AndroidHealthClinic

Nickyo's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb gister avond een haartransplantatie gehad.
Nu mag ik helaas 3 weken niet trainen.. Hebben jullie enig idee wat die 3 weken met mijn kracht gaan doen? Behoud ik mijn kracht redelijk of?
Ik ben van plan gewoon op onderhoud te gaan eten.

Erg balen dat ik 3 weken niet mag trainen. Gewichten ging juist lekker omhoog laatste weken.
 
Als je goed blijft eten zul je wel wat verliezen, maar je wint het sneller terug dan toen je er de eerste keer naar toe trainde.
 
Als je goed blijft eten zul je wel wat verliezen, maar je wint het sneller terug dan toen je er de eerste keer naar toe trainde.
Thanks, ben benieuwd. eerst deze 3 weken nog doorkomen. Zal een lange zit worden:treuren:
 
Als je goed blijft eten zul je wel wat verliezen, maar je wint het sneller terug dan toen je er de eerste keer naar toe trainde.
Wat hij zegt, je verlies echt niet in 3 weken alles waar je voor getraind hebt.
 
Geniet van je haar :lick:
Haha nou tot zover is het meer geniet van je korst op je hoofd:p Het is niet zomaar een kwestie van wat haartjes transplanteren en je hebt weer haar. Daar gaat wel 8 maand tot een jaar overheen tot je het maximale resultaat hebt.
 
Haha nou tot zover is het meer geniet van je korst op je hoofd:p Het is niet zomaar een kwestie van wat haartjes transplanteren en je hebt weer haar. Daar gaat wel 8 maand tot een jaar overheen tot je het maximale resultaat hebt.

Dan ben ik al wel 8 x 20 euro kwijt aan de kapper en 8 x een half uur. Ook niet gemakkelijk :yes:
 
Zo inmiddels 3 weken verder, en nu kunnen we nog niet trainen ivm met corona :(

Mijn mogelijkheden zijn 2 dumbbells van 17 kg en ik heb op zolder nog een horizontale balk waar ik pull ups aan kan doen.
Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie allemaal een home gym?
 
Zo inmiddels 3 weken verder, en nu kunnen we nog niet trainen ivm met corona :(

Mijn mogelijkheden zijn 2 dumbbells van 17 kg en ik heb op zolder nog een horizontale balk waar ik pull ups aan kan doen.
Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie allemaal een home gym?
Er is een corona bunker workout topic met tips en links, dat is het voor de meesten. Met die dumbbells en balk eventueel icm wat weerstandsbanden (Action) kom je een heel eind.

Wel de ideale tijd om met een korst op je hoofd thuis te zitten, of heb je inmiddels al krullen?
 
Met 2 dbs en pullup bar kan je echt meer doen dan je denkt, niet hetzelfde als anders maar oke.

Chest press, shoulder press, chin up...
 
Er is een corona bunker workout topic met tips en links, dat is het voor de meesten. Met die dumbbells en balk eventueel icm wat weerstandsbanden (Action) kom je een heel eind.

Wel de ideale tijd om met een korst op je hoofd thuis te zitten, of heb je inmiddels al krullen?

Die balk is idd ideaal. Daarmee kan ik gewoon als normaal trainen. Al is het niet zo'n fijne grip want het is gewoon een hoekige balk maar met wat handschoenen en een handdoek eroverheen is dit opzicht te doen :p Met de dumbbels probeer ik nu in de 15 rep range te zitten. Maar toch.. ik zat op 5x80kg benc press. Dit opgeteld is 34kg. Dus voelt als enorm inleveren. En ook nog met de gedachte dat dit nog minimaal 2 maand duurt is wel erg kut.En dan heb ik het nog niet eens over deadliften gehad en squatten.Van mijn benen blijft sws niks over ..

Betreft mijn haar is deze periode ideaal ja, dat had niet beter gepland kunnen worden. De korst is inmiddels weg, ik heb nu gewoon kort haar.Het zelfde als Raymond van Barneveld nu.Het echte resultaat duurt vaak wel 6 maand tot een jaar.
 
Met 2 dbs en pullup bar kan je echt meer doen dan je denkt, niet hetzelfde als anders maar oke.

Chest press, shoulder press, chin up...
Dat klopt, ik doe deze oefeningen om de dag nu ook. Alleen 2 maand lang.. Dat is toch wel een hele periode. Hoe zit het in belgie dan? Zit het daar ook dicht tot 1 juni?
 
Die balk is idd ideaal. Daarmee kan ik gewoon als normaal trainen. Al is het niet zo'n fijne grip want het is gewoon een hoekige balk maar met wat handschoenen en een handdoek eroverheen is dit opzicht te doen :p Met de dumbbels probeer ik nu in de 15 rep range te zitten. Maar toch.. ik zat op 5x80kg benc press. Dit opgeteld is 34kg. Dus voelt als enorm inleveren. En ook nog met de gedachte dat dit nog minimaal 2 maand duurt is wel erg kut.En dan heb ik het nog niet eens over deadliften gehad en squatten.Van mijn benen blijft sws niks over ..

Betreft mijn haar is deze periode ideaal ja, dat had niet beter gepland kunnen worden. De korst is inmiddels weg, ik heb nu gewoon kort haar.Het zelfde als Raymond van Barneveld nu.Het echte resultaat duurt vaak wel 6 maand tot een jaar.
Klinkt niet positief, hahaha! Een kleermaker en een buurman hebben ook iets dergelijks gedaan, ziet er na verloop van tijd keurig uit.

Doen wat kan, meer werken op grotere repranges, behouden wat je kan.

Met squats, splitsquats, pistols, lunges, single leg Dls, hiptrusts, glute bridges e.d. kan je het jezelf toch wel bijzonder onaangenaam maken?
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, ik doe deze oefeningen om de dag nu ook. Alleen 2 maand lang.. Dat is toch wel een hele periode. Hoe zit het in belgie dan? Zit het daar ook dicht tot 1 juni?
Ik heb afstandsonderwijs tot 17 mei, dus ik hoop dat dan fitness ook open kan, wat ik niet geloof.
Maar heb 't geluk dat ik met creativiteit bijna m'n hele workout kan kopiëren.
 
Even weer een update.

Ik ben nu inmiddels ongeveer 1,5 - 2 maand aan het cutten. Ik kwam van 85 en zit nu op zo'n 77kg. De eerste week was ik al 3kg kwijt dus zo'n 2kg vocht vermoed ik.
Ik heb een 20kg dumbbell waar ik alles mee doe in principe. Voor mijn gevoel nog geen spiermassa verloren.

Ik heb bij Fitness seller een barbell van 167 cm gekocht en 2x 20kg schijven. Daarbij heb ik nog de schijven van mijn dumbbels die ik erop kan doen dus totaal kan ik wel een 80kg barbell maken. Dan kan ik iig SLDL, zware rows, overhead presses, barbell bicep curls weer doen.
Ik wacht tot de ATX Half Rack HRX-620 vrij komt. Die wil ik graag bestellen. Die komt rond half mei vrij dus ik hoop die ik ook binnen nu en twee weken te hebben. Zodra ik die heb ga ik weer direct bulken denk ik.

Op welk vet percentage gokken jullie dat ik nu zit?

Nick1.png

Nick2.jpg

Nick3.jpg
 

Bijlagen

  • Nick2.jpg
    Nick2.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 162
  • Nick3.jpg
    Nick3.jpg
    83,3 KB · Weergaven: 159
Heb er weinig verstand van maar ik zou rond de 20% hierop plakken denk ik
 
Ik heb bij Fitness seller een barbell van 167 cm gekocht en 2x 20kg schijven. Daarbij heb ik nog de schijven van mijn dumbbels die ik erop kan doen dus totaal kan ik wel een 80kg barbell maken. Dan kan ik iig SLDL, zware rows, overhead presses, barbell bicep curls weer doen.
Ik wacht tot de ATX Half Rack HRX-620 vrij komt. Die wil ik graag bestellen. Die komt rond half mei vrij dus ik hoop die ik ook binnen nu en twee weken te hebben. Zodra ik die heb ga ik weer direct bulken denk ik.
Ik negeer je vraag volledig, want daar heb ik geen verstand van.

Goed bezig!

Als je ohp kan doen, dan kan je toch ook squatten? En een floorpress, met BB of db?
 
Ik negeer je vraag volledig, want daar heb ik geen verstand van.

Goed bezig!

Als je ohp kan doen, dan kan je toch ook squatten? En een floorpress, met BB of db?
Ja zeker, ik noemde ook eig maar random wat op. Maar inderdaad de mogelijkheden stapelen zich weer op.
Alleen zal een squat denk ik niet veel zwaarder worden dan 45kg aangezien ik hem wel eerst in mijn nek moet krijgen. Daarom kan ik niet wachten tot het half rack weer vrij komt.
Maar een split squat met 45kg wordt al wel beter, met dumbbels beginnen voornamelijk mijn armen enorm te verzuren.
 
Heb er weinig verstand van maar ik zou rond de 20% hierop plakken denk ik
Zoiets had ik ook in gedachten. Misschien dat ik wel doorga tot ik rond de 12% zit maar not sure.
Zal wel het verstandigste zijn aangezien het zoveel tijd kost telkens het schakelen tussen bulken/cutten
 
Ja zeker, ik noemde ook eig maar random wat op. Maar inderdaad de mogelijkheden stapelen zich weer op.
Alleen zal een squat denk ik niet veel zwaarder worden dan 45kg aangezien ik hem wel eerst in mijn nek moet krijgen. Daarom kan ik niet wachten tot het half rack weer vrij komt.
Maar een split squat met 45kg wordt al wel beter, met dumbbels beginnen voornamelijk mijn armen enorm te verzuren.
Front Squat?

Met dat rack wordt het allemaal beter en makkelijker!
 
Back
Naar boven