailand in dit klimaat terecht. Dus dat is het eerder denk.
Als ik er op terug kijk dacht ik best wel neerslachtig de eerste maanden maar is goed bijgetrokken
 
Had precies hetzelfde, heel mn lichaam onder de littekens en toen pas ipv kut zalfjes roa

Als ik er op terug kijk dacht ik best wel neerslachtig de eerste maanden maar is goed bijgetrokken
Slechte dokters heb ik het echt zwaar mee gehad.

Ja ik word nu erg depri. Niks geen zin ergens in. Ik weet zeker dat t Roa is. Ik voel me nooit zo.
 
Slechte dokters heb ik het echt zwaar mee gehad.

Ja ik word nu erg depri. Niks geen zin ergens in. Ik weet zeker dat t Roa is. Ik voel me nooit zo.
Ja is 100% de roa
Heb er opeens ook weer last van afgelopen tijd
Heel vervelend, maar trekt wel weer bij
 
Ja is 100% de roa
Heb er opeens ook weer last van afgelopen tijd
Heel vervelend, maar trekt wel weer bij
Thanks. Ik zet sowieso door.

Ook een flink droog gezicht volgens mij. Een jeukend voorhoofd. (Om ff sides te loggen)
 
Thanks. Ik zet sowieso door.

Ook een flink droog gezicht volgens mij. Een jeukend voorhoofd. (Om ff sides te loggen)
Ja had ik ook maar is ook weer weggegaan
Zelfde met droge handen, heb ik ook geen last meer van
Af en toe droge lippen
 
Jullie kunnen gratis bellen naar 0800-0113 als het allemaal even te veel wordt, boys.
Ah chill bedankt. Gedaan. Ze wisten alleen helemaal niks over Roa en ik moest alle scherpe voorwerpen en pillen weg leggen. Wat een kut apotheek.
 
Ik kom mijn bed niet uit, ik denk negatief over van alles. Ik berg de wiet en kratom op. Die verergeren dat enorm volgens mij. Helemaal kut. Dit wordt een extreem nuchtere periode..

Ik heb net een kickstarter van mucuna, tongkat, beetje ashwaghanda (minder stress ff) en theobromine genomen. Ik heb ook chronische zenuwpijn. Daarom heb ik sowieso vaak wat extra motivatie nodig.

Verder ga ik een wat strakkere dagplanning aanhouden. Gewoon doen ook al voel ik me niet top.
 
  • Heart
Waarderingen: BB_
Negatieve denken is al een beetje weg.

Droog gezicht heb ik een zalfje voor gekocht bij apotheek.

Wel wat uitslag op mijn handen. Ik denk dat mijn huid de afwas niet waardeert nu. Heb ik het speciale zalfje opgesmeerd. Dat helpt een beetje. Moet denk ik ook de douchegel en lotion van de apotheek halen.
 
Zeer schrale armen. En kapotte lippen. Ander merk pillen gekregen en de sides zijn daardoor een beetje erger geworden. Niet zo chill.

Maar het is te doen. Ik smeer veel nivea en de dure lotion van de apotheek is helemaal niet goed tegen de droge huid.

Acne is nog niet weg. Dinsdag heb ik een geplande afspraak in t ziekenhuis.
 
Back
Naar boven