AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie partij gab. Maak hier gewoon een progressie topic van met al z'n partijtjes, leuk om te zien!

Thanks! Maar dat is idd de bedoeling van dit topic. Sowieso leuk voor mijn zoontje als naslagwerk. Daarnaast is het idd leuk om zo'n ontwikkeling te zien in de loop van de tijd. Het liefst doet ie ook wat krachttraining mee maar dat vind ik uiteraard nog niet goed. Maar dat komt later wel. Het is een meer jaren plan tenslotte. Hij is erg serieus en dedicated en we zijn bezig met wat sponsoring zodat alle kleine beetjes het mogelijk maken om hier ook trainingen bij remy bonjasky en Peter Aerts te plaatsen.
 
Om eea serieus aan te pakken en de talenten van Jerry zo goed mogelijk te begeleiden en te ondersteunen zijn goede en trouwe sponsors natuurlijk een welkome aanvulling.
We zijn trots dat dit topic boardsponsor Body en fitshop niet ontgaan is en zij aangeboden hebben Jerry te ondersteunen.

Jerry vanaf heden sponsord by...

10xu4ox.jpg


Body en fitshop bedankt voor het vertrouwen!
 
Laatst bewerkt:
He wat gaaf man. Volgens mij is hij op dit moment de jongste gesponsorde atleet.
The Champ is here!!!!
En nu mag papa af en toe snoepen van de eiwitjes :D

He by the way, is de zoon van onze sensei weer terug??
 
He wat gaaf man. Volgens mij is hij op dit moment de jongste gesponsorde atleet.
The Champ is here!!!!

En nu mag papa af en toe snoepen van de eiwitjes :D

Ja...nou je het zegt! Dat is idd erg cool..:)

Nee papa snoept niet mee hoor, alleen maar support ten bate van die kleine jongen. Body en fitshop is bv ook leverancier van kickboksartikelen.
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn natuurlijk erg blij om een talent zoals Jerry tegemoet te komen in zijn jonge sportcarriere! :)

Ik ben nu druk bezig om de juiste gear en maten te fixen voor Jerry, want zoals Ibo al zei is het inderdaad de jongste gesponsorde atleet van DBB. ;)

-Leon
 
Netjes Leon, veel pluspunten voor b&f :)
 
tof dat B&F hieraan meedoen, je mag wel erg trots zijn op je kleine, tremendes :)
 
Wij zijn natuurlijk erg blij om een talent zoals Jerry tegemoet te komen in zijn jonge sportcarriere! :)

Ik ben nu druk bezig om de juiste gear en maten te fixen voor Jerry, want zoals Ibo al zei is het inderdaad de jongste gesponsorde atleet van DBB. ;)

-Leon

Dat is geheel wederzijds Leon. Getuigd van een goede visie want dat jerry een grote jongen gaat worden daar bestaat geen enkele twijfel over. Zie de banner over een aantal jaren al voor me... Foto van het begin erbij en dan de tekst: little boys gettin' big with body en fitshop. :)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 10:30 ----------

Netjes Leon, veel pluspunten voor b&f :)

Zeker weten!

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 10:32 ----------

tof dat B&F hieraan meedoen, je mag wel erg trots zijn op je kleine, tremendes :)

Dat ben ik zeker tunux, het is prachtig om samen met hem dit avontuur te ondernemen.
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn natuurlijk erg blij om een talent zoals Jerry tegemoet te komen in zijn jonge sportcarriere! :)

Ik ben nu druk bezig om de juiste gear en maten te fixen voor Jerry, want zoals Ibo al zei is het inderdaad de jongste gesponsorde atleet van DBB. ;)

-Leon

Is ook gelijk de enigste die jullie sponsoren toch? Of sponsoren jullie nog meer mensen?
 
Is ook gelijk de enigste die jullie sponsoren toch? Of sponsoren jullie nog meer mensen?

Klopt. :) Je kan het ook meer zien als een bijdrage. Daar doen wij niet zo moeilijk over voor een jong talent zoals Jerry. :)

-Leon
 
Nog een 2wkn en dan staat op 2 oktober de volgende wedstrijd gepland. Eerst mag jerry zich een week eerder op 25 september inslaan op mij tijdens het jaarlijkse young vs old gala.:D

Ben benieuwd hoe 2 oktober gaat verlopen. Jerry heeft iig hard getraind 3 a 4x per week en is zeker weer een stukje beter als 3 maanden geleden.

Jammer dat de poster een "haast" klusje is geweest en ze de oude fototjes in de lay out verwerkt hebben. Jerry was wel op de foto geweest na de training voor de poster maar deze is dus niet gebruikt.

Nou dan plaats ik 'm hier er wel los bij.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij stoot echt behoorlijk hard, als hij iets meer op z'n voetenwerk let tijdens de stoot combinaties zou hij zelfs nog harder kunnen stoten.
Ben benieuwd naar de wedstrijd, echt leuk zo'n progressie topic.
 
Hij stoot echt behoorlijk hard, als hij iets meer op z'n voetenwerk let tijdens de stoot combinaties zou hij zelfs nog harder kunnen stoten.
Ben benieuwd naar de wedstrijd, echt leuk zo'n progressie topic.

Ja klopt..Voetenwerk was een groot probleem maar dat hebben de meeste kinderen. Is al een stuk vooruit gegaan en als hij er op geattendeerd word dan gaat het goed, het is alleen nog geen automatisme en vooralsnog vervalt hij snel weer in zijn "oude" bewegen. Maar gaat goed komen.:)
Vorige week hadden we een groter probleem zo 2wkn voor de wedstrijd, Jerry begon ineens geen enkele trap meer in te leiden met stoten. Meneer was alleen maar aan het trappen.:D Leuk voor in de training en daar kwam hij er nog mee weg maar met de wedstrijd in het vooruit zicht.:rolleyes:
 
Ach, hij draagt nu nog scheenbeschermers tijdens de wedstrijd hahahaha. Als hij zo fanatiek door blijft trainen kan het gewoon niet mis gaan met z'n progressie.
 
Ach, hij draagt nu nog scheenbeschermers tijdens de wedstrijd hahahaha. Als hij zo fanatiek door blijft trainen kan het gewoon niet mis gaan met z'n progressie.

Ja tuurlijk maar die scheenbeschermers is het probleem niet. Als hij niets inleid dan geeft ie zichzelf "open". Maar denk dat we 'm alweer op het rechte spoor hebben. Ben heeeel benieuwd hoe de wedstrijd gaat verlopen en waar hij nu staat. Vind zelf jerry veel beter als 3 maanden geleden. Hoop ook dat de spanning voor de wedstrijd een stuk minder zal zijn als bij de eerste wedstrijd. Zowel bij jerry als bij papa. :p
 
Jerry heeft een nieuwe set scheenbeschermers en handschoenen op mogen halen bij de vestiging in zwolle van sponsor Body en Fitshop. Tja...dan wil je wel glunderen.:)

2e37olx.jpg


v4y0xu.jpg
 
Jerry heeft een nieuwe set scheenbeschermers en handschoenen op mogen halen bij de vestiging in zwolle van sponsor Body en Fitshop. Tja...dan wil je wel glunderen.:)

2e37olx.jpg


v4y0xu.jpg

Jerry van harte gefeliciteerd met je 1e sponsor! En veel sucses 2 oktober.:)
 
Helaas is het gala van 2 oktober gecanceld. Het bleek voor andere sportscholen te moeilijk te zijn om zo kort na de vakantie vechters te leveren. Erg jammer want zowel jerry als de andere teamleden waren er klaar voor. Snap het ook niet erg want buiten een 2wkn dat we zelf op vakantie waren is er bij ons gewoon door getraind maar het schijnt bij sommige sportscholen gebruikelijk te zijn om van juni tot september met de trainingen stil te liggen.
Datum van het gala wordt nu 17 december.
 
Zie het van de zonnige kant tremendes, zo heeft Jerry nog wat extra tijd om zijn skills te oefenen. Denk dat in de toekomst nog weleens een partij uitvalt, leert hij daar ook al op jonge leeftijd mee omgaan.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven