XXL Nutrition

Roaccutane logje

Bezoekers in dit topic

Kab00m

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2011
Berichten
491
Waardering
14
Lengte
1m77
Vetpercentage
12%
Hey,

Ik heb vandaag mijn roaccutane opgehaald en ben er ook meteen aan begonnen. Ik ga het gebruiken omdat ik al 5 jaar last heb van aardig veel acne. Dit logje ga ik dagelijks\weekelijks updaten om ook andere mensen te laten weten of het goed helpt of niet!

Als jullie willen post ik ook wat pics van mijn acne en zal ik elke week nieuwe foto's maken.

Ook zal ik eventuele bijwerkingen posten!

Week 0:
[Link niet meer beschikbaar]

Week 3:
[Link niet meer beschikbaar]

1e maand: 20mg genomen daarna 30mg (momenteel)

Bijwerkingen zover:

- Droge lippen
- Opgedroogd bloed in neus
- Pijn in onderrug
- Bacterië mondhoeken
 
Pics zijn wel welkom ja.

Als hetgeen wat ik nu gebruik niet werkt ga ik ook aan de roa.
 
Tuurlijk pics posten, daar draait het toch om? :)
 
interessant, doen
 
wat gebruik je?

Biergist.
Vitamine B5.
Drie liter water per dag.
Elke dag schone kussensloop.
Geen/weinig brood.
Eryacne.
Scrub.

En daarvoor ook een hoop dingen gebruikt.
 
roa is aanrader, heb het ook gebruikt (had last van cyst-acne). 60mg per dag, 6 maanden lang last van droge/branderige huid maar na die maanden nooit meer last gehad van iets van acne :D
 
20mg neem ik per dag, snap niet waarom ik zo weinig mag neemen ben 77kg..
Ik zal morgen pics posten!
 
ligt niet aan je gewicht, maar de mate je het hebt.Wees maar blij dat je niet hoger neemt hoe hoger hoe k*tter.
 
roa is aanrader, heb het ook gebruikt (had last van cyst-acne). 60mg per dag, 6 maanden lang last van droge/branderige huid maar na die maanden nooit meer last gehad van iets van acne :D
Dus als je klaar ben met roa heb je (normaal) gesproken nooit meer last vvan acne?
 
nou dat verschilt per persoon :P de een heeft geen last meer van acne (zoals ik :D) de ander zit na een half jaar weer helemaal vol. Overigens heb ik nog wel last (zeker toen ik begonnen ben met bb`en) van puisten/mee eters maar daar valt mee te leven.
 
Volgens de huisarts lag het aan de dosering. Met een lage dosering is de kans groter dat het terug kan komen dan in vergelijking tot een hoge dosering.
 
Ik heb hier een directory link waar de plaatjes instaan:
[Link niet meer beschikbaar]
Foto van mijn rug is wat onduidelijk, moeilijk foto maken .. maar daar zit het meeste acne.
Ook heb ik acne op me bovenbenen, maar dat lijkt me niet de moeite waard om online te zetten.
Gebruik het nu een dagje en heb alleen af en toe last van een droge mond, weet niet of komt door roaccutane of omdat ik zo fkng pissig ben dat de mercedes dealer me bevlikkert heeft ..
 
Heb je wel eens last van cysts? Want ik zie helemaal geen grote rode plekken (niet dat dat verkeerd is, wees er blij om).
 
Vind het niet gek dat je op 20mg mag starten, zo erg is je acne niet (dont get me wrong, ik weet hoe k*t 1 puist al kan zijn).
Volgens de huisarts lag het aan de dosering. Met een lage dosering is de kans groter dat het terug kan komen dan in vergelijking tot een hoge dosering.
Zal denk ik eerder met de cumulatieve dosis te maken hebben hoe groot de kans is dat je acne terugkeert dan de dosis per dag
 
Vind het niet gek dat je op 20mg mag starten, zo erg is je acne niet (dont get me wrong, ik weet hoe k*t 1 puist al kan zijn).

Zal denk ik eerder met de cumulatieve dosis te maken hebben hoe groot de kans is dat je acne terugkeert dan de dosis per dag

Oké, als ik mezelf vergelijk met andere mensen van mijn leeftijd dan moet ik toch zeggen dat ik redelijk veel acne heb. Ach als ik er maar af kom:p
 
Nieuwe update: Ik gebruik het nu een week en merk dat het iets minder zichtbaar wordt in mijn gezicht. Op mijn armen, benen merk ik geen verschil. Het is wel erger geworden op mijn rug jammer genoeg. De enige bijwerkingen die ik momenteel heb is droge lippen af en toe en wordt wat vaker wakker s'nachts, voor de rest nergens last van:D

Maak straks ff wat nieuwe foto's, zit nu nog ff op school.
 
Dat het meer word op je rug is ook een bijwerking. Het kan namelijk in de eerste week/2 weken verergeren.
 
Dat het meer word op je rug is ook een bijwerking. Het kan namelijk in de eerste week/2 weken verergeren.
Oke, zo'n vermoede had ik al. het zit toch op me rug, niemand zit me.
 
Back
Naar boven