MuscleMeat

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heeft nu de hams/billen/knie opgelost? En hoe ben je dan aan binnenkant bene problemen gekomen? :o
Heb geen idee. Stond er mee op. In ieder geval geen spierpijn. Ergens anders pijn hebben lost wel de pijn op.
 
Heb geen idee. Stond er mee op. In ieder geval geen spierpijn. Ergens anders pijn hebben lost wel de pijn op.

Had het daar toevallig vandaag nog met een collega over. Dat ergens anders pijn hebben of opwekken je afleid van grote pijnen.
 
Squat
Opwarmen tot 140 kg
Bleef het ook bij dus maar wat volume gedraaid met 120 kg aangezien alles erboven teveel pijn deed.

Bench
95 kg 3 reps 5 sets

Alle assistance van morgen en vandaag maar gedaan uit ellende.

Bw 113.5 kg
 
Beetje de matrix move van Lomachenko proberen te trainen met boksen. Onmogelijke opgave.
 
Deadlifts gingen vanochtend wel aardig. Hopelijk gaan die squats maandag als vanouds.
 
Alleen in de gym dus lekker op Der Ring des Nibelungen kunnen trainen.

Bench
105 kg 3 reps 4 sets

Squat
160 kg 3 reps 1 sets
175 kg 2 reps 4 sets.

Bench
90 kg 4 x 4

Elastiek flys en Seated goeiemorgens.
 
Grappug ik had vandaag bijna dezelfde train.
Wat is ring des nibulingen?
 
Grappug ik had vandaag bijna dezelfde train.
Wat is ring des nibulingen?
Goed dat je op Sheiko bent overgegaan dan :o. Nee grapje, zag er wel vloeiend uit op Instagram.

Muziekstuk van Wagner uit 1874.
 
Deficit deadlift
150 kg 3 reps 2 sets
160 kg 2 reps 3 sets

Bench
100kg 2 reps 4 sets

Deadlift van een kleine verhoging.
120kg x 5
160kg x 4
180kg x 3
200kg x 2
Kreeg ivm mijn kont het gewicht niet verder omhoog dus maar
205 kg 3 singles gedaan.

Triceps rope pulldown
Seated goeiemorgens 140 kg. 5x5
 
Niet zoveel nee als het net zoveel als vroeger bodyweight is :P
Wow triggered, vroeger wel met 180 gedaan, wel bijzonder eng met uitlopen en gaan zitten dus hopelijk dat ik daar met 25 kg minder nog op kan komen.
 
Wow triggered, vroeger wel met 180 gedaan, wel bijzonder eng met uitlopen en gaan zitten dus hopelijk dat ik daar met 25 kg minder nog op kan komen.

One love :heart:

Ja dat wordt een gevaarlijke toestand. Sowieso vind ik het bij dit soort oefeningen belangrijker dat je ze lekker kan doen dan dat je er x gewicht opgooit
 
One love :heart:

Ja dat wordt een gevaarlijke toestand. Sowieso vind ik het bij dit soort oefeningen belangrijker dat je ze lekker kan doen dan dat je er x gewicht opgooit
Vanaf 2 minuten hier heeft ook wel weer wat.
 
Back
Naar boven