MuscleMeat

Gestopt Road continues to contest shredcity!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In ieder geval fijn dat hier op het forum nog genoeg mensen zijn die niets van AAS moeten hebben. Er wordt altijd maar gedaan alsof echt iedereen gebruikt en je niet zonder kan, maar daar denk ik anders over, of je moet op serieus wedstrijdniveau mee willen doen (dus niet een C-klasse MAP). Ik vraag me wel hoeveel % van de pro's die claimen natty te zijn (mensen zoals Layne Norton) dat daadwerkelijk zijn. Als je gaat googelen vind je overal dat zij toch echt niet natty zijn.

Moet iedereen voor zichzelf weten of ze anti aas zijn ,maar ik irriteer me er aan dat die mensen zich altijd zo moeten uitspreken dat ze anti aas zijn, iedereen weet dat de top in bodybuilding( veel van de rest trouwens ook) aas gebruikt. En je gaat iemand toch niet makkelijk overtuigen om geen aas te gebruiken als diegene dat eenmaal in zn hoofd heeft.
 
In ieder geval fijn dat hier op het forum nog genoeg mensen zijn die niets van AAS moeten hebben. Er wordt altijd maar gedaan alsof echt iedereen gebruikt en je niet zonder kan, maar daar denk ik anders over, of je moet op serieus wedstrijdniveau mee willen doen (dus niet een C-klasse MAP). Ik vraag me wel hoeveel % van de pro's die claimen natty te zijn (mensen zoals Layne Norton) dat daadwerkelijk zijn. Als je gaat googelen vind je overal dat zij toch echt niet natty zijn.
Norton is naturel als paprika chips.
 
Moet iedereen voor zichzelf weten of ze anti aas zijn ,maar ik irriteer me er aan dat die mensen zich altijd zo moeten uitspreken dat ze anti aas zijn, iedereen weet dat de top in bodybuilding( veel van de rest trouwens ook) aas gebruikt. En je gaat iemand toch niet makkelijk overtuigen om geen aas te gebruiken als diegene dat eenmaal in zn hoofd heeft.
Ik heb ook absoluut niets tegen gebruikers, ieder zijn eigen keuze en dat respecteer ik. Ik vind het alleen jammer/zonde dat sommige mensen veel te snel (en te jong) al naar middelen grijpen, daar doe je je lichaam echt geen goed mee. Ik heb zeker veel respect voor wedstrijdatleten die wel echt natty zijn. Er wordt te veel gedaan of je als natty wedstrijddeelname per definitie uit je hoofd moet zetten; ik denk daar anders over.
 
Moet iedereen voor zichzelf weten of ze anti aas zijn ,maar ik irriteer me er aan dat die mensen zich altijd zo moeten uitspreken dat ze anti aas zijn, iedereen weet dat de top in bodybuilding( veel van de rest trouwens ook) aas gebruikt. En je gaat iemand toch niet makkelijk overtuigen om geen aas te gebruiken als diegene dat eenmaal in zn hoofd heeft.
Maar hier citeer jij het zelf al... Top bodybuilding..... Pro wielrenners zijn ook aan de doping, pro atleten sowieso relatief vaak. Maar waarom zou je ook aan de doping gaan om cosmetisch wat massa op te bouwen zonder er een cent mee te verdienen en er nog minder mee te bereiken? Natuurlijk doe je het voor je zelf maar denk je niet dat je daar ooit veel spijt van zult krijgen? Valt natuurlijk een hoop argumenten aan te voeren maar toch......
 
Perfect verwoord, en ik zal bij die groep waarschijnlijk horen met niet geweldige genen maar niet tevreden zal zijn na verloop van tijd en aan de aas gaat:P
Tsja, ieder zijn keuze. Zelf weet ik ook dat ik average genen heb maar ga nooit aan de AAS. Eerlijk gezegd heb ik er wel een tijdje moeite mee gehad om te accepteren dat ik met dedicatie en kennis nooit zou kunnen bereiken wat ik zou willen bereiken in de sport. Maar alles went. Indien je echt serieuze wedstrijdaspiraties hebt (voor op de lange termijn) dan is AAS het overwegen waard.
Maar hier citeer jij het zelf al... Top bodybuilding..... Pro wielrenners zijn ook aan de doping, pro atleten sowieso relatief vaak. Maar waarom zou je ook aan de doping gaan om cosmetisch wat massa op te bouwen zonder er een cent mee te verdienen en er nog minder mee te bereiken? Natuurlijk doe je het voor je zelf maar denk je niet dat je daar ooit veel spijt van zult krijgen? Valt natuurlijk een hoop argumenten aan te voeren maar toch......
Ik denk dat veel mensen er daadwerkelijk spijt van hebben op latere leeftijd.
 
Tsja, ieder zijn keuze. Zelf weet ik ook dat ik average genen heb maar ga nooit aan de AAS. Eerlijk gezegd heb ik er wel een tijdje moeite mee gehad om te accepteren dat ik met dedicatie en kennis nooit zou kunnen bereiken wat ik zou willen bereiken in de sport. Maar alles went. Indien je echt serieuze wedstrijdaspiraties hebt (voor op de lange termijn) dan is AAS het overwegen waard.

Ik denk dat veel mensen er daadwerkelijk spijt van hebben op latere leeftijd.
Ik weet het wel zeker..... Ik heb beneden gemiddelde genen denk ik... Maar ik accepteer ze ook zoals ze zijn. Ik train en eet zo goed mogelijk en de trainingen tellen van zelf wel op;-)
 
Ik weet het wel zeker..... Ik heb beneden gemiddelde genen denk ik... Maar ik accepteer ze ook zoals ze zijn. Ik train en eet zo goed mogelijk en de trainingen tellen van zelf wel op;-)
Zeker, en ook dan kan je persoonlijk veel bereiken maar veel mensen laten zich (ook) leiden door een slecht vergelijk met anderen. Het korte termijn is leuk, maar ik denk dan altijd dat ik liever een grotere kans wil hebben op gezond oud worden. Verder zal ik iedereen in zijn/haar waarden laten in de keuze voor AAS-gebruik. Ik vind het gewoon belangrijk dat mensen daar wel echt goed over nadenken.
 
Zeker, en ook dan kan je persoonlijk veel bereiken maar veel mensen laten zich (ook) leiden door een slecht vergelijk met anderen. Het korte termijn is leuk, maar ik denk dan altijd dat ik liever een grotere kans wil hebben op gezond oud worden. Verder zal ik iedereen in zijn/haar waarden laten in de keuze voor AAS-gebruik. Ik vind het gewoon belangrijk dat mensen daar wel echt goed over nadenken.
Je moet je doelstelling ook bijstellen gaanderweg.... Althans dat denk ik... Je ziet binnen een jaar of 2 wel duidelijk wat er haalbaar gaat zijn. Als je elke x goed bijhoud wat je gained etc.. Kun je een realistische inschatting maken over hoe en wat.. En het beeld wat je ''wil'' bereiken veranderd ook na verloop van tijd. Veel mensen denken wel even aan AAS in het begin maar ja... Die keuze heb ik gewoon voor mij zelf ook gemaakt- geen AAS en liever gewoon zo veel mogelijk massa naturel, dan loop je er sowieso voor je eigen doen ''goed'' bij))
 
Je ziet binnen een jaar of 2 wel duidelijk wat er haalbaar gaat zijn.

Hmmmh dat betwijfel ik toch

Als je elke x goed bijhoud wat je gained etc.. Kun je een realistische inschatting maken over hoe en wat..

Ben benieuwd hoe je dat dan inschat, dat lijkt me toch natte vingerwerk (?)

Aangezien eea genetisch bepaald is, progressie niet lineair, er ook vaak andere factoren (bewust of onbewust) meespelen.

Kun je wat duidelijker zijn ?
 
Hmmmh dat betwijfel ik toch



Ben benieuwd hoe je dat dan inschat, dat lijkt me toch natte vingerwerk (?)

Aangezien eea genetisch bepaald is, progressie niet lineair, er ook vaak andere factoren (bewust of onbewust) meespelen.

Kun je wat duidelijker zijn ?
Bedoel meer, je kunt wel vermoeden of je top genen hebt of gewoon een relatief ''slechte'' aanleg hebt voor bodybuilding :) ook qua aanhechtingen etc.. etc..
uiteindelijk vormt toch ieder op zijn manier.
 
Bedoel meer, je kunt wel vermoeden of je top genen hebt of gewoon een relatief ''slechte'' aanleg hebt voor bodybuilding :) ook qua aanhechtingen etc.. etc..
uiteindelijk vormt toch ieder op zijn manier.

True, maar tegelijkertijd daarom ook.
Er zijn mijns inziens te veel variabelen in het spel waardoor het voorspellen niet echt betrouwbaar is.

Maar goed van de andere kant ook niet discussie-waardig dit.

By the way ik vond je andere avatar een stuk opwindender :D
 
True, maar tegelijkertijd daarom ook.
Er zijn mijns inziens te veel variabelen in het spel waardoor het voorspellen niet echt betrouwbaar is.

Maar goed van de andere kant ook niet discussie-waardig dit.

By the way ik vond je andere avatar een stuk opwindender :D
ja maar nu ben ik in e bulk zoals je waarschijnlijk zelf ook al ziet.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Norton is naturel als paprika chips.

:roflol:

Ik heb ook absoluut niets tegen gebruikers, ieder zijn eigen keuze en dat respecteer ik. Ik vind het alleen jammer/zonde dat sommige mensen veel te snel (en te jong) al naar middelen grijpen, daar doe je je lichaam echt geen goed mee. Ik heb zeker veel respect voor wedstrijdatleten die wel echt natty zijn. Er wordt te veel gedaan of je als natty wedstrijddeelname per definitie uit je hoofd moet zetten; ik denk daar anders over.

Ik had het ook niet specifiek tegen jou, en wat betreft dat ze steeds jonger beginnen geef ik je gedeeltelijk wel gelijk, ik snap die jongens wel die echt goeie genen en ver willen komen in de wedstrijdwereld dat ze vroeg beginnen maar ik keur het niet goed.

Maar hier citeer jij het zelf al... Top bodybuilding..... Pro wielrenners zijn ook aan de doping, pro atleten sowieso relatief vaak. Maar waarom zou je ook aan de doping gaan om cosmetisch wat massa op te bouwen zonder er een cent mee te verdienen en er nog minder mee te bereiken? Natuurlijk doe je het voor je zelf maar denk je niet dat je daar ooit veel spijt van zult krijgen? Valt natuurlijk een hoop argumenten aan te voeren maar toch......

Tja ik ben er ook nog niet uit hoor of ik ooit ga kuren, maar ik ben er zeker niet op tegen en de kans is er wel dat ik het ooit ga doen.

Tsja, ieder zijn keuze. Zelf weet ik ook dat ik average genen heb maar ga nooit aan de AAS. Eerlijk gezegd heb ik er wel een tijdje moeite mee gehad om te accepteren dat ik met dedicatie en kennis nooit zou kunnen bereiken wat ik zou willen bereiken in de sport. Maar alles went. Indien je echt serieuze wedstrijdaspiraties hebt (voor op de lange termijn) dan is AAS het overwegen waard.

Ik denk dat veel mensen er daadwerkelijk spijt van hebben op latere leeftijd.

Het is en blijft een moeilijk punt niet of wel kuren.

Ik weet het wel zeker..... Ik heb beneden gemiddelde genen denk ik... Maar ik accepteer ze ook zoals ze zijn. Ik train en eet zo goed mogelijk en de trainingen tellen van zelf wel op;-)

Ik kan het nog niet accepteren:P

Zeker, en ook dan kan je persoonlijk veel bereiken maar veel mensen laten zich (ook) leiden door een slecht vergelijk met anderen. Het korte termijn is leuk, maar ik denk dan altijd dat ik liever een grotere kans wil hebben op gezond oud worden. Verder zal ik iedereen in zijn/haar waarden laten in de keuze voor AAS-gebruik. Ik vind het gewoon belangrijk dat mensen daar wel echt goed over nadenken.

Is ook heel belangrijk om er goed over na te denken!



Zoo 3dagen niet getraind, afgelopen zaterdag mn contestfotos gemaakt, ben er best tevreden over:), Smiddags naar dominator geweest, was mooi feestje!

2F%2Fscontent-ams3-1.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F19989279_1620193081387667_8084892072873969379_n.jpg


Ik helemaal rechts.

Woog zaterdagochtend 64,1kg. Gisteren geen kcal geteld, Heb savonds 30cm ny pizza en wat later nog een beker b&j gegeten en woog vanmorgen 66kg:P

Toen straks getraind:

Push

pwo: 1scoop monster+ blik monster

opwarmen

Paused bp
opwarmen
4x5x75

Weighted pushup
3x12xbw +30

Unilateral standing db press
2x12x12,5
8x15

Machine fly
12x55
2x10x55

Bayesian lateral raise
15x7,5
13x7,5
12x7,5

Bayesian curl
14x23
12x23
11x23

Unilateral tricep pushdown
14x19,5
12x19,5
11x19,5

Lekkere training! Stond goed vol, en voelde me best sterk:P

DSC_0595_zpse9qcor5j_edit_1500321146582_zps40blbv3b.jpg
 
Tja ik ben er ook nog niet uit hoor of ik ooit ga kuren, maar ik ben er zeker niet op tegen en de kans is er wel dat ik het ooit ga doen.

Hoe oud ben je eigenlijk Flexx ?

Ik kan me voorstellen dat je ook weer niet te oud moet zijn, tenminste wil je ook nog langere tijd van je fysieke gesteldheid genieten.

By the way goede UB heb je op die groepsfoto hoor !
 
lekkere boys no homo
 
Foto ziet er vol uit bro
 
Haha...jij ook aardig gainenzondertrainen van zondag op maandag:roflol:
 
64 kg.... dat wordt langzamerhand wel heel licht. op de selfie sta je er beter op dan bij groepsfoto....lekker opgepomt. Dat moet je voor de 'echte' foto's ook maar doen :)
 
Hoe oud ben je eigenlijk Flexx ?

Ik kan me voorstellen dat je ook weer niet te oud moet zijn, tenminste wil je ook nog langere tijd van je fysieke gesteldheid genieten.

By the way goede UB heb je op die groepsfoto hoor !

Thanks, ik ben 34.

lekkere boys no homo

:D

Foto ziet er vol uit bro

Thanks bro.

Haha...jij ook aardig gainenzondertrainen van zondag op maandag:roflol:

Haha ja man, was er aan toe. Vanmorgen alweer 65,4kg.

64 kg.... dat wordt langzamerhand wel heel licht. op de selfie sta je er beter op dan bij groepsfoto....lekker opgepomt. Dat moet je voor de 'echte' foto's ook maar doen :)

Echte fotos zijn al gemaakt met pomp:)
 
Als je dan toch wil roiden waarom dan niet nu. Mooie leeftijd toch, je traint al lang genoeg om te weten van de hoed en rand (iig inzake je potentie) / daarnaast sta je nu droog.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven