XXL Nutrition

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

foto van 10min geleden

IMG_7509.jpg
 
nieuwe apparatuur vind ik te lief. doet geen pijn hahaha.
 
Beestachtige fysiek hoor, voor je leeftijd helemaal ziek. Weet je op hoeveel %BF je inmiddels staat (nog 8 weken, right?)?
 
Beestachtige fysiek hoor, voor je leeftijd helemaal ziek. Weet je op hoeveel %BF je inmiddels staat (nog 8 weken, right?)?
Bedankt man, en klopt nog precies 8weken vandaag. Bf zou ik niet weten gok rond de 8% op het momeent,kan fout zijn. Met de dnp hou ik nu wat vocht vast. Eens dat eruit gaat ga ik beter kunnen zien waar ik sta.
 
Gruwelijk fysiek man. Benieuwd naar het eindresultaat. Blijf je de laatste 8 weken voeding en kuur loggen?
 
mooi groot, maar wel vochtig inderdaad.
Heb je over 8 week een wedstijrd?
Ga je dat wel redden?
En ga eens scheren :D
 
mooi groot, maar wel vochtig inderdaad.
Heb je over 8 week een wedstijrd?
Ga je dat wel redden?
En ga eens scheren :D
jeps over 8 weken,
en ja heb volle vertrouwen in ikke 20 voel en zie men lichaam veranderen.
moest je de ochtend fotos zien die ik dagelijks stuur naar ikke 20 zie je alles goed.
en vocht heb ik snel last van, en nu met de dnp zeker. maar deze gaat er volgende week uit terug dus dan komt dat dik in orde ;)
en ja haha maar wanneer is de vraag :laugh:
 
mooi groot, maar wel vochtig inderdaad.
Heb je over 8 week een wedstijrd?
Ga je dat wel redden?
En ga eens scheren :D

8 weken is nog ver he, vanaf volgende week gaan we wat extra gas geven.
We gaan voor het complete plaatje want sommige weten totaal niet hoe een junioren klasse word gejureerd.
 
8 weken is nog ver he, vanaf volgende week gaan we wat extra gas geven.
We gaan voor het complete plaatje want sommige weten totaal niet hoe een junioren klasse word gejureerd.
Hoe dan? Herinner me bij zijn vorige wedstrijd dat je zei dat knetterdroog vaak niet beloond wordt bij junioren
 
Hoe dan? Herinner me bij zijn vorige wedstrijd dat je zei dat knetterdroog vaak niet beloond wordt bij junioren
Het complete plaatje moet kloppen. Het heeft geen zin om knetterdroog te staan als de symetrie/verhoudingen niet kloppen
 
Back
Naar boven