MuscleMeat

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg

Bezoekers in dit topic

Wel fijn dat ik wel enigzins mee kon komen conditioneel en qua trappen het qua massa wel lekker zit haha

Ja die massa is een bitch. Ik spar wel eens met jongens van 130kg. Niet te doen haha. Maar zegt niets over conditie.
 
Overal 40 seconden van 2 keer
Ik was de lul want met oneven aantal les dus mocht ipv klappen opvangen en dan wisselen van kant gewoon de hele tijd tegen de instructeur blijven doorgaan. Scheelde wel veel op techniek qua tips ook.

Redelijk kapot maar niet zo erg als vorige week

Strijder!
 
Deficit deadlift tenen bijna tegen de stang.

170kg 3 reps
180kg 2 reps 4 sets

Bench tegen rode elastieken
IMG-20180606-WA0005.jpeg

105kg 2 reps 4 sets

Deadlift vanaf lage blokken
120 3 reps
150 3
180 3 2 sets
220 3 reps 3 sets

Seated row
Dips
Ghr

Enige waar ik last van had was mijn kont en rug van de les gisteren. Denk door het laag ontwijken en de vele hooks.
 
Booty gains :eyebrow:

Vind je het niet vervelend met elastieken benchen? Vind de beweging echt kak worden en pak dan liever chains
Bij gebrek aan chains :(
Vind de extra weerstand beneden ook wel wat hebben dat ik echt in de juiste lijn moet blijven benchen.
 
Bij gebrek aan chains :(
Vind de extra weerstand beneden ook wel wat hebben dat ik echt in de juiste lijn moet blijven benchen.

Dat laatste is zeker waar. Maar juist omdat je in een J vorm bencht krijg je onder of boven wel een gekke pull naar voren of achteren vind ik.
 
:o die opmerking kreeg ik op kantoor ook al vandaag
Dat laatste is zeker waar. Maar juist omdat je in een J vorm bencht krijg je onder of boven wel een gekke pull naar voren of achteren vind ik.
Heb het idee dat ik juist iets bewuster aan het drukken ben in die j vorm nu door die spanning erop. Scheelt ook wat gehoorschade bij de rest van de gym :p
 
Bench
4sets 2 reps van 110kg
Ez

Squat
175kg 5 sets 2 reps. Stuk minder ez :(
Hele dag gesjouwd en weinig gegeten op werk denk.

Slinger Bench
130kg 2 reps 4 sets

Ghr en chest mossels pomp
 
Sumo dl tot knie
170kg 2 reps 5 sets
Van de grond echt behoorlijk pittig maar eenmaal door de pijn heen bijten en het ging wel soepel erna.

Bench
Eigenlijk board press maar had geen grote fles bij me
100kg 3 reps 5 sets

Dl tegen rode banden dubbel gespannen
170kg
3 reps 4 sets

Beetje chest en abs pompen.

Weeg nu onder de 120 kg trouwens
 
Back
Naar boven