XXL Nutrition

Roaccutane/Isotretinoïne/Roa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan je O'Keeffe's Working Hands-handcrème en Lip Repair aanraden. Nivea etc deed het voor mij niet.

 
Lippen hebben een beetje een vreemde kleur.

Weet iemand een goede dagcrème met zonnebrand erin? Ik zie het niet echt voor me dat ik de hele zomer plakkerige zooi op mezelf wil smeren.
 
hvl mg p/d

En wat een slechte dermatoloog om je net voor de zomeer te laten beginnen
 
hvl mg p/d

En wat een slechte dermatoloog om je net voor de zomeer te laten beginnen
40

Nee ik heb gewoon een keus gemaakt ondanks dat t zomer word en moet misschien sowieso een jaar dus dan maakt t niet uit.
 
Nee jaar is te lang heb al 2 roa kuurtjes achter de rug.

Je moet uitgaan van 120mg per kg dus dat is bij jou op 97 kilo laat me zeggen 100 kilo is 12 gram als je 40mg per dag blijft slikken duurt het 10 maanden en ik denk dat je tussentijds ook gaat verhogen dus word dan nog korter.
In ieder geval veel succes en houd altijd een potje vaseline voor je lippen bij je anders ben je fucked
 
Nee jaar is te lang heb al 2 roa kuurtjes achter de rug.

Je moet uitgaan van 120mg per kg dus dat is bij jou op 97 kilo laat me zeggen 100 kilo is 12 gram als je 40mg per dag blijft slikken duurt het 10 maanden en ik denk dat je tussentijds ook gaat verhogen dus word dan nog korter.
In ieder geval veel succes en houd altijd een potje vaseline voor je lippen bij je anders ben je fucked
Haha ja, verdikkie. Mn lippen vallen eraf. Maar huid gaat nu een klein beetje de goede kant op.
 
Oplevingkje acné. Misschien omdat ik weer kratom heb gebruikt als pijnstiller voor 2 weken. Daar stop ik weer mee dus ff kijken wat er gebeurt.
 
Had afgelopen dinsdag een afspraak in het ziekenhuis. Moet nog 2 maanden door. Moet niks juh, maar ben er nog niet helemaal.

Acné aardig weg. Af en toe wel een opleving.

Bijwerkingen:
Kwetsbare, gevoelige huid
Onderhuidse ontsteking, denk 2 cystes (wat ik echt super kut vind)
Misschien af en toe somber.

Ben gaan boulderen gisteren. DOE DAT NIET. Mn huid pelde al na 5 minuten van mn handen af.

Foto van de huidige staat:
PXL_20230812_115102190_exported_16300~2.jpg
 
Back
Naar boven