MuscleMeat

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

Rug en kuiten.
 
Week 7:
deze week redelijk goed verlopen,heb nog steeds zeer moeilijk met het eten. maar met het nodige proppen hier en daar een kotsneiging geraakt alles er wel in (whatever it takes, right babe). ga wel voor volgende week een beetje rijst weghalen voor het trainen, voel me tijdens het trainen te opgeblazen en zit constant te boeren. gewicht schommelt tussen de 103-104 kg.

voeding:


Meal 1:

75g oats/30g peanutbutter/1 banana/50g Whey/250ml skimmed milk/15g chocolate

Meal 2&4:
75g rice/200g chicken/200g vegetables/30g nuts

Meal3: (shake)
75g oats/30g peanutbutter/1 banana/50g Whey

Meal5: (Pre WO)

100g Rice/200g lean ground beef/140g tomato puree/200g vegetables

Meal6: (Post WO)
100g oats/50g whey hydro

Meal7: (before sleep)
6eggs/30g cashew nuts

Macro's: Total kcal:5257 Carbs:521g Protein:401g Fat:160g

Cycle:
Deze week geen verandering hierin. heb het resultaat van men bloedtest gehad en al bij al viel alles goed mee. leverwaardes lichtjes aan de hoge kant en prolactine ook zoals voorspeld was door ikke 20 maar dat lossen we deze week wel op :p

fotos:
mooi kleurtje genomen en men vachtje geschoren.
IMG_4512.jpg IMG_4518.jpg

IMG_4512.jpg


IMG_4518.jpg
 
Hoe is je libido met deze cycle?
 
Hah das goed! Ik dacht omdat ikke 20 hoge prolactine-levels voorspelde, dat er iets niet snor zat met t libido:P

Gaat allezins goed met gainen!
 
Hah das goed! Ik dacht omdat ikke 20 hoge prolactine-levels voorspelde, dat er iets niet snor zat met t libido:P

Gaat allezins goed met gainen!
ja prolactine is idd wat te hoog en wordt komende week wel opgelost maar ondanks dat heb ik van mijn libido zeker geen last.:D
 
Een te hoog prolactine zorgt ervoor dat het lang kan duren vooraleer je klaarkomt, of niet klaarkomt :p
 
Week 7:
deze week redelijk goed verlopen,heb nog steeds zeer moeilijk met het eten. maar met het nodige proppen hier en daar een kotsneiging geraakt alles er wel in (whatever it takes, right babe). ga wel voor volgende week een beetje rijst weghalen voor het trainen, voel me tijdens het trainen te opgeblazen en zit constant te boeren. gewicht schommelt tussen de 103-104 kg.

voeding:


Meal 1:

75g oats/30g peanutbutter/1 banana/50g Whey/250ml skimmed milk/15g chocolate

Meal 2&4:
75g rice/200g chicken/200g vegetables/30g nuts

Meal3: (shake)
75g oats/30g peanutbutter/1 banana/50g Whey

Meal5: (Pre WO)

100g Rice
/200g lean ground beef/140g tomato puree/200g vegetables

Meal6: (Post WO)
100g oats/50g whey hydro

Meal7: (before sleep)
6eggs/30g cashew nuts

Macro's: Total kcal:5257 Carbs:521g Protein:401g Fat:160g

Cycle:
Deze week geen verandering hierin. heb het resultaat van men bloedtest gehad en al bij al viel alles goed mee. leverwaardes lichtjes aan de hoge kant en prolactine ook zoals voorspeld was door ikke 20 maar dat lossen we deze week wel op :p

fotos:
mooi kleurtje genomen en men vachtje geschoren.
Bekijk bijlage 89267 Bekijk bijlage 89268
Kom op jonguh! Vreten :p ik weet het nog van afgelopen winter, zat op een gegeven moment zelfs op bijna 6k. Op het moment zelf is het niet zo leuk, maar eraan terug denkende was het wel leuk hahaha.

Heb je al iets van dygestive enzymes? Dat wil ook wel eens wat helpen met de vertering.

Wederom, wtf die benen bij je backpose!:o:p
 
Kom op jonguh! Vreten :p ik weet het nog van afgelopen winter, zat op een gegeven moment zelfs op bijna 6k. Op het moment zelf is het niet zo leuk, maar eraan terug denkende was het wel leuk hahaha.

Heb je al iets van dygestive enzymes? Dat wil ook wel eens wat helpen met de vertering.

Wederom, wtf die benen bij je backpose!:o:p

hehe hij blijft groeien. Hij moet gewoon meer rustdagen inlassen en zijn prolactine terug normaal krijgen en dan gaat het de komende weken nog leuk worden.
 
hehe hij blijft groeien. Hij moet gewoon meer rustdagen inlassen en zijn prolactine terug normaal krijgen en dan gaat het de komende weken nog leuk worden.
Jup, prolactine kan ook een issue zijn mbt eetlust/vertering geloof het of niet. Alles 1x pw trainen en achterliggende zou nog 2x kunnen. In een bulk is meer (trainen) niet altijd beter, spier op de klote geven en rusten. Niet alleen voor het herstel, maar ook om gewoonweg de kcals te sparen die je verbrand tijdens een training. Ben benieuwd! gaat imo erg goed, beetje bij beetje wordt er wat bijgeplakt.
 
Wat gaan jullie aan de prolactine doen? Caber er in of eerst vitamine/mineralen verhogen?
Deca minderen lijkt me geen optie:D
 
Back
Naar boven