Fitness Seller

BigJon's Progressie Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ken het kerel, heb hetzelfde probleem. Vet zet ik niet snel aan, enkel vocht als ik even van m'n dieet af zie. Vandaag ook hele dag Amsterdam geweest en een aardige cheatdag ervan gemaakt dus verwacht morgen ook weer flinke vochtgains. Voornamelijk zouten dingen of teveel carbs en suiker en het is prijs. Dan ben je altijd wel weer 3-4 dagen aan clean eten verder voordat het vocht er helemaal uit is.

Kijk wel uit in je blast! Aangezien je aan de test deca en dianabol gaat. Ga je daarbij te hoog zoutinname of suiker wordt je echt een vochtballon.

Shape ziet er nog steeds goed uit! Benen zijn echt top.
 
Ik ken het kerel, heb hetzelfde probleem. Vet zet ik niet snel aan, enkel vocht als ik even van m'n dieet af zie. Vandaag ook hele dag Amsterdam geweest en een aardige cheatdag ervan gemaakt dus verwacht morgen ook weer flinke vochtgains. Voornamelijk zouten dingen of teveel carbs en suiker en het is prijs. Dan ben je altijd wel weer 3-4 dagen aan clean eten verder voordat het vocht er helemaal uit is.

Kijk wel uit in je blast! Aangezien je aan de test deca en dianabol gaat. Ga je daarbij te hoog zoutinname of suiker wordt je echt een vochtballon.

Shape ziet er nog steeds goed uit! Benen zijn echt top.
ja ga het zeker in het oog houden,ga zien hoe het deze week verloopt en vanuit dit schema verder opbouwen. zal wss niet te hoog in carbs gaan en wat met de vetten gaan spelen maar dat zie ik nog wel dan.
 
Met
ja ga het zeker in het oog houden,ga zien hoe het deze week verloopt en vanuit dit schema verder opbouwen. zal wss niet te hoog in carbs gaan en wat met de vetten gaan spelen maar dat zie ik nog wel dan.
Met ikke 20 als coach komt dat wel goed :p

Ik heb het echt alleen met zout. Carbs kan ik echt onnoemelijk veel eten en er nog niet vochtig van worden enkel opgeblazen. Maar higher fat en moderate carbs kun je evengoed op gainen als niet beter!
 
Flink borstoppervlak man! Daar kun je goed op bouwen
 
Goed bezig jongens!! Leuk om te zien dat jullie het serieus nemen!! Is ook aan fysiek te zien natuurlijk. Zowieso leuk dat er weer eens een aantal wedstrijd jongens op het forum zitten die loggen. Lees met plezier mee...zowel hier als bij strive4muscle. Kunnen een hoop jongens een voorbeeld aan nemen:flexgrin:
 
Goed fysiek man, wel echt al snel verschil qua droogheid met je wedstrijd. Vind je niet
 
Ik denk vrij veel water ten opzichte van ze wedstrijd. Die vochtbalans herstelt binnen no time
 
Goed fysiek man, wel echt al snel verschil qua droogheid met je wedstrijd. Vind je niet
Ik denk vrij veel water ten opzichte van ze wedstrijd. Die vochtbalans herstelt binnen no time
Ja ben iemand die zeer rap vocht vast houd,heb sinds zondag men kcal op onderhoud gezet en zat deze morgen terug rond de 98kg. Er moet nog wel wat vocht uit want zou 9april met de bulkcycle starten en anders loopt dit uit de hand. Dan ben ik binnen notime een ballon:p. Vandaag een lekkere beendag gehad.morgen een dagje zonder het ijzer,enkel wat cardio en buik.:loopband:
 
Iedereen aan de legday vandaag :p

Weet hoe Fucked up het is zo kort na je wedstrijd kcals te droppen en vooral al dat lekkers te laten staan want die drang is niet 123 weg...! Zodra je weer terug in het ritme bent komt dit wel goed man ;)
 
Iedereen aan de legday vandaag :p

Weet hoe Fucked up het is zo kort na je wedstrijd kcals te droppen en vooral al dat lekkers te laten staan want die drang is niet 123 weg...! Zodra je weer terug in het ritme bent komt dit wel goed man ;)
Ja heb de eerste week toch een beetje onderschat,zeker als ik koekjes zag.:D
sinds deze week gaat het veel beter,het is zoals je zegt in het ritme komen en dat nee kunnen zeggen tegen jezelf. Heb nog wel steeds dat hongergevoel maar kan het terug te baas.:banana:
 
ja is gewoon preventief en nee niet zozeer maar je weet maar nooit. :D
Ik zou beetje oppassen met letro, verkloot echt je cholesterol. Waarom zo'n zwaar middel preventief nemen?
 
Ik zou beetje oppassen met letro, verkloot echt je cholesterol. Waarom zo'n zwaar middel preventief nemen?
de week na de wedstrijd begon ik zeer veel vocht op te nemen en men rechter tepel leek wat op te zwellen,op het moment is het weg maar trek nog deze week door. Volgende week begin ik met de bulkcycle en ga ik over gaan naar arimidex en valt de letro weg.
 
besloten om de cycle weekje later te starten om zeker te zijn dat het vocht er zeker uit is.deze morgen op 97.7kg zal nog wel wat zakken naar volgende week toe.
fotos zullen weer zondag komen tenzij ik straks in de gym eentje neem maar dat hangt van de pomp af:p.
 
update:
gewicht deze morgen stond op 97,5kg er is al heel wat vocht uit tegen over vorige week.
trainingen gaan goed,kracht stijgt wat moet je nog meer?

hieronder wat foto's van vandaag:

IMG_4041.jpg IMG_4059.jpg

IMG_4041.jpg


IMG_4059.jpg
 
eindelijk begonnen met de bulk cycle :flex:
zal even alles duidelijk proberen neer te typen.

huidige stats:
gewicht 98-99kg
bf: gemiddeld :p
lengte: 180 cm

Cycle: ik pin 2x per week op Woe/Zon

Test 400 2x1ml/Wk
Nmax 2x0,75ml/WK
Mast E 2x1ml/Wk

Dbol 50mg ed

Nolva 10mg ed
Arimi 1mg e3d

hiermee beginnen we als er aanpassingen komen zal ik dit vermelden.

voeding:
IMG_4108.jpg


huidige shape:
IMG_4097.jpg IMG_4103.jpg

zal regelmatig updaten met foto's :D

IMG_4108.jpg


IMG_4097.jpg


IMG_4103.jpg
 
eindelijk begonnen met de bulk cycle :flex:
zal even alles duidelijk proberen neer te typen.

huidige stats:
gewicht 98-99kg
bf: gemiddeld :p
lengte: 180 cm

Cycle: ik pin 2x per week op Woe/Zon

Test 400 2x1ml/Wk
Nmax 2x0,75ml/WK
Mast E 2x1ml/Wk

Dbol 50mg ed

Nolva 10mg ed
Arimi 1mg e3d

hiermee beginnen we als er aanpassingen komen zal ik dit vermelden.

voeding:
Bekijk bijlage 85944


huidige shape:
Bekijk bijlage 85945 Bekijk bijlage 85946

zal regelmatig updaten met foto's :D
Flinke quads man
 
Back
Naar boven