- Waardering
- 9.938
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Oke dankje. Ik zoek voornamelijk meer volume, ik ga de sample zakjes maar eens bestellen bij alphasupps. Sorry @AK voor het stelen van je topic

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke dankje. Ik zoek voornamelijk meer volume, ik ga de sample zakjes maar eens bestellen bij alphasupps. Sorry @AK voor het stelen van je topic
Ohhh not intended
Heb eigenlijk alleen 1 big tasty en cheeseburger na de wedstrijd gegeten, ben er zelf het meest verbaasd over eigenlijk.
Heb eigenlijk alleen 1 big tasty en cheeseburger na de wedstrijd gegeten, ben er zelf het meest verbaasd over eigenlijk.
Denk over paar weken keer een goei post mac donalds meal moet wel weer kunnen 🫃🏻
Ik heb alleen last van de mac donalds food coma daarna. 🍔Heb jij nooit last van McDonalds uitslag op je voorhoofd?
Persoonlijk ga ik voor uitspattingen liever es uitgebreid op restaurant, maar goed, ik heb ook geen kinderen waar ik rekening mee moet houden.Heb eigenlijk alleen 1 big tasty en cheeseburger na de wedstrijd gegeten, ben er zelf het meest verbaasd over eigenlijk.
Denk over paar weken keer een goei post mac donalds meal moet wel weer kunnen 🫃🏻
Na een lange werkdag om dan nog benen te trainen wat de langste/zwaarste sessie vaak is voel ik me zo gehaast. Ik heb een hekel als ik bv maar 60min heb om te trainen, wil gewoon in mijn tempo de sessie afmaken en niet dat alles snel snel moet.Ik merk persoonlijk geen verschil of ik nu vrij ben of moet werken met hoe me benen dag gaat.
Ik durf haast te zeggen dat m'n benen sessie beter gaat als ik gewerkt heb aangezien ze dan praktisch al warm zijn.
Met haast trainen vind ik dan wel weer ruk maar door shift werk zijn vaste trainingsdagen niet in te plannen bij me, vooral de eerste ochtenddienst heb ik wat meer haast omdat ik weer vroeg naar bed moet.Na een lange werkdag om dan nog benen te trainen wat de langste/zwaarste sessie vaak is voel ik me zo gehaast. Ik heb een hekel als ik bv maar 60min heb om te trainen, wil gewoon in mijn tempo de sessie afmaken en niet dat alles snel snel moet.
Qua kracht output merk ik niet ook niet veel, maar vaak mentaal een dingetje en aangezien benen prioriteit hebben wil ik dit op de meest gunstige dag zetten voor mij.
Zat/zondag kan ik soms wel heel vroeg trainen, maar zat/benen ga ik niet na 1/2/3 uur opstaan doen, dat doe ik echt half/eind vd dag. Morgrn UB als ik 05.00 op sta kan ik best 07.00 in de gym en goede sessie doen.
Zal vast weer fijner trainen zo, goed bezig man!Bw gemiddeld afgelopen 6 dagen: 92.7kg, beetje het gemiddelde toen we lage/hoge carbs begonnen 2 weken out.
Hoog 94.1, laag 91.0 dus loopt zo uiteen dat het gewoon een nr is momenteel. Laatste 3 dagen strikt dieet en merk dat het rond de 93 en een beetje stabiel is, verwacht dus opvolgende 5 dagen een beter beeld te hebben. Dat gemiddelde bw zal stijgen is 100%.
Shape stuk voller, alle omtrekken toegenomen, pens ook. Uiteraard meer volume = meer maaginhoud is hoger bw, meer vocht, minder definitie, ruimere taille etc kent het wel dus momenteel is data niks maar moeten ergens beginnen en dat zijn deze waardes.
Op naar de 100kg stabiel eind vd zomer/ begin winter.
Feedback vd jury nog niet binnen, maar moet eerst mijn stage fotos krijgen en die stuur je op naar de jury om je feedback te krijgen dus reken er maar op dat dit nog 2 weken gaat duren.
![]()
Volume voeding, kijk maar bij mensen in off season als die moeten laaien. Die hebben vaak een pens met abs. 6/7k kcal pd neemt wat ruimte in en pre show skip je al die volume juist om midsectie strak te houden.Zal vast weer fijner trainen zo, goed bezig man!
Die omtrek taile waar zakt die nou het meeste van? Diuretica/vocht afdrijving?
Ja en darmen ook leeg dus?Volume voeding, kijk maar bij mensen in off season als die moeten laaien. Die hebben vaak een pens met abs. 6/7k kcal pd neemt wat ruimte in en pre show skip je al die volume juist om midsectie strak te houden.
Vocht afdrijven zie je voornamelijk conditioneel, droger, meer veins, makkelijker weigh ins halen 🤣
-6kg in 14uur, dat ga ik niet snel vergeten.