AndroidHealthClinic

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

Iedereen aan de legday vandaag :p

Weet hoe Fucked up het is zo kort na je wedstrijd kcals te droppen en vooral al dat lekkers te laten staan want die drang is niet 123 weg...! Zodra je weer terug in het ritme bent komt dit wel goed man ;)

de eerste maand na de Ironman heb ik geen cheatday gehad...gewoon een hele cheatmaand, by mcdo kende ze me bij naam zeg maar
 
had gisteren een drukke dag waardoor ik niet kon updaten had wel foto's genomen en ben ook op de weegschaal gaan staan in de morgen dus zal alles even posten.

gewicht was: 99,5 kg:flexing:

training: men trainingen gaan goed voel me sterker en voller, pomps zijn waanzinnig. momenteel nog geen midere trainingen gehad focus zat altijd goed:D

Gear: hier is niets gewijzigd tegenover de start. zitten ook nog maar in week 2. dbol doet toch al wat het moet doen :clap:

voeding: heb ik een beetje aangepast heb de vetten en carbs beetje verhoogt carbs zullen nu een tijdje blijven staan indien ik nu zal verhogen in kcal zal het uit vetten komen. dit is het schema voor deze week.

IMG_4164.jpg


dan de foto's van zondagmorgen.

IMG_4158.jpg IMG_4146.jpg

indien er vragen zijn mag je ze altijd posten!

IMG_4164.jpg


IMG_4158.jpg


IMG_4146.jpg
 
hams lijken al gegroeid:cool:
post je nog yt filpmjes?
 
hams lijken al gegroeid:cool:
post je nog yt filpmjes?
ja merk ook dat ze iets ronder staan,de 2x per week werken zijn vruchten. Heb momenteel niet echt veel tijd gehad en de uren dat ik in de gym zit is het overvol. dus filmen zit er dan niet in maar zal zeker nog wel filmpjes maken in de toekomst:D
 
weer een weekje verder,ondertussen beginnen we aan week 3 van de cycle.
gewicht deze morgen was 100,5kg het bleef in het begin van de week een beetje schommelen maar na 2 dagen wat meer slaap te hebben zijn we dan toch boven die 100 geraakt.

Voeding:
deze week gaan we de vetten en de proteïne verhogen.ga het neertypen ipv een foto te posten,zag dat deze toch niet zo duidelijk leesbaar waren:

Meal 1:
75g oats/30g peanutbutter/1 banana/50g Whey/250ml skimmed milk/15g chocolate

Meal 2&4:
75g rice/200g chicken/200g vegetables/30g cashew nuts

Meal3: (shake)
75g oats/30g peanutbutter/1 banana/50g Whey

Meal5: (Pre WO)

75g Rice/200g lean ground beef/70g tomato puree/200g vegetables

Meal6: (Post WO)
75g oats/50g whey hydro

Meal7: (before sleep)
5eggs/30g cashew nuts

Macro's: Total kcal:4900 Carbs:479g Protein:389g Fat:148g


Cycle:
Test 400 2ml/wk
N-Max 1,5ml/wk
Mast E 2ml/wk

deze worden verdeeld over 2dagen

Nolva 10mg ed
Letro 1mg ed
Oxy 50mg ed

Dbol is vervangen door Oxy omdat ik wat begon te voelen aan men linker tepel.neem dagelijks letro nu tot het over is dan ga ik terug over op arimidex.


foto's:

IMG_4184.jpg IMG_4194.jpg


IMG_4184.jpg


IMG_4194.jpg
 
Vergelijk die front pic met die van vorige week.... jaja het gaat goed, zijn net bezig.
 
Gaat lekker, goede manier van loggen ook!
Wel zeer high in protein imo.
Damn ja gains in the making, alleen denk ik dat je met veel minder eiwitten ook wegkomt. Zou voor nog wat meer complexe carbs gaan imo. Maar aan de resultaten te zien werkt het.
 
High in protein/fat zie je steeds meer voor mensen die wat minder goed gaan op veel carbs. Ben er zelf ook wel fan van, als ik niet op Slin zit gaan hier de vetten ook eerder omhoog dan de carbs.
 
Breaking news::p
vandaag de oxy verhoogt van 50mg naar 100mg. ikke 20 had me verteld dat als men maag het aankon ik het kon gaan proberen,neem van vorige week de oxy op 50mg nergens last van gehad 'Lucky me' :D. het voelde goed vandaag,nog steeds geen last gehad als dit zo blijft dan hou ik het op 100mg.:lifter:
 
Breaking news::p
vandaag de oxy verhoogt van 50mg naar 100mg. ikke 20 had me verteld dat als men maag het aankon ik het kon gaan proberen,neem van vorige week de oxy op 50mg nergens last van gehad 'Lucky me' :D. het voelde goed vandaag,nog steeds geen last gehad als dit zo blijft dan hou ik het op 100mg.:lifter:

Op 100 mg Oxy voelt het altijd goed, vooral in de gym :)
 
op naar week 4:D
deze week zal er niet veel veranderen,voeding zal hetzelfde blijven maar zal proberen een rustdag meer te nemen dus dat compenseert een beetje.
gewicht blijft stilletjes stijgen zit op 101,5kg dus een kilootje meer dan laatste week,alles volgens plan dus :p

Cycle:
enigste dat hier veranderd is dat ik weer switch naar dbol vanaf morgen 50mg ed


foto's:

IMG_4256.jpg IMG_4285.jpg


IMG_4256.jpg


IMG_4285.jpg
 
op naar week 4:D
deze week zal er niet veel veranderen,voeding zal hetzelfde blijven maar zal proberen een rustdag meer te nemen dus dat compenseert een beetje.
gewicht blijft stilletjes stijgen zit op 101,5kg dus een kilootje meer dan laatste week,alles volgens plan dus :p

Cycle:
enigste dat hier veranderd is dat ik weer switch naar dbol vanaf morgen 50mg ed


foto's:

Bekijk bijlage 86516 Bekijk bijlage 86517
Gaat lekker, doorknallen
 
Heb Big John vrijdag gezien en ja hoor hij word biggie. Gewicht zegt niet veel maar ik zie hem elke keer groter worden.
En ga je toch proberen een rustdag in te plannen? Ga je is luisteren :D
Hoeveel keer heb je borst en armen getraind de voorbije 7 dagen.... 3 keer :roflol: en rug 4 keer :roflol:
 
Back
Naar boven