MuscleMeat

Gestopt Road continues to contest shredcity!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes is die Pwo, is vrij makkelijk te krijgen ja:D

Nee monster zero, geen suikers:D

Goeie zaak:). Ik heb net oude-formule Jack3D gekocht op de FitExpo, goeie shit denk ik. Ik heb nog nooit een PWO met 1,3-DMAA geprobeerd, dus dat wordt knallen deze week.
 
Goeie zaak:). Ik heb net oude-formule Jack3D gekocht op de FitExpo, goeie shit denk ik. Ik heb nog nooit een PWO met 1,3-DMAA geprobeerd, dus dat wordt knallen deze week.

Damn jack3d met dmaa op fit expo? Werd van onder de toonbank verkocht ofzo?

Skatermarvin Wat flex vorige pagina al zei, naald er in en gaan

Haha, doet ie toch niet:)

Training van net Push:

opwarmen

Paused bp
opwarmen
3x6x79,5
5x79,5
Nice! Bedoeling was 79kg, maar volgens mij zijn de 1kg schijfjes in de gym gejat en heb zelf maar 4x0,5kg schijfjes.

Weighted pushups
3x12x bw +28,75

Standing unilateral db shoulder press
12x14,25 pr
12x14,25
11x14,25
Volgende keer 14,5 :)

Machine fly
15x55
12x55
10x55

Bayesian lateral raise
15x8
14x8
13x8
13x8
Volgende keer toch maar verhogen naar 8,5kg

Bayesian curl
15x22 pr
13x22
13x22

Bayesian hammer curl
15x20 pr eindelijk!
13x20

Kon 2uur eerder naar huis van werk, dus meteen doorgereden naar de gym, waren nog 3man ,dus lekker rustig, was weer lekker warm in de gym maar het lijkt wel of ik dan juist nog beter train!
 
Goeie zaak:). Ik heb net oude-formule Jack3D gekocht op de FitExpo, goeie shit denk ik. Ik heb nog nooit een PWO met 1,3-DMAA geprobeerd, dus dat wordt knallen deze week.
Wordt van die zooi altijd vooral misselijk :p
 
Opnieuw een keurige training kerel. :thumb:
 
In! ik ben benieuwd naar je eindresultaat:D
 
Geen last van gelukkig:)



Thanks man, gaat lekker:)



Welkom! Anders ik wel, als ik dat hardnekkige vet op mn buik wegkrijg denk ik dat ik best wel een goeie shape kan neerzetten:)
Dat denk ik ook, dat is het hardnekkigste stuk om weg te krijgen.
 
Welkom! Anders ik wel, als ik dat hardnekkige vet op mn buik wegkrijg denk ik dat ik best wel een goeie shape kan neerzetten:)

Als ik zie hoe diep jij wil gaan dan moet dat zeker lukken.
:D
 
Dat denk ik ook, dat is het hardnekkigste stuk om weg te krijgen.

ja pff als je mn armen schouder borst alleen ziet zou je denken dat ik al rond de 10% sta totdat je mn buik ziet:P

Als ik zie hoe diep jij wil gaan dan moet dat zeker lukken.
:D

Hoop het, als het niet lukt,zal ik me ook terugtrekken ,maar komt denk ik wel goed:D

Vandaag rustdag, Straks met FREAKJAM naar alien covenant in bios en morgenvroeg Pull!
 
ja pff als je mn armen schouder borst alleen ziet zou je denken dat ik al rond de 10% sta totdat je mn buik ziet:P



Hoop het, als het niet lukt,zal ik me ook terugtrekken ,maar komt denk ik wel goed:D

Vandaag rustdag, Straks met FREAKJAM naar alien covenant in bios en morgenvroeg Pull!

Heb in het verleden hele beste pics van jou gezien dus zal wel goed komen ja :yes:
 
Heb in het verleden hele beste pics van jou gezien dus zal wel goed komen ja :yes:

Oja? Dan zal ik jou al iig niet teleurstellen, sta er nu al beter bij:)

Niets terug te trekken, make it work ;) ;)

Dat is ook niet de bedoeling, heb nog 9 weken:)

Yep, niet terug trekken!

Nee. ,maar als ik niet tevreden ben snap je toch wel dat ik dan ook niet mn best ga doen voor mooie fotos?:) Maar ik ga er wel vanuit dat het me gaat lukken!
 
Nu al over opgeven beginnen bro!!! Make it work!
Desnoods aan de clen ;)
 
Nu al over opgeven beginnen bro!!! Make it work!
Desnoods aan de clen ;)

Nee ik geef niet op bro! Clen ligt al klaar:)

Vanmorgen 68kg op weegschaal. Huidplooitotaal: 36mm ( -19mm in vergelijking met week 1)

LIchaamsomtrekken: in vergelijking met week 1

Borst omtrek (cm) 101 -2cm
R arm 38,5 -0,1cm
L arm 38,2 -0,4cm
5 cm boven navel 73,1 -4,1cm
Buikomtrek op navel 73,7 -5,3cm
5 cm onder navel 77,9 -4,1cm
Heupen (meest wijde punt) 87,5 -3cm
Rechter bovenbeen 56 -1cm
Linker Bovenbeen 56,1 1,3cm


Zometeen Pull!
 
Goede progressie hier!
 
Mooie cijfers!
 
Zit iedereen hier in de contest aan de clen? Dan wordt het een lastige opgave :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven