XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg

Bezoekers in dit topic

leuk je weer gesproken te hebben, jammer dat het resultaat niet helemaal lekker ging.
hopen dat het niets ernstigs is met je borst/schouder man.

zie je weer op de DRC. lift dan niet, maar coach wat mensen (waarschijnlijk ook -105)

wel klote dat er problemen waren met de stream. rest was goed geregeld

Stream gaan ze nu wel naar kijken hoe ze dat allemaal gaan aanpakken hoor. Zondag ochtend waren de 2 die daar over gingen ook gewoon zelf aan het liften dus wel te verwachten wellicht. Hoe zijn je deadlifts nog gegaan?
Erg vervelend van de pijntjes tijdens het liften... Fysio lijkt me verstandig.

Samen lekker liften op de DRC!

Ben benieuwd wat die erover gaat zeggen want het is voorlopig nog moeilijk mijn bed uit te komen.
 
Leuk je even weer gezien te hebben.

Had ook de benchpress van je gezien, idd geen press signaal:roflol:
Je deadlift ging ook mooi, ondanks je klachten.

Hopelijk snel weer wat pijn vrij en kun je weer door naar een volgende wedstrijd.

Gewicht staat je goed zo btw;)
 
Leuk je even weer gezien te hebben.

Had ook de benchpress van je gezien, idd geen press signaal:roflol:
Je deadlift ging ook mooi, ondanks je klachten.

Hopelijk snel weer wat pijn vrij en kun je weer door naar een volgende wedstrijd.

Gewicht staat je goed zo btw;)

Zou inderdaad een stuk schelen met mijn trainingen ook als het allemaal wat beter zou meewerken.

Ben benieuwd hoe alles zich gaat houden in de 105 kg klasse op de drc.
 
Mooi dat je weer wedstrijden draait en dat nadat je een klein kind verloren bent! Dan is het ook niet gek dat je was blessures en andere ongein krijgt aangezien je best lang in een calorietekort hebt gezeten. Benieuwd naar de DRC dan verwacht ik wel wat meer van je natuurlijK!
 
Mooi dat je weer wedstrijden draait en dat nadat je een klein kind verloren bent! Dan is het ook niet gek dat je was blessures en andere ongein krijgt aangezien je best lang in een calorietekort hebt gezeten. Benieuwd naar de DRC dan verwacht ik wel wat meer van je natuurlijK!
DRC 2017 nummers draaien met een hogere deadlift op de DRC zou wel feest zijn.
 
Mooi dat je weer wedstrijden draait en dat nadat je een klein kind verloren bent! Dan is het ook niet gek dat je was blessures en andere ongein krijgt aangezien je best lang in een calorietekort hebt gezeten. Benieuwd naar de DRC dan verwacht ik wel wat meer van je natuurlijK!
precies dat!

Straks helemaal gewend aan je nieuwe BW! gaat helemaal goed komen:)
 
Pff netjes man 27kg afvallen. Nu op naar -105. Ben benieuwd naar wat je gaat doen op de DRC!
 
Anderhalf uur kickboksen
Knieën uitdelen enzo

Driekwart uur ground en pound en de zak moeten dichtplakken met ductape omdat die uit elkaar gespleten was van alle ellebogen en het gooiwerk.
 
Bw na 2 dagen vreten overigens 109 in de avond zonder naar de wc geweest te zijn.

Seemsgood
 
Deadlift
Allerlei varianten tot 120 kg

Bench
5 sets 3 reps met 90

Seated row machine
Pullover machine
Shoulder flys met 14 kg dbs
 
Woensdagavond naar de fysio gelukkig.

Want ging niet heel best zeg maar
Smallere grip nu aan het toepassen op de squat.
120 kg x 5
140 kg x 4
160 kg x 2 x 4 sets
Moest eigenlijk 175 zijn met na het bench weer squatten met 170 maar die billen gaven het op.

Bench
100 kg 2 reps 4 sets
Ook niet heel soepel nog

Seated gm.
120kg 5 reps 5 sets

Beetje kickboksen op de zware zak.

Raar gegeten dit weekend eigenlijk met al die vechtpartijen savonds op tv en met de scheids rechters vergadering in Nijmegen. Hopelijk blijft dat gewicht nog hetzelfde na een paar dagen als wat de weegschaal nu aangeeft met 108.9 kg.
 
Back
Naar boven