XXL Nutrition

Road to become a champ....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat "powerpunches" maar aan Badr Hari over en niet aan beginnelingen
 
Daar gaat het niet om, wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen. Veel kinderen zullen elke klap geven met alle kracht die ze hebben, dat ziet er soms minder mooi uit maar is niet direct te linken aan slechte techniek. Jij bent tegen jeugdwedstrijden omdat kinderen geen techniek hebben en dat is in heel veel gevallen niet waar.
 
Netjes!!

aan inzet zal het zeker niet liggen!

Ben benieuwd hoe dit er over 10jr uit ziet!:cool:
 
En terecht een trotse papa.
Je mag van geluk spreken dat hij de looks en de fighting skills van je vrouw heeft geërfd man.
 
En terecht een trotse papa.
Je mag van geluk spreken dat hij de looks en de fighting skills van je vrouw heeft geërfd man.

**** joe Rico..naast jou ben ik een Adonis!:D M'n kleine jongen gaat trouwens volgende week onderhanden genomen worden door onze vriend Joop Kasteel.. Mits ik jou absoluut niet mee zou nemen.:p
 
Ha mooi nieuws ouwe.
Laat Ome Joop dat joch maar ff vormen tot een waar vechtmonster.
En zo ontmoet jij dan toch nog je idool ook :D
**** joe Rico..naast jou ben ik een Adonis!
>>kuch<<zelfoverschatting>>kuch<<
 
**** joe Rico..naast jou ben ik een Adonis!:D M'n kleine jongen gaat trouwens volgende week onderhanden genomen worden door onze vriend Joop Kasteel.. Mits ik jou absoluut niet mee zou nemen.:p
Is de training met Joop al geweest?
 
Is de training met Joop al geweest?

Ja astrid we zijn vanmiddag geweest. Was erg leerzaam voor de kleine jongen. Sowieso doordat dit een 1 op 1 training voor hem was. Daarnaast is Joop een professional en een vakman die gelijk bezig ging met stand van de voeten en de benen, iets wat idd voor verbetering vatbaar is.
Joop was ook super in de omgang met jerry die toch ietwat geïntimideerd was door de nieuwe omgeving en de aandacht die er nu alleen aan hem werd gegeven.
Leuk om te horen was dat Joop vond dat zijn eerste wedstrijd erg indrukwekkend was voor zijn leeftijd en dat je ze niet verder in ontwikkeling ziet dan waar hij nu is.
Ook constateerde hij dat jerry erg makkelijk trapt.
We hebben afgesproken dat we hier wat vervolg aan gaan geven en volgende week zaterdag gaan we dus weer richting Amersfoort. :)
Ik heb een paar korte filmpjes met de iPhone gemaakt en probeer deze zometeen nog even online te krijgen voor een indruk van een eerste voorzichtige maar aan het eind van de rit toch ook pittige training.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf man! Dat mannetje van jou komt er wel!
 
Leuk!!! Wat is die kleine goed! En schattig..
 
Leuk!!! Wat is die kleine goed! En schattig..

Haha..thanks Astrid, dat schattige heeft ie op zeker van z'n vader!;)

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 12:08 ----------

Gaaf man! Dat mannetje van jou komt er wel!

Bedankt man! We zullen het zien, de eerste voorzichtige stappen om er wat serieuzer werk van te maken zijn inmiddels gezet..
 
Hier even wat plaatjes van de training van vandaag bij Joop Kasteel..Heb ook nog een filmpje gemaakt die zal ik later nog even uploaden.

zjfntd.jpg


nxt4le.jpg


xds3ft.jpg
 
Laatst bewerkt:
He wat gaaf man, junior gott skils.
Trotse papa!!

Voor alle duidelijkheid, de man in de zwarte shirt en blauwe broek is niet Tremendes hoor :D
 
Laatst bewerkt:
He wat gaaf man, junior gott skils.
Trotse papa!!

Voor alle duidelijkheid, de man in de zwarte shirt en blauwe broek is niet Tremendes hoor :D

Tuurlijk trotse papa Ibo, is mooi man als je mannetje sport droomt en ademt.

Maarre ben jij kleuren doof vriend?? hehehe...Ik zie namelijk niemand met een blauwe broek!
 
Precies ik dacht zeg het even, voordat dbb members denken dat jij een buffe beer bent:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven