Fitness Seller

Gestopt Road continues to contest shredcity!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is echt een heel best resultaat voor 15 weken tijd, wat gaaf!
 
Was op vakantie, maar volgde je al op instagram, progressie is echt goed man! je bouwt een goede basis voor als je ooit aan de AAS wilt beginnen. Je kan straks ook weer lekker bulken!
 
Hier ook nog maar eens, goed resultaat zeg!! Kun je inderdaad trots op zijn, je ziet er compleet als een ander mens uit haha!
 
had foto al gezien op insta, je staat er lekker bij flex, sterk!!

Thanks man.

Nu je het naast elkaar ziet is het verschil enorm! Goed gedaan man.
Die benen hebben misschien centimeters verloren, maar ik vind het er nu toch een stuk strakker bijstaan. En ja, het kan altijd meer, maar zo moet je niet denken.

Thanks neet, staat er nu zeker beter bij ja, maar dat van het kan altijd beter gaat automatisch:P

Dat is een resultaat waar je trots op mag zijn kerel :thumbs:

Thanks, ben ik ook zeker!

Als je die tattoo niet had zou ik zeggen dat het compleet iemand anders is, gezicht ook erg veranderd.
Zoals neet61 zegt zie je er overal beter uit en vooral je benen zien er nu beter uit!

Ja, ik kan het ook nog steeds niet geloven, ik dacht toen dat ik er al redelijk bijstond ,maar ik was gewoon dik:P

Dat is echt een heel best resultaat voor 15 weken tijd, wat gaaf!

Thanks!

Was op vakantie, maar volgde je al op instagram, progressie is echt goed man! je bouwt een goede basis voor als je ooit aan de AAS wilt beginnen. Je kan straks ook weer lekker bulken!

Ohh bulken kijk ik echt naar uit, duurt nog wel even omdat ik eerst even reverse diet en op onderhoud ga eten maar daarna langzaam aan verhogen:)

Hier ook nog maar eens, goed resultaat zeg!! Kun je inderdaad trots op zijn, je ziet er compleet als een ander mens uit haha!

Thanks , voel me ook compleet ander mens, veel meer zelfverzekerd:)



Zometeen even naar zonnestudio, eveen bijkleuren, want het weer was niks deze week, daarna lopend naar mn ouders (6km) en dan savonds naar de gym voor push!
 
Ik kwam laatst toevallig al fotos van je tegen op insta(ik volg micha), echt een nette progressie gemaakt!
 
Echt een wereld van verschil inderdaad! Je lijkt wel een ander persoon!:woot:
 
Goede progressie flex!
 
Is lekker gegaan hier! :thumb:
 
Ik kwam laatst toevallig al fotos van je tegen op insta(ik volg micha), echt een nette progressie gemaakt!

Thanks, nice man, volg je mij ook al?:P

Echt een wereld van verschil inderdaad! Je lijkt wel een ander persoon!:woot:

Flexx 2.0 :D

Goede progressie flex!

Thanks bro.

Is lekker gegaan hier! :thumb:

Zekers, en we gaan lekker door:)

Gisterenavond ook nog getraind yeah buddy

Push:

Pwo: 1scoop monster + 250ml bullit zero

opwarmen

Ohp
8x30
3x8x40
7x40
Lekker

Spoto press
10x40
5x65
5x75
5x75
3x4x75

Machine fly
15x53
13x53
11x53

Unilateral standing db press
3x10x15 vpr
Damn ging lekker

Bayesian lateral raise
15x7,5
14x7,5
14x7,5

Pushdowns
12x41
8x full stack iets te zwaar:P
10x59

Barbell curl
15x26
14x26
12x26

Damn deze training was fucking lekker, voelde me goed opgefokt, goeie focus en energie en dat einde cut haha. Vanmorgen laagste gewicht deze cut 64,2kg:P . Straks naar de gym voor Pull!
 
Ziet er weer goed uit man! All time low bw?
 
Ziet er weer goed uit man! All time low bw?

Laatste deplete dag woog ik 63,9kg , maar laatste 10jaar niet zo licht geweest denk ik. En al zeker niet op dit vetprecentage:P. Was voorheen nog nooit onder de 11-12% ofzo geweest denk ik haha.

Training van net:

Pull

Pwo: 1scoop monster + 1blikje bullit zero

Opwarmen

Pull ups
8xbw +5
8xbw +5
7xbw +5

Plate loaded pulldown onderhands
10x40
12x65
12x65
10x65

Plate loaded row breed
15x85
15x85
14x85

Barbell shrugs
4x12x67,5

Reverse machine fly
4x12x31

Bayesian curl
13x23
12x23
10x23

Bayesian hammer curl
13x20,5
12x20,5

Wederom goeie training! Begin weer sterker te worden haha, maar dat komt natuurlijk omdat ik hele week vrij weinig heb gedaan en goed heb geslapen:). Morgen Legs!
 
Wederom goeie training! Begin weer sterker te worden haha, maar dat komt natuurlijk omdat ik hele week vrij weinig heb gedaan en goed heb geslapen:). Morgen Legs!
Als je nu een beetje goed eet en traint maak je misschien een kleine gain spurt vlak na zo'n tijd cutten....
 
Als je nu een beetje goed eet en traint maak je misschien een kleine gain spurt vlak na zo'n tijd cutten....

Beetje goed eet?:P Nog 1 week cutten en dan geleidelijk kcal verhogen, zal wel weer richting de 4000kcal gaan, maar dat duurt nog wel een paar maanden:P.
 
Beetje goed eet?:P Nog 1 week cutten en dan geleidelijk kcal verhogen, zal wel weer richting de 4000kcal gaan, maar dat duurt nog wel een paar maanden:P.
Eeen paar MAANDEN? Dan is het nog even wachten op dat rebound effect :p
 
Ik weet het niet. Als je met dat cutten ook spiermassa bent kwijtgeraakt (wat onvermijdelijk is) komt het toch sneller terug, als er weer genoeg calorieen beschikbaar zijn, dan de eerste keer? Even helemaal los van AAS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven