AndroidHealthClinic

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

De Prep:
vandaag begonnen met de prep voor de ironman/maiden. deze morgen men 20 min cardio weer gedaan voor het eerst. we zijn nu 14 weken uit en gaan deze keer voor de shredded look gaan. gewicht op het moment is 100.5kg,bf% weet ik niet zeker maar er zijn toch lijnen op de benen en de buik dus gok rond de 10%. foto's zullen gepost worden maar wss niet wekelijks zoals ervoor.

Voeding:
0730:
20min cardio HS 120
0800: 80g oats,40g Whey,1banaan
1030: 100grijst,200g kip,200 groenten
1300: 125g rijst,200g vis,200g groenten
1400: Trainen
1500: 40g Dextrose,50g Hydro Whey
1600: 125g rijst,200g kip,200g groenten
1900: 60g oats,40g whey,1banaan
2200: 4 eieren

4l water minimum ed

Cycle:
2ml Big&Full
1ml Tren E
4ml primo

2iu hgh ed

25mg anavar ed
20mg nolva ed
1mg arimi eod

Gebruik je geen hcg tijdens kuur?
 
Neen enkel 1als ik of ga zal ik dit beginnen nemen.
Oke. Ik heb het zelf ook nog nooit gebruikt.
Echter 99% van de mensen op dit forum raden het aan altijd te gebruiken vanaf dag 1 dat je de kuur start.
Wat is jou reden dit pas te gebruiken als je off zou gaan en niet tijdens de kuur?
 
benen zijn een sterk punt van me,deze hebben ook niet veel nodig, en het is 14 sets enkel voor quads en hams.

Ik kom er ff niet op, ikke 20 weet wel wie ik bedoel.
Die zei de beroemde woorden: je moet je zwakke spiergroepen net zo goed maken als je sterke spiergroepen.
ALs jij bekend staat om monster wheels is dat juist iets goeds. Hou ze huge (maak ze nog huger) en zorg dat langzaam je zwakke spiergroepen bijtrekken bij je sterke.

GOd wie zei dat ook alweer? Kom er ff niet op.

Is het geen idee om borst dan 2keer per week te trainen?

zelf pak ik al (lol) mijn zwakke spiergroepen 2x per week, rest 1x.
 
Oke. Ik heb het zelf ook nog nooit gebruikt.
Echter 99% van de mensen op dit forum raden het aan altijd te gebruiken vanaf dag 1 dat je de kuur start.
Wat is jou reden dit pas te gebruiken als je off zou gaan en niet tijdens de kuur?

Mayb heeft ie geen kinder wens?
 
Heeft met tig andere zaken te maken dan alleen kinderwens?!

Weet ik, maar hij gaat toch niet off ;)

Ik weet hoe dat gaat, wordt gewoon blast-cruise year round.
 
Oke. Ik heb het zelf ook nog nooit gebruikt.
Echter 99% van de mensen op dit forum raden het aan altijd te gebruiken vanaf dag 1 dat je de kuur start.
Wat is jou reden dit pas te gebruiken als je off zou gaan en niet tijdens de kuur?
heb dit ook zo gedaan bij men vorige cycle die was natuurlijk niet te vergelijken met hoelang ik nu al on ben maar werkte ook prima.
 
Ik kom er ff niet op, ikke 20 weet wel wie ik bedoel.
Die zei de beroemde woorden: je moet je zwakke spiergroepen net zo goed maken als je sterke spiergroepen.
ALs jij bekend staat om monster wheels is dat juist iets goeds. Hou ze huge (maak ze nog huger) en zorg dat langzaam je zwakke spiergroepen bijtrekken bij je sterke.

GOd wie zei dat ook alweer? Kom er ff niet op.

Is het geen idee om borst dan 2keer per week te trainen?

zelf pak ik al (lol) mijn zwakke spiergroepen 2x per week, rest 1x.
ben zelf iemand die ook altijd zwakke spiergroepen meer traint voor ze bij te brengen,maar nu is het vooral focus op spierbehoud en niet echt spiergroei.
ben al blij datk zoveel mag gymmen van ikke 20 :roflol:
 
Weet ik, maar hij gaat toch niet off ;)

Ik weet hoe dat gaat, wordt gewoon blast-cruise year round.
ik ga zoiso dit jaar off komen, reden dat ik nu blast en cruise heb gedaan is omdat als ik goed plaats met de ironman dat ik dan 2weken later wss de GP zal meedoen.
mijn vorige wedstrijd was de JBC dus hadden 2 keuzes.
1) off gaan, cycle doen tussen de wedstrijden, off gaan, dan preppen. maar dan zou ik ook niet deftig hebben kunnen herstellen.
daarmee dat we voor optie 2) zijn gegaan wat inhield cruisen en blasten zodat ik geen spierverlies had.
dus nu zal ik na de ironman of de GP uitlopen en off gaan. zo kan ik helemaal herstellen en heb dan men a status dus kan ik me focussen op 1 wedstrijd over een heel jaar
 
ondertussen nog 9,5 weken te gaan.
op het moment zitten we tussen de 97-98kg en toch al veel droger als bij het begin.
eerste 4 weken was het doel lean gainen en droger komen, wat goed gelukt is. merk dat ik hier en daar wat heb bijgeplakt en toch ben gedropt in bf%.
nu gaan we verder gaan met vetpercentage te laten dalen. enige wat op het moment is veranderd is de cycle.

Cycle:
1ml test E
2ml Tren E
4ml primo
2ml Mast E

2iu hgh ed

25mg anavar ed
20mg nolva ed
0,02mg Clen ed

1mg arimi eod

voeding is nog steeds hetzelfde, met sommige dagen wat extra muffins :D
cardio 20 min fasted ed
 
Vanwaar de nolva?
 
kleine verandering kwa gear,
gestopt met clen en gestart met dnp op 100mg voor te beginnen.
kan zijn dat dit omhoog gaat maar eerst zien hoe ik hierop reageer.
de anavar gaat van 25mg naar de 50mg.

op het moment gaat alles goed,kracht is er nog steeds alsook energie.
momenteel ook geen last van de tren. kan goed slapen ondanks die paar toiletbezoeken doorheen de nacht.:p
trainingen verlopen super,zeker nu ik terug in een old school gym zit.
het klinkt raar maar je voelt alles gewoon veel beter met die oudere toestellen dan met al dat nieuw materiaal.

verschil in de physique is ook duidelijk merkbaar, zeker tijdens het trainen :D
 
het klinkt raar maar je voelt alles gewoon veel beter met die oudere toestellen dan met al dat nieuw materiaal.

Precies dit heb ik ook, train wel is met me pa mee en dan zijn het allemaal apparaten uit het jaar prik en gaat super soepel en alles voelt goed.
 
Precies dit heb ik ook, train wel is met me pa mee en dan zijn het allemaal apparaten uit het jaar prik en gaat super soepel en alles voelt goed.
voelt allemaal natuurlijker en je voelt plaatsen dat je niet voelt met al dat nieuw grief
 
Back
Naar boven