AndroidHealthClinic

Gestopt Road continues to contest shredcity!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben geen spiermassa kwijt geraakt, als je goed cut raak je geen spiermassa kwijt, ja als je echt naar wedstrijd percentage cut dan natuurlijk wel.
 
Ik weet het niet. Als je met dat cutten ook spiermassa bent kwijtgeraakt (wat onvermijdelijk is) komt het toch sneller terug, als er weer genoeg calorieen beschikbaar zijn, dan de eerste keer? Even helemaal los van AAS.
Nee..
 
Vanmiddag nog Legs getraind

pwo: 1scoop monster +1 blikje bullit zero

opwarmen

RDL
10x40
8x55
4x10x67,5
Vorm zat er lekker in:) .Weeer lekker verhogen

Paused squat
10x40
8x50
3x6x65

Seated Leg curl
6x65
5x65
5x65

Plate loaded glute kickback
10x20
3x10x40

Seated calve raises
3x15x37,5

Standing calve raises
3x8x125

Rope crunches
3x15x56

Alles weer wat zwaarder kunnen doen dan vorige training dus lekker:), Morgen eens Ub trainen en savonds weer naar manueel therapeut voor mn rug/schouderblad en woensdag weer massage, dus ook weer paar dagen rust. Wordt er helemaal gek van. Laatste week cut ook vanaf morgen. Hopelijk als ik weer meer eet en dus weer kracht en spier opbouw dat die achterkant schouder goed bij trekt en dat ik dan minder/geen last meer heb van dat geknak.
 

Ik dacht dat ook.
Je hebt dan toch als je in het verleden hebt getraind al veel celkernen opgebouwd welke zorgen voor eiwit synthese?
Dat is toch ook zo waarom mensen die een been hebben gebroken als ze uit het gips zijn heel snel weer beenspieren terug krijgen?
Zo dacht ik het tenminste correct me if i'm wrong.
 
Ik dacht dat ook.
Je hebt dan toch als je in het verleden hebt getraind al veel celkernen opgebouwd welke zorgen voor eiwit synthese?
Dat is toch ook zo waarom mensen die een been hebben gebroken als ze uit het gips zijn heel snel weer beenspieren terug krijgen?
Zo dacht ik het tenminste correct me if i'm wrong.
Ik roep de hulp van Galen in!
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dit lijkt toch echt te zeggen dat zoiets bestaat. Heb het niet helemaal doorgelezen (op fietsvakantie) maar 1,2,3 lijkt het dus waar.
Toch?
 
Ik roep de hulp van Galen in!
Je hebt inderdaad spiergeheugen, waardoor je naar alle waarschijnlijkheid weer sneller de massa terugpakt die je verloren bent.

Enerzijds is dat neuromusculair. Hoe je je spieren moet aansturen om de juiste bewegingsuitslag te maken met bijvoorbeeld bankdrukken, squatten, etc. zit goed ingebakken. Je hoeft dus niet opnieuw de bewegingen aan te leren, dat zit er vrijwel gelijk weer in.
Anderzijds heb je dus dat verhaal met de celkernen. Meer celkernen betekent in theorie meer capaciteit om mRNA en eiwit aan te maken, en bijgevolg dus ook om sneller weer spieren te winnen als het volume van de spier is afgenomen. Het aantal celkernen daalt namelijk niet mee met spieratrofie, waardoor de dichtheid van celkernen hoger is. Zie ook mijn boek, pagina's 22 en 23, daar behandel ik dit gedoe met celkernen ook.
 
Ik dacht dat ook.
Je hebt dan toch als je in het verleden hebt getraind al veel celkernen opgebouwd welke zorgen voor eiwit synthese?
Dat is toch ook zo waarom mensen die een been hebben gebroken als ze uit het gips zijn heel snel weer beenspieren terug krijgen?
Zo dacht ik het tenminste correct me if i'm wrong.

Maar dat is iets anders, dan spreek je over spiergeheugen.

bij mij wel....

aas :trollfacex:

:fuu:haha

Ik roep de hulp van Galen in!

:P

[Link niet meer beschikbaar]

Dit lijkt toch echt te zeggen dat zoiets bestaat. Heb het niet helemaal doorgelezen (op fietsvakantie) maar 1,2,3 lijkt het dus waar.
Toch?

spiergeheugen
 
Maar dat is iets anders, dan spreek je over spiergeheugen.



:fuu:haha



:P



spiergeheugen
Ik spreek ook over 'spiergeheugen'. Blijvende spierkernen bij tijdelijke atrofie. Als je met cutten 8 kilo bent kwijtgeraakt waarvan 2 kg spieren. Dan komen die 2 kg spieren weer redelijk snel terug als je je voedsel intake weer omhoog gooit. Maar OK, jij bent geen spieren kwijtgeraakt.
 
Ik spreek ook over 'spiergeheugen'. Blijvende spierkernen bij tijdelijke atrofie. Als je met cutten 8 kilo bent kwijtgeraakt waarvan 2 kg spieren. Dan komen die 2 kg spieren weer redelijk snel terug als je je voedsel intake weer omhoog gooit. Maar OK, jij bent geen spieren kwijtgeraakt.

Dan wel ja, daarom zei ik ook bij mijn vp, naar wedstrijdvp verlies je wel wat spiermassa en dan is een rebound wel nuttig. Maar er zijn er ook bij die daar een beetje in doorslaan en ook meteen een hoop onnodig vet aankomen.
 
Dan wel ja, daarom zei ik ook bij mijn vp, naar wedstrijdvp verlies je wel wat spiermassa en dan is een rebound wel nuttig. Maar er zijn er ook bij die daar een beetje in doorslaan en ook meteen een hoop onnodig vet aankomen.
Dat laatste is helaas ook zeer waar: ook vetcellen hebben een geheugen effect en willen zich weer zo snel mogelijk vullen. Best vervelend :(
 
Ik spreek ook over 'spiergeheugen'. Blijvende spierkernen bij tijdelijke atrofie. Als je met cutten 8 kilo bent kwijtgeraakt waarvan 2 kg spieren. Dan komen die 2 kg spieren weer redelijk snel terug als je je voedsel intake weer omhoog gooit. Maar OK, jij bent geen spieren kwijtgeraakt.
En zo ben je binnen no-time weer terug bij af, door spiergeheugen inderdaad.

Maar er is niet zo iets magisch als na je cut even ineens wel 5kg spiermassa gainen, omdat je zogenaamd in een gunstiger lichaam zit om spiermassa te bouwen..

bij mij wel....

aas :trollfacex:
Jup..en zo weet ik er nog wel 1 die een flinke rebound maakte na de cut...al natty!:trollface:
 
En zo ben je binnen no-time weer terug bij af, door spiergeheugen inderdaad.

Maar er is niet zo iets magisch als na je cut even ineens wel 5kg spiermassa gainen, omdat je zogenaamd in een gunstiger lichaam zit om spiermassa te bouwen..

Jup..en zo weet ik er nog wel 1 die een flinke rebound maakte na de cut...al natty!:trollface:
Je zal door dat rebound effect niet veel meer spiermassa terugwinnen dan je door cutten verloren bent nee. Maar dat zei ik ook niet.
 
Je zal door dat rebound effect niet veel meer spiermassa terugwinnen dan je door cutten verloren bent nee. Maar dat zei ik ook niet.
Klopt, maar dat word vaak wel gesuggereerd bij rebound..

Volgens mij trappen de meesten er na een diepe cut gewoon een vieze blast-kuur in..tja, dan kun je wel wat VVM aanzetten..
 
Vgm werden hier 2 discussies naast elkaar heen gevoerd.
My bad ik dacht dat jullie met rebound verloren spiermassa terugwinnen bedoelden (spiergeheugen) maar jullie hadden het over meer spiermassa aanmaken dan voor het afvallen.
Verkeerd begrepen sorry
 
Dat laatste is helaas ook zeer waar: ook vetcellen hebben een geheugen effect en willen zich weer zo snel mogelijk vullen. Best vervelend :(

En dat wil ik juist zoveel mogelijk binnen de perken houden:P

En zo ben je binnen no-time weer terug bij af, door spiergeheugen inderdaad.

Maar er is niet zo iets magisch als na je cut even ineens wel 5kg spiermassa gainen, omdat je zogenaamd in een gunstiger lichaam zit om spiermassa te bouwen..

Jup..en zo weet ik er nog wel 1 die een flinke rebound maakte na de cut...al natty!:trollface:

I see what you did there :roflol:



Je zal door dat rebound effect niet veel meer spiermassa terugwinnen dan je door cutten verloren bent nee. Maar dat zei ik ook niet.

true

Klopt, maar dat word vaak wel gesuggereerd bij rebound..

Volgens mij trappen de meesten er na een diepe cut gewoon een vieze blast-kuur in..tja, dan kun je wel wat VVM aanzetten..

Dan kan je er wel een goed resultaat mee behalen ja:P

Vgm werden hier 2 discussies naast elkaar heen gevoerd.
My bad ik dacht dat jullie met rebound verloren spiermassa terugwinnen bedoelden (spiergeheugen) maar jullie hadden het over meer spiermassa aanmaken dan voor het afvallen.
Verkeerd begrepen sorry

No problemo:D
 
Laatste weekje cutten en dan lekker massa erop knallen! Ik ben benieuwd wat de bulk je straks gaat brengen!
 
Laatste weekje cutten en dan lekker massa erop knallen! Ik ben benieuwd wat de bulk je straks gaat brengen!

Yeah maat, ik ook man, hoop dat ik lekker ga groeien en sterk wordt:)

Training van net upperbody:

pwo: 1scoop monster+ blikje bullit zero

Opwarmen

Plate loaded row small
10x40
10x70
4x8x102,5

Paused bp
10x40
5x65
4x5x75

Tussendoor gespot bij gastje bij incline bp met 70kg, hij zegt ja 10reps maar kan zijn dat je al eerder moet helpen, dus bij rep 6 kreeg hij het al moeilijk dus ik trek bij rep 8 de stang omhoog omdat ik geen zin had om die 70kg te gaan barbell rowen, zegt ie zo ja zat nog wel een rep in, ik zo ben je gek man ik sta die stang bekant alleen omhoog te trekken, zegt ie ow ja ik heb ook teveel gezopen van het weekend???:cool:. Fucking egolifters. Wil die daarna ook nog 80kg doen maar die trok ik bij rep 2 al omhoog, zulke gasten doe ik dus niet meer spotten, zoeken maar een andere gek.

Pull ups
10xbw +2,5 volgens mij pr haha
2x9xbw +2,5

Standing unilateral db press
12x15 pr
11x15
11x15

Machine fly
15x55
13x55
11x55

Bayesian lateral raise
15x7,5
14x7,5
12x7,5

Reverse machine fly
15x32
13x32
11x32

Bayesian curl ss Unilateral rope pushdown
14x23 13x20
12x23 11x20

Damn harde training! Dat wordt nog wat als ik weer boven onderhoud eet:D. Vanmorgen nog steeds 64,2kg en had gisteren een pot b&j op dus ik vind helemaal mooi. vannacht voor tandenpoetsen nog even op abs aanspannen geoefend, lukt eindelijk best aardig:

WTXAA9e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je staat er goed bij Flexx! Borst is ook echt nice zo..lekker droog:cheer:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven