Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg

Bezoekers in dit topic

Warming up met oefeningen fysio
Squat
150 kg 3 dubbels
Goed gehouden aan alles wat de fysio zei volgens mij.

Bench
90kg 2 reps 4 sets

Goeiemorgen
80kg 8 reps 4 sets
Facepulls

Kwartiertje zak op de grond meppings3
 
Heel druk weekend gehad met hele dag commentaar geven, verjaardag en een hele dag vangen laden.

Vandaag kickboksen anderhalf uur lang.
Behoorlijk zwaar aangezien de trainingspartner waaraan ik gekoppeld was bij de 1e trap van mij al zijn hand/pols had geblesseerd. Deed vond ik juist rustig aan.

En andere dude was ook van mijn gewicht lengte. Afijn sindsdien dus sporadisch met de trainer de combinaties gedaan. Rest van de tijd op de zware zak. Dat was zo zwaar dat grondwerk erna niet meer in zat.

Wel wat met medicijnballen van 60 kg lopen gooien zeg maar qua extra cardio.
 
grondwerk bij kickboksen??
Nee dat zit niet bij de les erbij.
Gewoon voor mezelf met een zak ground and pound toch voor de cardio.
 
Heavyweights zijn op dit moment heel erg in trek met kickboksen op gala’s. Ook bij de N(ieuwelingen)-klasse. Dus mocht je powerliften zat zijn:D. MMA staan gala organisatoren helemaal in de rij voor. Zie nu al gasten naar de profklasse gaan waarvan ik denk mmm. Maar creëert meer bodem voor vechters wel
 
In ieder geval op gewicht op 107 kg nu voor de drc. Nu hopen dat die heupen mee gaan werken na fysio.
 
Heavyweights zijn op dit moment heel erg in trek met kickboksen op gala’s. Ook bij de N(ieuwelingen)-klasse. Dus mocht je powerliften zat zijn:D. MMA staan gala organisatoren helemaal in de rij voor. Zie nu al gasten naar de profklasse gaan waarvan ik denk mmm. Maar creëert meer bodem voor vechters wel
93 kg klasse wat meer haalbaar denk ik indien dat het geval gaat worden.
 
Moest tot half 10 werken dus onderweg naar huis bij een dichte sportschool aangekomen.


Geen nood want ik heb de sleutel. Wel eng helemaal alleen in zo'n donkere gym :(
15398963306185035779657644342335.jpg

Fysio oefeningen gedaan.
Billen waren nog wel gevoelig van de dry needling gisteren.

Squat beltless (buik was wel gaar van peekaboo stijl boksen van dinsdag)
140 kg 4 reps 4 sets ez

Bench
90 kg 4 reps 4 sets

Voelden goed aan en mocht waarschijnlijk snel al wat met meer gewicht doen dat het zo goed gaat.

Triceps touw pulldown
Kettlebell hammer curls
Achterkant schouders midden rug en klaar.

Morgen deadlift enzo.

Overigens een vast contract voor lange tijd als projectmanager getekend dus in dat opzicht gaat het ook wel lekker.
 
Maakt het wel een stuk minder zaai allemaal!

Edit: Zaai???? Saai!!!!
Zaai is toch die serie met Plien en Bianca van een paar jaar terug?

Deadlift
Goed gefocust op heel voorzichtig terugzetten qua activitatie in heupen en billen.
3 sets 3 reps 150 kg

Bench
4x4x 90 kg

Clubbell dingen
Shoulder flys met 12 kg kb
Beetje boksen op de zware zak en touwtje springen.

Voor de liefhebbers morgen een mockmeet powerlifting bij Fox gym Rotterdam waar ik weer mag vangen laden.
 
Gevangen en geladen bij een mockmeet met 4 mensen.

Beetje dips en fysio oefeningen gedaan tegen band en weer klaar.
Ayce roti eten nu.
 
Maandag ochtend heel licht gesquat en bankdrukkert. Niet om over naar huis te schrijven.

Hele zaterdag bara en roti eten aardig kunnen balansen met zondag maandag en vandaag rip. 106 kg aangetikt ipv de 107.5 kg. Hopelijk blijft het daar rest van de week.
Baracut Beowulf

Kickboksen

Niemand te vinden nu die de pads omhoog wilt houden helaas. Dus ipv wisselen alleen maar aan de combinaties gewerkt op de zware zak en op de pads van de trainer elke 2e ronde. Lastig want het meeste ging vanuit de dekking na een stoot ontvangen te hebben. Aardig kapot dus om al het werk wat normaal gesplitst moest.
Morgen deadliften en dryneedling in de glutes.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven