Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel een flinke groep alweer geworden die 105 op de drc voor nu.
Hopelijk woensdag na de fysio wat meer wijzer dat ik op de drc een beetje fatsoenlijk totaal weer kan liften.
Nou ja je verliest nog 3k en dan op onderhoud eten neem ik aan? Je hebt dan ziek veel kgs verloren dus zou des voorzichtig blijven na zo een flinke cut. De kracht komt echt nog wel terug
 
Bw 108 kg

Anderhalf uur kickboksen
Half uur ground and pound.

Morgenavond fysio
 
Cliffs fysio bezoek:

Rug schouder losgekregen na die mislukte bench van de sbd.
Voor de rest geen problemen daar en oefeningen meegekregen om dat losser te maken en houden.

Heup billen probleem bleek toch een enorm stabilisatie ding te zijn. Exorotatie was niet echt heel best namelijk en we gaan die heupgordel een stuk stabieler en sterker maken.
Daar dus vanaf maandag mee aan de slag. Oorzaak wellicht dat door de weightcut toch wat ben kwijtgeraakt bij billen dat het allemaal een stuk minder stabiel was of toch teveel aan spiermassa kwijtgeraakt. Zoeken we vanaf maandag uit met wat meer trainingstechnische mogelijkheden.

In ieder geval voorlopig geen sumo deadlifts meer door dat probleem :( aangezien dat de meeste klappen krijgt.
 
Vandaag beetje wezen boksen en gedoe.
Nog niet heel veel aan krachttraining lunnen doen helaas.
Morgen op de meet maar heel licht banken en deadliften. Feelsbadman.jpg gun.jpg
 
Hoezo lift je dan niet?
 
Benchen tot 100 kg
90 kg 3 reps 4 sets

Deadlift
120 kg beetje uitleg gegeven enzo

Triceps en achterkant schouders
 
Rehab log

Oefeningen gedaan voor heupen.
Bij deadliften en squatten toch in de warming up al het gewicht langzamer behandelen qua neerleggen en het aanvoelen in mijn billen heupen daarbij. Squatten meer letten op de beweging maar beneden dat het niet te wild gaat en met meer controle.

Voelde zeer lekker aan en heb er wel vertrouwen in dat het mijn heupen goed gaan helpen.
Diezelfde steken waar ik op de vorige drc al last van had werden nu goed aangepakt.
Oorzaak dus toch wel dat de rug te veel aan het overnemen was van de heupen en dat het veel zichtbaarder merkbaarder was na de weightcut.

Daarna dry needling voor het eerst meegemaakt en vond het eigenlijk best aangenaam zeg maar tot op zekere hoogte.
Gaan zitten is wel een dingetje.
 
Laatst bewerkt:
Zag er goed uit zaterdag loit, even doorbijten nog en dan kan je weer vreten :thumb:
 
Lloyd 108kg?

Dat ik deze dag mee mag maken.
 
Anderhalf uur lang kickboksen.
Serie gedraaid met links rechts hook side kick rechts direct met een teap kick aan het einde opgebouwd.

Daarna hele cursus blote vuisten defense gedoe vanuit ellebogen naar voren defense iets.

Half uur lang ground en pound. Zak nog verder open gegaan rip.

107 kg
 
Zaterdag commentaar verzorgen op de livestream bij het NSK.
Zondag vangen laden bij de heren.
 
Back
Naar boven