XXL Nutrition

Roaccutane log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Valt ook te zien wat de oorzaak is van je acne, puberaal of door kuren.. Puberale acne gaat veel trager weggaan.. En moet je het dus ook veel langer innemen, volgens de xxmg per kg blabla schema.

Juist andersom. Acne in de pupertijd is zelfs te minderen met zalfjes en scrub's. Acne op latere leeftijd - en meestal heb je het dan ook als puber gehad - gaat lastiger weg omdat het de verstoorde huid betreft die talg constant ophoopt tot puisten. Daarin heb je nog verschillende soorten puisten, waarbij de onderhuidse het meest dramatische is.

Mijn dosis heb ik verhoogd van 30- naar 40mg per dag. Eens kijken of ik nu wel mooie resultaten zie. Het meeste is al weg, maar er komt nog wel eens wat terug. Ik heb het overigens alleen op mijn gezicht. Ik slik nu al vanaf eind mei.
 
Juist andersom. Acne in de pupertijd is zelfs te minderen met zalfjes en scrub's. Acne op latere leeftijd - en meestal heb je het dan ook als puber gehad - gaat lastiger weg omdat het de verstoorde huid betreft die talg constant ophoopt tot puisten. Daarin heb je nog verschillende soorten puisten, waarbij de onderhuidse het meest dramatische is.

Mijn dosis heb ik verhoogd van 30- naar 40mg per dag. Eens kijken of ik nu wel mooie resultaten zie. Het meeste is al weg, maar er komt nog wel eens wat terug. Ik heb het overigens alleen op mijn gezicht. Ik slik nu al vanaf eind mei.

Is juist inderdaad, bij mij was het precies hetzelfde. Heb 4 jaar geleden (toen ik 18 was) roa gebruikt voor wat wij toen dachten hormonale acne, aangezien het rond me 21ste vrolijk terug kwam werd het dus duidelijk geen hormonale acne te zijn en zit ik nu weer aan het spul. Wel met een flink hogere dosis.
 
Ik had er tot vorig jaar echt helemaal niks aan gedaan. vanaf me 12de last van(nu 25)
en nu vind ik het wel welletjes
 
roaccutane heeft toch nog veel meer bijwerkingen zoals depressie etc?
 
Yep bij sommige wel
Bij mij is het nu ook extreme vermoeidheid. Zit om 11:00 al te vechten om me ogen open tehouden.
 
Idd, ik merk ook veel van die vermoeidheid en ik heb meer spierpijn dan gebruikelijk.
Maar ik kan gewoon nog normaal slapen en geen depressie of wat dan ook.
Alleen die k*t lenzen, moet daar echt is iets op vinden.
 
Wat smeren jullie trouwens als hydraterende creme? Gewoon normale nivea?
En hoevaak per dag? Elke 2 uur? Of alleen 's morgens en/of 's avonds?
 
Ben nu ook 2 weken bezig maar buiten niet vooruit geraken tijdens het sporten(wat enorm balen is als grotendeels duursporter) merk ik er niks van ik heb zelfs de indruk dat de acne erger wordt.Niet dat er puisten bijkomen maar ze worden pijnlijk.
 
Van wat ik begrepen heb van al wat ik er over gelezen heb is dat het een tijdje duurt voor je er iets van merkt en er inderdaad een kans is dat het heviger wordt.
Heb zelf een afspraak bij dermatoloog binnen 2 weken; alhoewel mijn acne niet zo erg is maar 'k loop er al veel te lang mee.
 
Back
Naar boven