Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg

Bezoekers in dit topic

tren vandaag

Front squats
3x5x100
2x5x120 met kettingen van 20 kg beide kanten

deficit deadlifts

opwarmen enzo
3x140
3x160
3x170

volgende keer maar hoger platform denk ik.

bench
5x5x80

seated row
3x10x90 kg

reverse machine fly's

3x10x10 plates

beetje core met 20 kg kettinkjes op de back extension en beetje geplankt enzo

training was 4 kappas waard

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Je hoeft toch ook niet kapot te gaan. Draai gewoon mooie volumes en probeer die te verhogen, repouts zijn kut en leveren weinig meerwaarde op.

Ja groot gelijk hierin, gaat wel lekker zo voor een eerste week al
 
Eventssssssssss

Eventssssssssss

OHP medley

log lift met medium stang plus circus db press

80 kg log plus 45 kg db
2x90 kg log faal plus 50 kg db
Was helemaal gassed al na het omhoogbrengen van de stang, toen maar met 80 afgemaakt :(

slee met 280 kg eerst met de handen trekken naar de andere kant, uiteindelijk maar gaan zitten en beetje voor beetje naar me toe getrokken totdat ik een hele lichaamsafstand had afgelegd en weer verder, daarna het harnas aan en de slee de andere kant op voortgetrokken.

3 maal bovenstaand verhaal

per hand 55 kg farmers zo vaak mogelijk heen en weer, veel grip problemen hierop,
Daarna zo lang mogelijk een ez curl stang met 120 erop geladen vastgehouden in zercher stijl, wilde er eigenlijk mee lopen maar voelde niet echt veilig genoeg

3 maal bovenstaand verhaal

Finale was een trap bar deadlift met 180 kg erop zoveel mogelijk in 75 seconden liften.

1x12 keer gelukt, wel even wennen omdat je normaal de stang tegen je schenen aan hebt, maar viel me goed mee.

Hele berg eten gemaakt en op eten nu. Afgezonderd van de grip wel lekker getraind.

chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png


---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

beste front squats

Hopen dat de schouders volgende week wat meer gewicht erop kunnen houden bij de 3x3, was nu redelijk zwaar in dat gedeelte.
 
Wat een slechte dag

Bij werk achterop de vrachtwagen door mijn knie gegaan bij het eraf stappen.
Dacht voel niet echt heel wat ergs, il ga wel gewoon even door.

Zoiets haalde ik me ook in het hoofd bij de training

Echt heel stom maarja. Komt ie

Squats

Veel opwarmen

3*140
2*150
1*150
Dooie knie

Cleans
5*2*75

Mp
5*3*70

Barbell row
3*8*70

Helemaal kapot en dood. Strompelen naar huis en morgen maar niet meer werken. Geen leuke leef. En achteraf gewoon dom, maar voelde wel ok aan in de loop van de middag maarja.
 
:aai:

rotmoment

(maar in voor nieuwe log)
 
je bent ook veel te zwaar lloyd. Die knieeen van jou zijn max 70kg gewend en nu zit je op 132kg ofzo.
 
je bent ook veel te zwaar lloyd. Die knieeen van jou zijn max 70kg gewend en nu zit je op 132kg ofzo.

Hou op man, alsjeblieft.

OT: hoe staat het er nu voor? Nog steeds matig?
 
Hou op man, alsjeblieft.

OT: hoe staat het er nu voor? Nog steeds matig?

Ga het maandag weer proberen met werken en trainen. Lijkt alsof ik er geen last meer van kan hebben. Maar dat was maandagmiddag ook het geval totdat ik begon te trainen
 
Hou op man, alsjeblieft.

OT: hoe staat het er nu voor? Nog steeds matig?

hoezo moet je mij nou weer hebben? Alleen maar negatief ben jij

Ga lekker terug op mesuty haten en jaloers zijn aub
 
hoezo moet je mij nou weer hebben?

Ga lekker terug op mesuty haten en jaloers zijn aub

Je hebt gelijk, hij is natuurlijk toch wel een beetje een DBB cultheld door zijn goede fysiek en geweldige krachtstats. Erg jaloers ja. :roflol:

Hou je ongein over knieën die iemands gewicht niet aankunnen en dergelijk maar lekker in de BB sectie. Hier trainen mensen om groot en sterk te worden.
 
Je hebt gelijk, hij is natuurlijk toch wel een beetje een DBB cultheld door zijn goede fysiek en geweldige krachtstats. Erg jaloers ja. :roflol:

Hou je ongein over knieën die iemands gewicht niet aankunnen en dergelijk maar lekker in de BB sectie. Hier trainen mensen om groot en sterk te worden.

Ow dus jij bent groot en sterk?
Wat zijn je sq, bp en dl stats dan

En lloyd wanneer kom je nou eens naar mij toe.. Je krijgt nog een broodje donor en een kapsalon :) Of ben je bang miauw
 
Haha die gekke wasp
 
Ow dus jij bent groot en sterk?
Wat zijn je sq, bp en dl stats dan

En lloyd wanneer kom je nou eens naar mij toe.. Je krijgt nog een broodje donor en een kapsalon :) Of ben je bang miauw

Ik impliceer niet dat ik het ben, ik zeg dat dit het doel is in deze sectie. Als je het zo nodig wil weten, mijn stats zijn 215 / 140 / 240.
 
Ik ben nieuw op dit forum, ik heb geen ander account

Lloyd is toevallig een goede vriend van mij
 
oh oh iemand heeft een kloontje
 
Oh oh dit is wel goede inspiratie voor de training zo dadelijk :-o

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Rip training.

Squats
3*140
3*150
3*160

Voelde me niet echt best al

Cleans
2*60
2*65
2*70
2*75
2*80
Faal op 2*85 dus maar beetje in de rond gaan springen met stang voor geen idee ofzo

Mp
5*3*60-75

Beetje weak en slechte train maar ja comeback misschien

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Kan ook zijn dat ik amper concentratie had tijdens het trainen omdat beide hoortoestellen besloten om er mee te stoppen. Evenwicht en concentratie is best rottig dan :(
 
Back
Naar boven