XXL Nutrition

Road to become a champ....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar heb je ook gelijk in teveel zwerven is niet goed op zijn leeftijd, ik was van de week aan de Plattenburgerweg zodoende.

Is dat koen scharrenberg?

Elke keer als ik die vids kijk baal ik ervam dat mijn vader en moeder me naar die sukkelsporten sturde vroeger ipv zoiets

Ja maar je bent nooit te oud he!?

Ertugrul begon op zijn 15e en is nu op zijn 20e A-vechter. Joop Kasteel begon op zijn 28e en werd wereldkampioen freefight en zo zijn er nog meer voorbeelden.

Je bent 21 joh. Kijk wat Jerry zich in 3 jaar eigen heeft gemaakt. Trek er 3-5 jaar voor uit en zie waar jij dan op je 24e-26e staat. Let maar op!

En al is het niet de top dan nog zal je, met een beetje aanleg, tegen die tijd een heel aardige kickbokser zijn.
 
Neu, ik zit nou ook perfect in het strongman wereldje, heb mijn draai wel gevonden uiteindelijk :D

Heb uiteindelijk wel nog war vechtsporten gedaan in de loop der jaren en ook veel gebokst op school, ben wel blij dat ik een basis heb. Af en toe een cardio workout tegen mijn bokszak om de techniek een beetje te onderhouden.
 
Neu, ik zit nou ook perfect in het strongman wereldje, heb mijn draai wel gevonden uiteindelijk :D

Dan houden we op...Je komt altijd terecht waar je thuis hoort!:)
 
"Jerry Claude van Damme"

:D

j8ju5c.jpg
 
De gym in Arnhem is denk ik Bully's gym
correct me if I'm wrong GTO.
 
ik ga jou ook volgens man!

Top!

Zal ik gelijk even een update doen...

Heb het al eerder aangegeven..het word een probleem dat Jerry alleen met grote meetraind. Jongens doen erg rustig met 'm en geven hem op een gegeven moment de ruimte om zijn aktie te maken.
Jerry wacht daar gewoon op, hij leert dus niet om zelf die ruimte te forceren en te pakken. Iemand van zijn eigen leeftijd zal 'm nooit die ruimte geven.
Dit is 1 voorbeeldje word een beetje lang verhaal om de andere nadelen te omschrijven. Om die reden had ik Jerry weer bij de kleintjes in Apeldoorn mee laten doen maar daar is het niveau zoooooo laag dat dat totaal geen nut heeft en we eigenlijk toch alweer een klein jaartje aan het klooien geraakt zijn en ik vind dat er wat stagneerd. Kijk technisch is Jerry top maar het aspect vechten moet hij ook leren. Tuurlijk hij doet het goed in de ring en heeft, ik meen, zijn laatste 4 partijen van oudere en grotere jongens gewonnen maar als hij wat verder was geweest had hij ze gedomineerd.

Nu zit er een ander team in de buurt met goede trainers. Is welliswaar in een zaaltje van een fitness en geen ring maar 1 grote ruimte.
Ik ken 1 van de trainers nog van vroeger en heb kontakt opgenomen en ons probleem voorgelegd. Nu...hij had een jongen die met hun wedstrijdgroep meetraint en binnenkort zijn eerste wedstrijd draait.
Jaartje ouder als Jerry maar Jerry met zijn 12 partijen ervaring zou dat mooi kunnen matchen en zouden ze elkaar beter kunnen maken.
Trainer dacht dat zijn pupil ook rond de 37kg was.
Afgelopen maandag daar naar toe gegaan en mijn bek viel open, holy moly wat was die jongen goed! Tenminste op het vlak wat ik bedoelde wat Jerry nog mist. Wel 1 nadeel jongen was 47kg, 10kg zwaarder dus! En zo groot als een 14-15 jarige. Ja en dan denk je misschien een lange slungel...No way die jongen had een paar benen! 1 brok spieren! Echt!
Ik heb veel jeugd gezien en dit is de 2e keer dat m'n bek open viel, 1 keer eerder gehad bij een jongen van, ik meen 12 die al 5 titels had.
Moet zeggen dat Jerry het fantastisch deed en toch ook wel weer prima mee ging. Moet ook zeggen dat die jongen het fantastisch deed want als hij gewild had dan had hij Jerry doormidden kunnen trappen met die benen van 'm. Wat later ook bevestigd werd toen ik 'm op het eind van de les zag sparren met een 16-jarige, toen viel weer m'n bek open. Krijgt van die 16 jarige vol een stoot op z'n neus en gaf nagenoeg geen krimp. Bloedneus en al maar blijkbaar geen probleem.
Sowieso ging het daar er hard aan toe maar blijkbaar wel goed, gezien de progressie van die 11 jarige.
Die jongen moet zijn eerste partij nog draaien! Ze krijgen natuurlijk een probleem om een partij te vinden gezien zijn gewicht, meeste jongens zullen 14 jaar zijn denk ik. Maar als ze een partij vinden schopt ie ze doormidden, op zeker.
Maargoed..terug naar Jerry. Trainer had ook gehoopt dat ze wat beter bij elkaar zouden passen qua gewicht en lengte, waarop ik opperde of het geen idee was om Jerry met hun jeugd mee te laten trainen. Ik had net een stukje van de jeugdles kunnen zien en er was veel jeugd wat geschikt was voor Jerry qua lengte en leeftijd.
Vond de trainer geen goed plan omdat hij wel gezien had dat Jerry daar een maatje te goed voor was.
Hij had wel 1 jongen die weliswaar, volgens hem, wat minder goed was als Jerry maar misschien toch een goede trainingspartner zou kunnen zijn. Net zo oud en qua lengte en gewicht ook gelijkwaardig.
Dit gaan we komende zaterdag, dan trainen ze ook daar, proberen. Ben benieuwd, hopelijk is dit wat.
Eea gewoon netjes gemeld bij het team in Apeldoorn. Die snappen het. We gaan daar ook niet weg maar hebben gewoon goede trainingspartners nodig willen we niet stagneren in de ontwikkeling.

To be continued...
 
Top!

Zal ik gelijk even een update doen...

Heb het al eerder aangegeven..het word een probleem dat Jerry alleen met grote meetraind. Jongens doen erg rustig met 'm en geven hem op een gegeven moment de ruimte om zijn aktie te maken.
Jerry wacht daar gewoon op, hij leert dus niet om zelf die ruimte te forceren en te pakken. Iemand van zijn eigen leeftijd zal 'm nooit die ruimte geven.
Dit is 1 voorbeeldje word een beetje lang verhaal om de andere nadelen te omschrijven. Om die reden had ik Jerry weer bij de kleintjes in Apeldoorn mee laten doen maar daar is het niveau zoooooo laag dat dat totaal geen nut heeft en we eigenlijk toch alweer een klein jaartje aan het klooien geraakt zijn en ik vind dat er wat stagneerd. Kijk technisch is Jerry top maar het aspect vechten moet hij ook leren. Tuurlijk hij doet het goed in de ring en heeft, ik meen, zijn laatste 4 partijen van oudere en grotere jongens gewonnen maar als hij wat verder was geweest had hij ze gedomineerd.

Nu zit er een ander team in de buurt met goede trainers. Is welliswaar in een zaaltje van een fitness en geen ring maar 1 grote ruimte.
Ik ken 1 van de trainers nog van vroeger en heb kontakt opgenomen en ons probleem voorgelegd. Nu...hij had een jongen die met hun wedstrijdgroep meetraint en binnenkort zijn eerste wedstrijd draait.
Jaartje ouder als Jerry maar Jerry met zijn 12 partijen ervaring zou dat mooi kunnen matchen en zouden ze elkaar beter kunnen maken.
Trainer dacht dat zijn pupil ook rond de 37kg was.
Afgelopen maandag daar naar toe gegaan en mijn bek viel open, holy moly wat was die jongen goed! Tenminste op het vlak wat ik bedoelde wat Jerry nog mist. Wel 1 nadeel jongen was 47kg, 10kg zwaarder dus! En zo groot als een 14-15 jarige. Ja en dan denk je misschien een lange slungel...No way die jongen had een paar benen! 1 brok spieren! Echt!
Ik heb veel jeugd gezien en dit is de 2e keer dat m'n bek open viel, 1 keer eerder gehad bij een jongen van, ik meen 12 die al 5 titels had.
Moet zeggen dat Jerry het fantastisch deed en toch ook wel weer prima mee ging. Moet ook zeggen dat die jongen het fantastisch deed want als hij gewild had dan had hij Jerry doormidden kunnen trappen met die benen van 'm. Wat later ook bevestigd werd toen ik 'm op het eind van de les zag sparren met een 16-jarige, toen viel weer m'n bek open. Krijgt van die 16 jarige vol een stoot op z'n neus en gaf nagenoeg geen krimp. Bloedneus en al maar blijkbaar geen probleem.
Sowieso ging het daar er hard aan toe maar blijkbaar wel goed, gezien de progressie van die 11 jarige.
Die jongen moet zijn eerste partij nog draaien! Ze krijgen natuurlijk een probleem om een partij te vinden gezien zijn gewicht, meeste jongens zullen 14 jaar zijn denk ik. Maar als ze een partij vinden schopt ie ze doormidden, op zeker.
Maargoed..terug naar Jerry. Trainer had ook gehoopt dat ze wat beter bij elkaar zouden passen qua gewicht en lengte, waarop ik opperde of het geen idee was om Jerry met hun jeugd mee te laten trainen. Ik had net een stukje van de jeugdles kunnen zien en er was veel jeugd wat geschikt was voor Jerry qua lengte en leeftijd.
Vond de trainer geen goed plan omdat hij wel gezien had dat Jerry daar een maatje te goed voor was.
Hij had wel 1 jongen die weliswaar, volgens hem, wat minder goed was als Jerry maar misschien toch een goede trainingspartner zou kunnen zijn. Net zo oud en qua lengte en gewicht ook gelijkwaardig.
Dit gaan we komende zaterdag, dan trainen ze ook daar, proberen. Ben benieuwd, hopelijk is dit wat.
Eea gewoon netjes gemeld bij het team in Apeldoorn. Die snappen het. We gaan daar ook niet weg maar hebben gewoon goede trainingspartners nodig willen we niet stagneren in de ontwikkeling.

To be continued...



Ben benieuwd, maar zal wel goed komen:)
 
Laatst bewerkt:
Hoe gaat het nu?
Heeft Jerry al meer trainingspartners van zijn eigen leeftijd/niveau?
 
haha wat een topfilmpje! en wat een sloper is die kleine van je, gvdomme wat zou ik trots zijn!
 
Hoe gaat het nu?
Heeft Jerry al meer trainingspartners van zijn eigen leeftijd/niveau?

haha wat een topfilmpje! en wat een sloper is die kleine van je, gvdomme wat zou ik trots zijn!

Ja gaat goed. Bij de jeugdgroep van FPA heeft jerry nu wat te sparren en kunnen we verdere bouwen. Bij team Luyken uit Lochem trainen we op zaterdagochtend en zij denken goed mee en zorgen dat er elke zaterdag iemand is van jerry zijn gewicht. Voordeel voor hun is dat die jongens weer aan iemand als jerry kan wennen.
Zo ook afgelopen zaterdag. Heb een heel kort filmpje gemaakt. Jongen waar jerry tegen spart doet het nog niet zo heel lang, een half jaartje ofzo, jerry had zijn been al tijdens de oefeningen flink bewerkt en je ziet gelijk bij het begin na een trap dat de jongen vraagt om niet meer op zijn bovenbeen te trappen.
Nou dan trapt jerry wel met links en gaat hij rechtsvoor staan of gaat richting hoofd, net zo makkelijk.
Maar zoals gezegd jongen doet nog niet zo heel lang, is welliswaar 2 jaar ouder maar jerry houd zich netjes in.

http://youtube.com/watch?v=FXWqeSA7Mmw
 
Leuk dat je progressie zoekt bij andere teams, jammer dat er niet echt iemand van Jerry zijn kaliber te vinden is.

Go Jerry:cheer:
 
Hey....Champ gaat de goede kant op joh. Jammer dat ik stukje terug las dat het door vervelende sparrings omstandigheden een beetje gestagneerd werd. Hoort er allemaal bij.
Gewoon zo doorgaan Champ! Die belt die komt er op een dag wel.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 18:17 ----------

Tremendes super man hoe je bezig bent met Jerry.
De tijd die je erin steekt word op een dag wel beloond.:)
Heeft Jerry nog steeds zo'n drive als in het begin van je topic?
 
Leuk dat je progressie zoekt bij andere teams, jammer dat er niet echt iemand van Jerry zijn kaliber te vinden is.

Go Jerry:cheer:

Ze zijn er wel maarja het is gewoon moeilijk om te vinden. Dan weer net te oud, te jong, te zwaar.

Hey....Champ gaat de goede kant op joh. Jammer dat ik stukje terug las dat het door vervelende sparrings omstandigheden een beetje gestagneerd werd. Hoort er allemaal bij.
Gewoon zo doorgaan Champ! Die belt die komt er op een dag wel.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 18:17 ----------

Tremendes super man hoe je bezig bent met Jerry.
De tijd die je erin steekt word op een dag wel beloond.:)
Heeft Jerry nog steeds zo'n drive als in het begin van je topic?

Ja inmiddels traint hij 3 jaar en is nog onverminderd enthousiast. Hij vind het nog steeds heerlijk om te gaan trainen. Soms zit er een minder traininkje tussen maar dat hebben we allemaal wel eens.
Ach..wat is beloond? Als het is dat hij een lang en sportief leven tegemoet gaat door de kennismaking met sport en dat hij later terug kijkt dat we toch wel erg leuke en soms bijzondere dingen gedaan hebben(en nog gaan doen) en dan doel ik op dingen als..Valentijn Overeem aantikken voor een rondje sparren, de trainingen met Joop, een trainingskamp bij Bonjasky, sparren met A-vechters als bv Geronimo. En ook nog eens beseft dat die ouwe van 'm wekelijks 500km met 'm aflegde voor zijn trainingen om hem bij te staan zijn droom te verwezenlijken. Dan is dat, voor mij, beloning genoeg.:)
 
Dat bedoelde ik eigenlijk ook! :)
 
Trem, is er in Amsterdam niet wat meer te vinden qua sparringspsrtners dan? Blijf t toch zonde vinden. Essentieel voor de timing dat sparren met verschillende partners.
 
Die jongen is slachtvoer voor jerry
 
Trem, is er in Amsterdam niet wat meer te vinden qua sparringspsrtners dan? Blijf t toch zonde vinden. Essentieel voor de timing dat sparren met verschillende partners.

Denk wel dat in steden als Amsterdam en ook Rotterdam meer geschikte jeugd voor Jerry te vinden is maar het is allemaal nu al ver genoeg om voor trainingen te reizen.
Momenteel gaat het beter qua sparringspartners dus even paar maandjes aankijken.
Vandaag weer in Lochem met jerry wezen trainen(20min reistijd:)) en weer waren er 2 waar jerry zeker wat aan had.
Lochem is Team Luyken wat ook in doetichem(40min reistijd) zit. Vandaag was een vechtertje uit doetichem gekomen. Daar zitten nog meer wedstrijdvechtertjes en is goed team met ook goede trainers.
Waarschijnlijk neem ik binnenkort de beslissing dat Jerry voor hun uit gaat komen en dan gaan we weg bij MT Apeldoorn.
Jerry behoort nu ook tot hun wedstrijdgroep al draait hij nog geen partijen voor ze. Bedoeling is dan wel dat we ook regelmatig een training in Doetinchem af gaan werken.
Weg bij MT Apeldoorn is een moeilijke beslissing maar wel een noodzakelijke. We hebben erg veel affiniteit met de mensen daar maar helaas kan men niet bieden wat we nodig hebben. Zijn er nu zelfs al 3 wkn niet meer geweest.

Die jongen is slachtvoer voor jerry

Ja maar ook dit soort verschil hebben we momenteel nodig. Jerry kan rustig druk zetten en zien dat eea impact heeft wat hij doet.
Vandaag was mooi. Wedstrijdvechter vanuit Doetinchem gekomen en jerry kon volgas en domineerde volledig. Jammer dat ik dat niet op film heb.
Was zo mooi omdat jerry voor die mensen onbekend was en je ze zag denken..wtf is dit. Stonden we na afloop even met de trainer te praten, komt die vader met een excuus naar de trainer en zegt...ja hij was niet in goede doen vandaag. Waarop de trainer zegt. Nah hij deed het prima maar jerry is..ja..jerry is gewoon erg goed hoor dus hij heeft het prima gedaan.
Dat zijn de kleine momenten waar je het van moet hebben en al je moeite moet compenseren.
Al moet ik eerlijk erbij zeggen dat de vader best eens gelijk kan hebben hoor want het is wel herkenbaar, zelf hadden wij dat 2wkn geleden nog bij FPA. Net dat Joop weer een keer staat te kijken heeft jerry een gigantische offday. Waar hij normaal de vloer mee aanveegt liet ie ze nu doen wat ze maar wilden.
Maargoed..vandaag hadden wij dat niet. :)
 
Volgens mij trapt die kleine mij nog in elkaar man, beste trappen die 3x achter elkaar. Heel tof om te zien, succes ermee Trem!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven