AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jerry is veel te goed en ervaren om in de nieuwelingen of c klasse te beginnen,

eind c klasse of beginnend B klasse past beter bij hem
 
Gaat vast en zeker goed komen!!! Enfusion is volgens mij van El Otmani, worden groter en groter.
 
Nog even een kort filmpje van een 1 op 1 training, deze keer werd de training gegeven door Kevin Henneken. Kevin is op 17 jarige leeftijd gecontracteerd door Enfusion en heeft inmiddels zijn eerste A-partij achter de rug, helaas verloren maar Kevin moest 2 dagen na deze training zijn tweede A-partij knokken en heeft deze op punten gewonnen. Een fijne opsteker voor hem om te weten dat hij op dat niveau in staat is om te winnen en geeft (zelf)vertrouwen voor de toekomst. Aangezien Kevin de laatste week nog iets van 3-4kg kwijt moest en hartstikke leeg toch Jerry zijn training verzorgde geeft aan hoe waardevol deze combinatie en team voor Jerry momenteel is en in de toekomst nog gaat zijn.
Ik plaats dit korte filmpje omdat in deze trainingen echt de details en belangrijke zaken aan bod komen en ik denk dat dat leuk en interessant is om te zien voor de geintresserden van de sport hoe er getraind word om het hoogste niveau te behalen. (Of in ieder geval hoe dit geprobeerd word.)
In Jerry's geval is het op dit moment het uitstappen en daarna "opvangen" van de tegenstander. Degenen die dit topic een beetje gevolgd hebben kunnen zich misschien nog herinneren dat Jerry in het verleden achteruit ging en zijn tegenstander alle vrijheid en ruimte gaf. Later ving hij het een beetje op door in zijn dekking te gaan staan en eea te incasseren alvorens te proberen hard eruit te komen.
Het was iig iets maar niet afdoende en niet zoals het moet, anyway in deze training is te zien hoe Jerry geleerd word te handelen. Enjoy.. :)

 
Wat een progressie al zeg, mooi om te zien man! :thumbs:
 
Naar de top. Vind eigenlijk bijna dat jullie het verplicht zijn na zoveel jaren werk,geld,tijd,bloed zweet,tranen en dit talent. De kans is gewoon echt goed aanwezig dat jerry mee kan draaien. (Ps. Bedoel dit positief ookal is de toon misschien belerend)
 
En toen was er een partij beschikbaar! Tegen een ongeslagen 15-0 europees kampioen, pupil van Andy Sauwer. Deze jongen is redelijk af.:o

Goed geknokt maar helaas kwamen we wat te kort maar niet zoals gevreesd mega veel en alleen op de punten waar nu hard aan gewerkt word. Wel een super partij so enjoy! :)

 
Super partij! Wat een niveau en combinaties. Dit gaat helemaal goed komen volgende partijen!
 
Andy Sauwer zijn stijl zit er goed in bij zijn tegenstander,geen schande om van te verliezen
 
Mooie pot zeg! Idd geen schande daar van te verliezen, lessen van leren en door!
 
Dank jullie wel jongens! Ik weet zeker dat ie veel geleerd heeft van deze partij. Ik wist dat het een jongen van Andy Sauwer zou zijn maar heel eerlijk... ik werd best zenuwachtig toen ik die jongen zag instoten en in 2 seconde zag dat het echt een hele goede tegenstander zou zijn.
Niet laten merken natuurlijk en toen het begon dacht ik okay dit gaat nog best goed. Zeker de eerste ronde was niet verkeerd. Je zou 'm haast niet meer herkennen maar Sauwer was die man met het rode petje en baard.:) Mooie ervaring en het word vast niet moeilijker zullen we maar denken. De aandachtspunten kenden we al dus lekker verder met trainen!
 
Update… een nieuwe progressie trainings vid.. We zijn inmiddels een half jaartje verder en alles gaat onverminderd door, lekker 3 keer in de week trainen en we zitten redelijk op koers. Eigenlijk maken we best grote stappen maar dat komt, denk ik, vooral dat Jerry groter word en alles meer impact krijgt. Dus ik verwacht dat het best leuk is om het filmpje even te bekijken. Gisteren Enfusion op tv en vanavond weer Glory, het kickboksen krijgt gelukkig weer flink exposure. Je merkt dat het weer begint te leven, ook bij Jerry op school en in de vriendengroep kijken er veel Enfusion en kennen ze zelfs de deelnemers redelijk bij naam, dus dat gaat best weer de goede kant op.:thumb:

 
Je zoon kan er echt wat van kerel. Heel leuk om te zien.
 
Zo is er een poos in stilte gewerkt en zo hebben we toch weer wat leuk materiaal en info om te delen. Het filmpje van vorige week is door het team op facebook gezet met het verzoek of er promotors zijn die Jerry een partij aan zouden kunnen bieden, hier hebben twee wat grotere organisaties op gereageerd met als resultaat dat er voor 6 en 20 april 2019 twee partijen gepland staan voor respectievelijk een gala van Battle events en op een groot gala van Global fight.
Heb ook twee leuke filmpjes te delen van de training van gisteravond.. Trainer van het team Jan Henneken heeft door een rug operatie lange tijd niet meer mee getraind maar besloot gisteren de handschoenen weer eens aan te trekken en mee te doen met het sparringsuurtje..
Die kans wilde Jerry niet mislopen om zich te meten met de oude vos, erg leuk filmpje en de oude vos had nog een lekkere achterwaartse levertrap in het arsenaal, alsook een leverstoot maar niet voordat Jerry vol doel trof met een een "overhand right".
Het tweede filmpje is het allerlaatste rondje na een uur sparren, niet helemaal hoogstaand meer maar toch waardevol daar dit een 21 jarige C-klasse vechter betreft met 4 gewonnen partijen en 1 verloren.. En dat gaat lekker gelijk op. Voor wie het leuk vind, enjoy.


 
Super tof om te zien. Zou je zoon niet met een wat lager vp kunnen vechten en wat meer spier massa.

Als je de lichamen vergelijkt met je post op 4 juli.
 
Ja dit gaat lekker hoor! Leuk potje ook met henneken senior. Zoon daarvan is ook niet misselijk. En op welk niveau gaat Jerry vechten op battle events? Ook c-klasse?
 
Heerlijk om te zien, thanks Trem!
 
Super tof om te zien. Zou je zoon niet met een wat lager vp kunnen vechten en wat meer spier massa.

Als je de lichamen vergelijkt met je post op 4 juli.

Ja tuurlijk wel. En dat komt ook wel en de tegenstander van 4 juli zag er irl nog indrukwekkender uit dan op het filmpje. En was duidelijk al een jonge vent en mijn jongen was nog echt.. een jongen. Niet elk lichaam loopt gelijk op en zeker niet onbelangrijk.. Jerry was een week voor de partij nog maar 14 jaar en zijn tegenstander werd 2 dagen na de partij 16 jaar. We weten hier op het forum vrij aardig wat essentieel is voor spiergroei en je ziet zijn lichaam nu dan ook langzaam aan veranderen. Ook wilde ik 'm niet te vroeg aan gewichten hebben hangen en is er altijd in de trainingen voldoende aandacht geweest voor oefeningen met lichaamsgewicht, push-ups etc.. Jerry vind krachttraining trouwens wel leuk en heel voorzichtig zijn we hier in de eerste stappen aan het zetten.
 
Ja dit gaat lekker hoor! Leuk potje ook met henneken senior. Zoon daarvan is ook niet misselijk. En op welk niveau gaat Jerry vechten op battle events? Ook c-klasse?

Ja vond ik ook erg leuk. Word gewoon nog een jeugd partij voor Jerry, hij is dan nog 15 jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven