AndroidHealthClinic

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

Blast zit er op:
zijn bij het einde van de blast gekomen. weegschaal stond deze morgen op 102.1kg. op het moment voel ik me goed zie dat ik droger ben gekomen de laatste 4 weken maar toch geen massa heb verloren. heb besloten de updates nu om de 2 weken te gaan doen omdat er toch niet zoveel zal plaatsvinden komende weken. doel is op het moment lean massa te bouwen we zullen zien hoe dit vordert. de prep begint 17 september nog 2,5 maand en dan vliegen we er weer in.

Voeding:
hier veranderd niets aan op het moment. nog steeds 'high en higher' carbs:p bekijk alles dagelijks met de coach dmv foto's als ik wat plat sta mag ik wat muffins eten dus zo slecht is het nog niet :D en mag nog steed 1x/wk cheaten dus daar kunnen we nog even van genieten.

Cycle:
we gaan cruisen op test beginnen met 2ml/wk dit kan verminderen komende weken. zal ook rond het midden van de cruise men bloed nog eens laten testen voor we weer beginnen.

dus de cruize:
Test 400 2ml/wk

nolva 20mg ed
Arimi 1mg eod


foto's:
IMG_5233.jpg IMG_5221.jpg
 
September is wat laat om te beginnen :p

Zal ergens rond de 13de augustus zijn dat we er terug goed invliegen.

Nu is het vooral maintainen, lichaam wat rust gunnen ivm gear enz.

De Iron man 2017 word knallen :flexbiceps:
 
Cruisen op 800mg test per week?
 
September is wat laat om te beginnen :p

Zal ergens rond de 13de augustus zijn dat we er terug goed invliegen.

Nu is het vooral maintainen, lichaam wat rust gunnen ivm gear enz.

De Iron man 2017 word knallen :flexbiceps:
zal men kalender eens moeten aanpassen dan :p
 
Flinke cruise, maar wel lekker :p
 
sinds woensdag de test 400 verminderd. zit nu op 2x 0.5ml/wk,heb besloten die 2x te doen omdat ik sinds woensdag voor de eerste keer in men borst heb gepint. we gaan de prep deels met korte esters doen,dus nu al een beetje rond pinnen in het lichaam zodat de spieren het al een beetje gewoon worden. wat haat ik toch dat stom prikje en nu zeker als ik weet wanneer het juist komt. maar uiteindelijk stelt het nooit iets voor :roflol: met zweet onder de oksels,de onnodige trilling in het hand en de steun van ikke 20 is het uiteindelijk toch goed gegaan:p
 
:roflol:
sinds woensdag de test 400 verminderd. zit nu op 2x 0.5ml/wk,heb besloten die 2x te doen omdat ik sinds woensdag voor de eerste keer in men borst heb gepint. we gaan de prep deels met korte esters doen,dus nu al een beetje rond pinnen in het lichaam zodat de spieren het al een beetje gewoon worden. wat haat ik toch dat stom prikje en nu zeker als ik weet wanneer het juist komt. maar uiteindelijk stelt het nooit iets voor :roflol: met zweet onder de oksels,de onnodige trilling in het hand en de steun van ikke 20 is het uiteindelijk toch goed gegaan:p
Haha ik weet nog de eerste chest inject bij mij :P ook op advies van ikke 20, nu is het mijn favoriete spot! Maar gewoon een gekke gedachte een naald in je chest te steken
 
:roflol:
Haha ik weet nog de eerste chest inject bij mij :P ook op advies van ikke 20, nu is het mijn favoriete spot! Maar gewoon een gekke gedachte een naald in je chest te steken
ja,haha zondag de andere kant en dan de benen ook eens proberen. mss later de lats en de schouders.
 
Zoals met elke spot begin met 0,5ml tot max 1 ml. Benen zelf nog niet gedaan, ga me er ook niet aan wagen te veel gruwel verhalen :P Lats is ook een fijne spot en schouders moet ik idd ook eens aan beginnen :P
 
schouders doen ik niet meer geen idee waarom maar aspireer daar altijd bloed om 1 of andere reden .. vorige keer bijn lek geprikt daar haha
 
Waarom ga je een test mix afbouwen? Door de verschillende esters erin gebeurd dit toch vanzelf...
had paar weken terug men blast waarin ik op 800mg zat maar voor de cruise is dit wat veel daarmee dat we gingen afbouwen en niet ineens alles weg laten na de blast en de test ook ineens droppen. daarmee heb eerste weken nog op 800mg test only gezeten en nu dan gedropt naar 400 voor de rest van de cruise tot de volgende blast.
 
Hoe zetten jullie zelf in jullie lats dan? Mijn lats zijn best ruk maar ik kom daar met geen mogelijkheid zelf bij, in ieder geval niet lang genoeg om een inject af te ronden..
 
Hoe zetten jullie zelf in jullie lats dan? Mijn lats zijn best ruk maar ik kom daar met geen mogelijkheid zelf bij, in ieder geval niet lang genoeg om een inject af te ronden..
Check eens injectiespots.com
 
Hoe zetten jullie zelf in jullie lats dan? Mijn lats zijn best ruk maar ik kom daar met geen mogelijkheid zelf bij, in ieder geval niet lang genoeg om een inject af te ronden..
Voor overgebogen, linker arm onder rechterarm als ik rechter lat wil prikken. Nu beide lats elk 1x geprikt en is best easy
 
Zoals met elke spot begin met 0,5ml tot max 1 ml. Benen zelf nog niet gedaan, ga me er ook niet aan wagen te veel gruwel verhalen :P Lats is ook een fijne spot en schouders moet ik idd ook eens aan beginnen :P
Ik pin nooit meer in m'n legs man, echt elke keer een paar dagen last erna.
Mijn lats doe ik ook niet meer, super pijnlijke inject bij mij.
Glutes en schouders zijn mijn 2 favo's, ga binnen een weekje eens de borst proberen
 
Ik pin nooit meer in m'n legs man, echt elke keer een paar dagen last erna.
Mijn lats doe ik ook niet meer, super pijnlijke inject bij mij.
Glutes en schouders zijn mijn 2 favo's, ga binnen een weekje eens de borst proberen
Glutes ook geen problemen mee, passen ook aardig wat ml's in. Vaak uit gemakzucht pin ik alles in de glutes maar toch is het wijs om af en toe te roleren Ivm littekenweefsel.
 
De Prep:
vandaag begonnen met de prep voor de ironman/maiden. deze morgen men 20 min cardio weer gedaan voor het eerst. we zijn nu 14 weken uit en gaan deze keer voor de shredded look gaan. gewicht op het moment is 100.5kg,bf% weet ik niet zeker maar er zijn toch lijnen op de benen en de buik dus gok rond de 10%. foto's zullen gepost worden maar wss niet wekelijks zoals ervoor.

Voeding:
0730:
20min cardio HS 120
0800: 80g oats,40g Whey,1banaan
1030: 100grijst,200g kip,200 groenten
1300: 125g rijst,200g vis,200g groenten
1400: Trainen
1500: 40g Dextrose,50g Hydro Whey
1600: 125g rijst,200g kip,200g groenten
1900: 60g oats,40g whey,1banaan
2200: 4 eieren

4l water minimum ed

Cycle:
2ml Big&Full
1ml Tren E
4ml primo

2iu hgh ed

25mg anavar ed
20mg nolva ed
1mg arimi eod
 
Back
Naar boven