XXL Nutrition

Road to become a champ.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update..
Na het laatste NK toernooi heeft Jerry geen partij meer gedraaid. Toevallig vecht hij volgende week maar gezien dat Jerry 4kg zwaarder is dan zijn tegenstander denk ik dat de partij geen doorgang zal vinden.
Zijn laatste partij is dan ook inmiddels alweer ruim een half jaar geleden. Na het NK toernooi zijn we een welverdiende vakantie in gegaan en na een kleine 6 jaar trainen en 22 partijen kwam er een andere belangrijke periode aan wat alle aandacht ging vragen.. Jerry ging na de zomer naar de middelbare school. En van lekker freewheelen op de basisschool naar Havo/vwo met vroeger beginnen en op sommige dagen later thuis gecombineerd met een flink portie huiswerk is dat een flinke overgang. We hadden daarom gekozen om het nieuwe schooljaar, qua trainen, rustig van start te gaan en het aclamatiseren naar de nieuwe omgeving gewoon maar even op zijn beloop te laten.
Jerry heeft dan ook een paar gala's in sept, okt en november aan zich voorbij laten gaan.
We hebben een poosje slechts 1x of helemaal niet per week getraind. Vanaf november kwam de kriebel op natuurlijke wijze weer op gang en ging de training frequentie weer omhoog. Half december stond Jerry gematched in Deventer, helaas werd de partij gecanceld. Als reden werd aangegeven dat Jerry teveel ervaring had tov de tegenstander. Misschien was het die jongen zijn 2e of 3e partijtje, zoiets zal het geweest zijn.
Jammer want Jerry was precies op tijd klaar, denk ik. Daarna goed door getraind voor het gala van volgende week maar toen ik afgelopen week de matchmaking zag weet ik eigenlijk wel zeker dat het niet door zal gaan.
Vorig jaar was op hetzelfde gala hetzelfde namelijk(die in de discotheek) alleen was het toen andersom en was de tegenstander zwaarder. De kans is groot dat wij ons de moeite gaan besparen en aangezien we geen demo's meer draaien(partij word toch direct gestopt) denk ik dat we ons netjes afmelden.
Dus al met al nog lekker bezig ware het momenteel een stukje minder gedreven. Maar laat dit niet de indruk wekken dat we minder fanatiek zijn want we proberen hele mooie dingen in te gaan passen komende maanden. Kans is groot dat we ons gaan toeleggen op het trainen door een 3-4 tal trainers met allemaal hun specifieke kwaliteiten en die perfect bijdragen om Jerry op de nodige punten te verbeteren.
Gewoon lekker door aan het gaan dus!
 
Even een update filmpje na een lange tijd van de wedstrijdgroep training van vandaag.
 
Nog steeds super bezig, tof om te zien maat!
 
Dat mannetje is vooruit gegaan de tering.
 
Paar jaar geleden dat ik hier voor het laatst gekeken heb. Jerry wordt een reus man! Technische jongen geworden, ziet er goed uit.
 
Beetje door het forum aant bladeren en kwam dit topic tegen.

Heb het totaal niet doorgelezen maar Jerry is jouw zoon toch? Want ik ken me nog filmpjes herinneren van jaren geleden waarin je die ook wel eens deed uploaden en toen was het een klein jochie. Tijd vliegt:eek!:
 
Beetje door het forum aant bladeren en kwam dit topic tegen.

Heb het totaal niet doorgelezen maar Jerry is jouw zoon toch? Want ik ken me nog filmpjes herinneren van jaren geleden waarin je die ook wel eens deed uploaden en toen was het een klein jochie. Tijd vliegt:eek!:

Klopt inderdaad.
 
Na 2 jaar weer in de ring! Afgelopen weekend weer een partij gedraaid na een dus best lange afwezigheid. Moet zeggen dat het zeker weer een beetje spannend was, andere jaren groei je mee dat het steeds wat harder gaat nu maak je een stap van 2 jaar en je weet dat het in de trainingen harder gaat maar dat nu ook het geval zal zijn..
En harder ging het zeker...:thumbs:

Jerry zwart/witte broek en scheenbeschermers.


 
Zag er goed uit. Is zo een beetje moeilijk te beoordelen maar dat ligt zeker niet aan Jerry, Hahaha

Top gedaan weer!
 
Godver die gaat lekker hoor!
 
Hoe oud is hij nu dan?
 
Ja goed beginnetje weer jongens.:thumbs:

14 en is begonnen op z'n 7e, we zijn dus al een poosje bezig.

Ja altijd leuk dit te blijven volgen. Maar moge duidelijk zijn dat een jongen van zijn leeftijd met deze skill set gewoon in de A-klasse kan meedraaien met een aantal jaar. Mooi te zien dit over zn tijd verloop ondanks de rustige periodes.
 
Nog even wachten tot de acties op het hoofd zijn toegestaan, maar dan word het feest :D
 
Nog even wachten tot de acties op het hoofd zijn toegestaan, maar dan word het feest :D

Jerry heeft geluk volgens mij. Want ze willen langzaam aan invoeren vanaf 2020 dat acties naar hoofd pas vanaf 18 jaar mogen. Hij kan dan nog 1,5 jaar meepakken naar het hoofd denk ik?
 
Jerry heeft geluk volgens mij. Want ze willen langzaam aan invoeren vanaf 2020 dat acties naar hoofd pas vanaf 18 jaar mogen. Hij kan dan nog 1,5 jaar meepakken naar het hoofd denk ik?

Volgens mij per 01-01-2018 al niet meer. En terecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven