MuscleMeat

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd! Fantastische prestatie kerel!

Kun je trots op zijn!:bow:
 
5e van Nederland is een knappe prestatie!
 
Mooie 5e plek man!

Je stond echt naast een paar buffels zeg
 
Vakantie op Tenerife bevalt me goed denk al wel aardig wat kg zwaarder nu Hahah maar maakt me niks uit. Eerste dagen mega vol met vocht en opgeblazen buik. Begint nu weer wat weg te trekken. Volgende week woensdag begin ik week met trainen en reversed dieet volgens schema. Begin met 2500 kcal schoon en avond eten na keuze. Denk dat ik hierbij minimaal aantal komen zit dan ongeveer 500 kcal in de plus dus weinig vet erbij als het goed is.
Doel is steady door te bulken nu naar 90 kg maar vet wel onder de 12 te houden.
 
Lekker, zo een vakantie direct na de show :thumb:. Je hebt je goed weten te houden zeg, als all-time natty. Oprecht een nette prestatie!
 
Vakantie op Tenerife bevalt me goed denk al wel aardig wat kg zwaarder nu Hahah maar maakt me niks uit. Eerste dagen mega vol met vocht en opgeblazen buik. Begint nu weer wat weg te trekken. Volgende week woensdag begin ik week met trainen en reversed dieet volgens schema. Begin met 2500 kcal schoon en avond eten na keuze. Denk dat ik hierbij minimaal aantal komen zit dan ongeveer 500 kcal in de plus dus weinig vet erbij als het goed is.
Doel is steady door te bulken nu naar 90 kg maar vet wel onder de 12 te houden.
Ben benieuwd of dat te doen is 90kg op <12%..ik blijf je volgen! Reversen is zowieso een goed idee..

Zie dat je even een jaartje wedstrijden skipt om flink te bouwen..knallen!

Maar nu eerst genieten van je vakantie!:woot:
 
Ben benieuwd of dat te doen is 90kg op <12%..ik blijf je volgen! Reversen is zowieso een goed idee..

Zie dat je even een jaartje wedstrijden skipt om flink te bouwen..knallen!

Maar nu eerst genieten van je vakantie!:woot:

90 op -12% wordt zeker een uitdaging. Maar heb de tijd om te groeien hè dus moet goed komen.
Over 6 weken powerliften meat staan Hahah dat word wat
 
Powerlift meat, is dat meat met een hoog vp?
 
Powerlift meat, is dat meat met een hoog vp?
Kan met wat collega's enz die hebben er voor getraind enz hahaha voor bereiding begint volgende week pas haha kijken wat ik nog qua kracht kan opbouwen
 
Even een update gister terug gekomen van vakantie, gewicht 83,7 in de ochtend. Gister middag getraind, en daarna ging me lichaam in flush stand ofzo. Vanochtend 81,5 2 liter vocht eruit goede zaak dit. Eerst proberen rond de 80 te zitten nu steady en vanuit daar voeding aan te passen voor steady gains.
Gok zo rond de 3-3500 kcal
 
Even een update gister terug gekomen van vakantie, gewicht 83,7 in de ochtend. Gister middag getraind, en daarna ging me lichaam in flush stand ofzo. Vanochtend 81,5 2 liter vocht eruit goede zaak dit. Eerst proberen rond de 80 te zitten nu steady en vanuit daar voeding aan te passen voor steady gains.
Gok zo rond de 3-3500 kcal
Ben benieuwd! Goede vakantie gehad dus!:D
 
Trainingen aan top weer, heerlijk meer eten en trainen.
Vandaag bench 100x5 met pauze en vervolgens x10 normale reps met nog wat in de tank. Incline dumbell ook weer 40 kg x 9 en x7.
 
Trainingen aan top weer, heerlijk meer eten en trainen.
Vandaag bench 100x5 met pauze en vervolgens x10 normale reps met nog wat in de tank. Incline dumbell ook weer 40 kg x 9 en x7.
Nice. Ik merk (als natty) in de cut dat ik echt kracht verlies. Hoe hield jij dat vol naar de Open R'damse en vervolgens NK? Heb je veel spiermassa verloren en had vaak een energiedip?
 
Nice. Ik merk (als natty) in de cut dat ik echt kracht verlies. Hoe hield jij dat vol naar de Open R'damse en vervolgens NK? Heb je veel spiermassa verloren en had vaak een energiedip?
Energie dip is continu tijdens je cut als je zo diep gaat. Kracht verlies zeker veel deadlift was 220 nu max denk 180 bench was 140 nu max denk 125 Squat was 150 nu 120 ofzo dus dat is flink verschil
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Training vandaag- benen
Squat 4x5 met 80 1x 80x10 rpe 8
Volgende week verhogen had vrij veel over
 
update, vandaag bench training,
60 x 8
80 x 6
90 x 5
100 4 x 5
100 x 7 rpe 8 houd in nog 2 reps over houden voor je gevoel

95 3 x 3 paused bench.

over head press 4 x 8 x 40 kg voelde vrij licht volgende x wat zwaarder maken.

shape update,
weeg nu rond 83 in de ochtend aardig wat zwaarder geworden.
 
IMG_4522.JPG
IMG_4524.JPG
 
Back
Naar boven