AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

105 KG is netjes, man. Je bent een aardig stuk gewicht kwijt, merk je dat ook erg in je kracht?
Heb het idee dat ik wel best wat kwijt ben maar met die heupblessure weet ik ook niet echt veel veel hoe veel zeg maar aangezien ik de reps ervoor in een cut wel gewoon goed kon halen.
 
Maar eens een training loggen.

Deadlift met pauze vlak na liftoff beltless
om dat doelgebied aan te pakken en kijken hoeveel spanning ik erop kan houden zeg maar.
160 kg 3 reps 3 sets

Bench
90kg 4 reps 5 sets

Deadlift vanaf verhoging zeker 10 cm onder knie.
190 kg 3 reps 4 sets

Maximale wijdte bench
50kg 8 reps 3 sets

Superset Seated row en triceps pulldown met touw
10 reps 3 sets beide echt op die mmc zeg maar. :p

Ghr met vrouwenstang in mijn nek
12 reps 3 sets.

20181117_102937.jpg

Officieel in de 105 zeg maar.
Wellicht even kijken of ik de 93 kan halen? Of is van 137 naar 93 beetje teveel next level in weightcut?
 
Laatst bewerkt:
Half uurtje op de zware zak overigens extra als cardio
 
met vrouwenstang in mijn nek

Beter dan een mannnenstang in je nek denk ik dan maar

Wellicht even kijken of ik de 93 kan halen? Of is van 137 naar 93 beetje teveel next level in weightcut?

Denk dat de 93 klasse zeker in je bereik ligt qua postuur
Maar misschien eerst eventjes op onderhoud oid om mentaal en lichaam even aan te sterken?
 
93 voor de sap? Zou ik niet doen en later daar naar toe cutten.
 
Ohhh hen ik gemist :o welke ben je van plan te doen? Goed als je t kunt doen langzaam verder cutten.
Groningen in ieder geval niet want dat lijkt me heel eng met die aardbevingen enzo daar.
Maar denk dat 93 wel erg gek is aangezien ik 8 jaar geleden 85 woog tijdens mijn basketbal periode met 5 keer per week trainingen en een heel acceptabel vet% zeg maar.

Lloyd wordt weer full time niet powerlifter
Zolang ik maar 4 keer in de week aan het liften kan zijn komt alles goed.
 
Groningen in ieder geval niet want dat lijkt me heel eng met die aardbevingen enzo daar.
Maar denk dat 93 wel erg gek is aangezien ik 8 jaar geleden 85 woog tijdens mijn basketbal periode met 5 keer per week trainingen en een heel acceptabel vet% zeg maar.


Zolang ik maar 4 keer in de week aan het liften kan zijn komt alles goed.

geen DRC en geen NSB cup:sad:
aarbevingen valt over het algemeen wel mee hoor

gewoon een tijdje op onderhoud blijven man, je kan altijd na een paar maanden nog verder cutten.
je bent al 30kg kwijt, zou dit eerst even vasthouden.
 
geen DRC en geen NSB cup:sad:
aarbevingen valt over het algemeen wel mee hoor

gewoon een tijdje op onderhoud blijven man, je kan altijd na een paar maanden nog verder cutten.
je bent al 30kg kwijt, zou dit eerst even vasthouden.
Ja dat is wel het plan om een tijdlang op dit gewicht of wellicht lager te blijven liften en aan de hand daarvan te kijken welke wedstrijd ik ga doen. Zal vast wel ergens een mockmeet tussendoor zijn om aan deel te nemen lijkt me.
 
Squats
140kg 3 reps 4 sets

Bench
90kg 3 reps 4 sets

Goeiemorgens
90kg 5x5

Face pulls
Tricep pulldown met touw
 
Was lichtelijk gaar van gisteren. Geen spijt dat ik weer 2 uurtjes meegepakt had vandaag van kickboksgedoe.
Heupen waren wel wat zuurder dan normaal.
103 kg vanochtend.
 
Deficit Deadlift vanaf een flinke verhoging
70kg
120kg
140kg
150kg
160kg X 3 reps 4 sets

Bench
Stang
70
80
90
100kg 2 reps 5 sets.

Lat pulldown
8 reps 4 sets 90 kg aan het systeem

Ghr
Super langzaam terug.

Training wel wat moeizaam. Wellicht door die trappen op het bovenbeen die bij de combinaties hoorden.

Morgen weer eens wat degelijke kleding kopen want alles is tamelijk groot geworden.
 
Hele berg overhemden en broeken gekocht.
Was maat 48 op 125 kg dat is nu een bodyfit 42 geworden.

Broeken wel nog steeds een probleem qua benen maar dat lijkt me wel een goed teken weer. Van 42 naar een krappe 36 desondanks
 
Back
Naar boven