MuscleMeat

Road to become a champ....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer het wel te bagataliseren en er niet teveel hosanna van te maken. We gaan gewoon lekker verder op de ingeslagen weg. Dat we iets goed doen is me wel duidelijk geworden.

Ja, precies maar toch is t indrukwekkend hoor. Als hij z'n pubertijd door blijft trainen en zich niet laat afleiden (vrienden en meiden) zit er zeker wat in. Als ik jou was zou ik er wel op toezien dat z'n trainer hem niet teveel laat Knokken. Ik ken kinderen die bijna maandelijks vechten, dat blijf ik ongezond vinden veel mensen zullen dan zeggen "ze dragen bescherming en een hoofdkap" maar het blijven kinderen.
 
Ja, precies maar toch is t indrukwekkend hoor. Als hij z'n pubertijd door blijft trainen en zich niet laat afleiden (vrienden en meiden) zit er zeker wat in. Als ik jou was zou ik er wel op toezien dat z'n trainer hem niet teveel laat Knokken. Ik ken kinderen die bijna maandelijks vechten, dat blijf ik ongezond vinden veel mensen zullen dan zeggen "ze dragen bescherming en een hoofdkap" maar het blijven kinderen.

Nee hij gaat zeker niet teveel knokken, heb het al in dit topic vermeld. 3 a 4 potjes per jaar, steeds 3mnd voorbereiden en in deze potjes zit ook een young vs old verwerkt. Dat is een jaarlijks leukigheidje dan gaan de ouders tegen de kinderen.
 
Heel leuk, klinkt als een goede sportschool. We verwachten nu wel allemaal een vervolg filmpje he over 3 maanden.
 
Heel leuk, klinkt als een goede sportschool. We verwachten nu wel allemaal een vervolg filmpje he over 3 maanden.

Nou..dat is mijn eigen visie op het gebeuren. Ben nl ook van mening dat je kinderen niet te vaak moet laten vechten. Weet zeker dat de trainers aan mijn jongen gaan trekken om op het volgende gala waar het team aan mee doet een wedstrijdje te draaien.
Maar dat laat papa niet gebeuren, ik heb genoeg kennis en ervaring om 'm langzaam te "brengen".
En dan zien we wel tot welke hoogte het zal gaan, belangrijkste is dat hij gemotiveerd blijft en er plezier aan beleeft.
Volgende wedstrijdje is idd over 3mnd en dat zal de young vs old zijn, op ik meen 25 sept.
Hmmm..als hij me in elkaar slaat weet ik niet of ik dat ga plaatsen hoor. ;)
 
Haha, leuk filmpje maar ik heb met het geluid uit moeten kijken. Wat een gebler.:D
 
mooie wedstrijd man, ik heb zelf ook gethaibokst en deze leeftijden zien vechten op gala's. Hij vecht hoe ik 't wil zien, gewoon bam erop, de techniek is minder(voor zover je t minder mag noemen op deze leeftijd) , maar die inleiding en afronding van de combo's doen 't hem. Je mag zeer trots op je zoontje wezen man!(ben je ook wss:D)
 
nv4m6t.jpg


Gisteren was het zover na 9 maanden trainen vocht mijn zoon jerry zijn allereerste kickbokswedstrijd. Vorige week 8 jaar geworden en de tegenstander zou 9 jaar zijn.

Een verschil van 1,5jaar wat mij vooraf zorgen baarde. Man man man wat was ik nerveus..
Hield mij zelf al weken voor dat ik 'm geleerd heb op de wc te kakken en te kunnen zwemmen en dat het ook vast gelukt was om 'm een beetje te leren kickboksen.:o

Uiteraard ook alle probs voor sensei Bas die de kinderen de technieken, discipline etc dagelijks met alle geduld bijbrengt.

Maar hij was fatastisch! Na de eerste ronde stopte te tegenpartij ermee en wordt de uitslag een technisch knockout.
Op de poster is rechts onderaan mijn zoon. Let in het filmpje niet op die hysterische schreeuwerd die man is normaal een rustig persoon.;)

Oh ja...watch the superman punch aan het eind van de ronde.
Enjoy!


http://www.youtube.com/watch?v=o9ZmPEcbW04
http://www.youtube.com/watch?v=Z3LHmo2V4vg

Gaan we in de toekomst nog veel van horen tremendes, sucses met jerry in de toekomst, je lijkt mij een wijs man.:)
 
Gaan we in de toekomst nog veel van horen tremendes, sucses met jerry in de toekomst, je lijkt mij een wijs man.:)

Ach..wie weet Damo. Dit was voor mij en Jerry in ieder geval een mooi momentje..De spanning naar de wedstrijd toe, mijn kleine jongen de ring in, de ontlading op het moment zelf.. Ja was mooi. Hij traint er hard genoeg voor.
Hard work payed off.
Maar heb je een poosje hier niet gezien Damo, alles goed?

Enne...wijs betekent hysterisch?:D In ieder geval thanks!:)

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 15:40 ----------

mooie wedstrijd man, ik heb zelf ook gethaibokst en deze leeftijden zien vechten op gala's. Hij vecht hoe ik 't wil zien, gewoon bam erop, de techniek is minder(voor zover je t minder mag noemen op deze leeftijd) , maar die inleiding en afronding van de combo's doen 't hem. Je mag zeer trots op je zoontje wezen man!(ben je ook wss:D)

Bedankt man..en ja trots ben ik zeker.
 
Ach..wie weet Damo.
Maar heb je een poosje hier niet gezien Damo, alles goed?

Ja alles gaat oke met Damo, bedankt voor de interresse.
Heb het effe druk gehad maar volg wel het wel en wee op DBB.:)
 
nice:) nu nog groeien en beeste en wie weet word het wat
 
nice:) nu nog groeien en beeste en wie weet word het wat

Thanks man! Hier trouwens nog even een ander filmpje zonder een hysterische papa op de achtergrond en betere van kwaliteit. Gefilmd door www.fightstartv.com

Link filmpje... [Link niet meer beschikbaar]
 
Haha, heb wel het geluid uit moeten zetten, sjonge jonge :P

Maarja, knap van hem hoor. Op die leeftijd deed ik alleen tikkertje
 
Haha, heb wel het geluid uit moeten zetten, sjonge jonge :P

Maarja, knap van hem hoor. Op die leeftijd deed ik alleen tikkertje

Haha..ook bij deze link dan? [Link niet meer beschikbaar]

Achja..dat kickboks volk spoort ook niet haha.:p dit is trouwens ook een vorm van tikkertje.:D
 
Haha..ook bij deze link dan? [Link niet meer beschikbaar]

Achja..dat kickboks volk spoort ook niet haha.:p dit is trouwens ook een vorm van tikkertje.:D

Ja dat is beter, maar wat een geschreeuw, die kinderen helemaal in de stress haha. :P Maarja je ventje owned die ander wel hard
 
Ondanks dat ik geen voorstander ben van kickboxende kids in wedstrijdverband (karate en judo dan weer wel); als ze er wat van kunnen is het wel leuk om te zien. Links-recht-links afmaken met een rechter lowkick, afhouders al aardig getimed, netjes hoor voor een mannetje van 8!!
 
Vind het persoonlijk ook niet echt wat kleine kinderen in de ring. Niet om het feit dat ze jong zijn, maar voor wedstrijden moet wel een bepaald technisch niveau behaald zijn naar mn mening.
Maar hij ging er zelfverzekerd in, dit maal sneu voor het andere jochie :D
 
Vind het persoonlijk ook niet echt wat kleine kinderen in de ring. Niet om het feit dat ze jong zijn, maar voor wedstrijden moet wel een bepaald technisch niveau behaald zijn naar mn mening.
Maar hij ging er zelfverzekerd in, dit maal sneu voor het andere jochie :D

Zelf heb ik wel wat technische dingen gezien hoor. Lowkicks, highkicks, pushkicks, middlekick, binnenkant been, combi's van stoten en trappen én ook nog een superman punch. Dit alles in een ronde van 1 minuut.;)
 
Zelf heb ik wel wat technische dingen gezien hoor. Lowkicks, highkicks, pushkicks, middlekick, binnenkant been, combi's van stoten en trappen én ook nog een superman punch. Dit alles in een ronde van 1 minuut.;)
Ja ik bedoel meer, ze houden geen dekking het is maar beetje in het rond slaan. Zie je bij volwassenen ook vaak genoeg in de N-klasse trouwens, maar veel mensen beginnen dan ook te vroeg aan wedstrijden naar mijn mening.
 
Ja ik bedoel meer, ze houden geen dekking het is maar beetje in het rond slaan. Zie je bij volwassenen ook vaak genoeg in de N-klasse trouwens, maar veel mensen beginnen dan ook te vroeg aan wedstrijden naar mijn mening.

Tja het zijn wel kinderen natuurlijk, voor volwassen is het een ander verhaal maar is hier ook niet op van toepassing. Maargoed..ieder zijn mening geen probleem.
 
Ja ik bedoel meer, ze houden geen dekking het is maar beetje in het rond slaan. Zie je bij volwassenen ook vaak genoeg in de N-klasse trouwens, maar veel mensen beginnen dan ook te vroeg aan wedstrijden naar mijn mening.

Dit is ook niet altijd zo natuurlijk. Als je deze wedstrijd kijkt zie je dat de winnaar van deze partij alleen maar powerpunches geeft. hierdoor kan je simpelweg niet continu je andere hand bij je hoofd houden. volwassenen zullen dit nooit doen omdat het conditioneel niet vol te houden is. Bader Hari geeft vaak een serie met alleen maar powerpunches en dat ziet er gewoon anders uit als wanneer je tikt en er hard overheen gaat maar het is niet "zomaar wat zwaaien". (vind ik dan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven