Fitness Seller

Road to iron man men's fysiek (beginner kuurlog)

Bezoekers in dit topic

tim.gainz

Novice
Lid geworden
25 feb 2024
Waardering
11
Lengte
1m97
Massa
106kg
Vetpercentage
11%
Volg hier mijn weg/kuurlog naar de men"s fysiek iron man december 2024. Ik ben een beginnende athleet met veel trainingservaring. Geen idee of er bheofte aan is, ik hoop er feedback uit te halen

Bijlagen

• IMG-20240225-WA0029.jpg
    IMG-20240225-WA0029.jpg
    185,6 KB · Weergaven: 248
  • IMG-20240225-WA0030.jpg
    IMG-20240225-WA0030.jpg
    213,2 KB · Weergaven: 234
  • Like
Waarderingen: ak
Bijgaand mijn uitgangspositie. Ik kom uit een cruise test/mast 250 /250.
Deze week bereidt ik voor met mijn nieuwe coach en starten we met test/bold. Erg benieuwd.

Goede basis. Succes 💪

Dat klopt. Ik hoop deze week te starten met test e - 250 en bold 400. Geen ervaring mee nog.

Bijgaand mijn uitgangspositie. Ik kom uit een cruise test/mast 250 /250.
Deze week bereidt ik voor met mijn nieuwe coach en starten we met test/bold. Erg benieuwd.
Als je langer mee wilt in deze sport of algemeen in het leven zou ik niet zo hoog 'cruisen'.

Naast dat je fysiek niet zoveel gear nodig heeft.

Ik lees mee! Succes 💪

Als je langer mee wilt in deze sport of algemeen in het leven zou ik niet zo hoog 'cruisen'.

Naast dat je fysiek niet zoveel gear nodig heeft.
Klopt helemaal mee eens, had er beter gewoon kuur neer kunnen zetten, en weer door.

Klopt helemaal mee eens, had er beter gewoon kuur neer kunnen zetten, en weer door.

Je hoopt er feedback uit te halen, nu krijg je feedback van ervaren leden en dat leg je naast je neer.

Je hoopt er feedback uit te halen, nu krijg je feedback van ervaren leden en dat leg je naast je neer.
Zeker niet, pas mijn woordkeuze gelijk aan toch. Ze hebben immers gelijk.

Eerst nog paar maanden bouwen en vanuit daar cut/prep starten of wat is het plan globaal.

Enige punten waar de focus op liggen etc?

Zeker niet, pas mijn woordkeuze gelijk aan toch. Ze hebben immers gelijk.

Oh dan lees ik je 'en weer door' misschien anders. Ik las het als: 'ik had beter geen informatie kunnen delen over de kuur want ik wil daar geen feedback over dus het is gewoon kuur en ik blijf bij m'n keuzes'.

Excuses als dit verkeerd was!

Dat klopt. Ik hoop deze week te starten met test e - 250 en bold 400. Geen ervaring mee nog.
Heb je ondertussen al eens een groot bloedbeeld laten maken ?

Groot bloedbeeld is uitgebreide bloedtest ! (als het duidelijker is zal ik vervolgens gelijk uitgebreid aanduiden)

zie onder
Je haalt de termen bloedtest en bloedbeeld door elkaar.
Onder groot bloedbeeld vallen zaken als o.a. hematocriet, hemoglobine. Er wordt gekeken hoe het ervoor staat met je rode en witte bloedcellen. Die overige waarden bij de uitgebreide bloedtest hebben verder niks te maken met bloedbeeld.

Waarom enkel bloedbeeld? Je wil ook iets weten of nieren, lever, cholesterol.
die 3 functies prik ik iedere 2-3 maand op. Wellicht overdreven maar anders pakt de onzekerheid mij als het gaat om gezondheid. Vorige keer was het cholesterol licht verhoogt. Kon ook komen door hoeveelheid eten. De rest was netjes binnen de lijnen. Dokter helpt mij hiermee. Alleen testosteron en vrij testosteron prikken krijgt hij er niet door. Dus dat doe ik met bloedwaardentest.

Goede basis, start met lage dosis.
Onderrug (rug dikte overal) en hams mogen flink aangepakt worden!
Succes!

Goede basis ?
Hij heeft er al een kuur opzitten maar ... tja, het zal wel aan de belichting liggen.

Back
Naar boven