Fitness Seller

roaccutane kuur- log

Bezoekers in dit topic

En je mag niks drinken, had ik helaas toch gedaan eindstation was ergens een ziekenhuis midden in Duitsland :P.

Niks tegen me arts gezegd, maar de kans dat me lever een opflikker heeft gekregen is best groot. Ze konden wel zien dat ik had geblowt, vondt die wel grappig :p
 
haha ik heb het ook gedaan toen ik 16 was ,mijn lippen werden zo droog dat ik lippenstift moest smeren. van gewenning ben ik er aan verslaafd. Ik ben nu 19 en ik moet nogaltijd om het half uur smeren. Leuk eh!

maarja , geen enkel puist :)
 
ik had gelijk vanaf het begin de 1e breakout ofzo, hier hoe het nu is:(

25k3fgl.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wow damn.. .bij jouw is wel een zeldzaam gevalletje extreem.. Dacht dat ik het erg had maar dat slaat alles. Probeer 2 maals per dag met lauw water je schrubben dan die witte punten er af gaan.
 
ik ben vandaag naar de dermatoloog geweest maar ik heb de bijsluiter gelezen
(ik heb het in mindere vorm dan jij)
En dat gevalletje van Rugpijn houdt mij toch wel tegen. Ik kan er opzich nog wel mee leven (heb over heel me gezicht borst/rug kleine puisten niet van die dikke koppen meestal)
Heb jij erge last van rugpijn gehad? ik wil wel gewoon door kunnen trainen. Als het me gains beinvloed laat ik het lekker zitten, over 2 jaar ben ik er wss toch wel vanaf.
 
ik ben vandaag naar de dermatoloog geweest maar ik heb de bijsluiter gelezen
(ik heb het in mindere vorm dan jij)
En dat gevalletje van Rugpijn houdt mij toch wel tegen. Ik kan er opzich nog wel mee leven (heb over heel me gezicht borst/rug kleine puisten niet van die dikke koppen meestal)
Heb jij erge last van rugpijn gehad? ik wil wel gewoon door kunnen trainen. Als het me gains beinvloed laat ik het lekker zitten, over 2 jaar ben ik er wss toch wel vanaf.

Valt wel mee, ik had een ligt zeurende pijn in onderrug. Je kan er gewoon mee trainen, spierpijn voelt erger aan.
 
ik ben vandaag naar de dermatoloog geweest maar ik heb de bijsluiter gelezen
(ik heb het in mindere vorm dan jij)
En dat gevalletje van Rugpijn houdt mij toch wel tegen. Ik kan er opzich nog wel mee leven (heb over heel me gezicht borst/rug kleine puisten niet van die dikke koppen meestal)
Heb jij erge last van rugpijn gehad? ik wil wel gewoon door kunnen trainen. Als het me gains beinvloed laat ik het lekker zitten, over 2 jaar ben ik er wss toch wel vanaf.

als het niet erg is, lekker laten zitten, het is echt een k*t medicijn, maarja wie mooi wil wezen moet...... ik had/heb erg last van mn onderrug, deadlifts zitten er niet in, en na een setje BOR voel jeje een opa als je snapt wat ik bedoel.
 
mijn excuses voor mijn onwetendheid, maar waarvoor is deze roa kuur? Als ik die foto zie, lijkt het me toch maar iets vies om te nemen...maar ik veronderstel dat het wel helpt aan sommige mensen hun reactie te zien.
 
waar het voor is? umad?
 
Dat is aardig ****ed up zo in je gezicht, ik zou zeggen vaak genoeg kussensloop vervangen. Ik had het ook
in die mate op mijn rug, nu alleen nog wat litteken weefsel over wat er ook steeds beter uit gaat zien.
Tegenwoordig kunnen ze dat steeds beter behandelen met een laser achteraf. Succes nog verder.
 
Dat is aardig ****ed up zo in je gezicht, ik zou zeggen vaak genoeg kussensloop vervangen. Ik had het ook
in die mate op mijn rug, nu alleen nog wat litteken weefsel over wat er ook steeds beter uit gaat zien.
Tegenwoordig kunnen ze dat steeds beter behandelen met een laser achteraf. Succes nog verder.

ja klopt, doe ik ook elke dag. het schijnt dat als het nog actief is, alles erruit komt, wat wel te zien is:( hopen dat het snel beter gaat:)
 
heb nu ook prednison erbij, voor de onstekingen:(
 
Back
Naar boven