XXL Nutrition

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

Kom op jonguh! Vreten :p ik weet het nog van afgelopen winter, zat op een gegeven moment zelfs op bijna 6k. Op het moment zelf is het niet zo leuk, maar eraan terug denkende was het wel leuk hahaha.

Heb je al iets van dygestive enzymes? Dat wil ook wel eens wat helpen met de vertering.

Wederom, wtf die benen bij je backpose!:o:p
haha ja in de week als ik werk gaat het makkelijker dan slaap ik 6h gemiddeld en dan heb ik iets meer speling met men eten maar in het weekend is het soms maar 1,5h tussen de maaltijden en is het echt duwen :p
 
gisteren en vandaag beetje met de coach overlopen,gaan de laatste 4weekjes van de blast focussen om wat droger en harder te komen. :flexgrin: hij heeft men dieet en cycle aanpassingen allemaal al doorgegeven. dieet begin ik morgen mee,cycle zal zondag worden veranderd omdat ik op woensdag en zondag pin.
ik zal zoals gewoonlijk zondag alles netjes en duidelijk neertypen.
het mooie hiervan is dat het dan weer goed uit komt voor de zomer. :rocknana:
 
gisteren en vandaag beetje met de coach overlopen,gaan de laatste 4weekjes van de blast focussen om wat droger en harder te komen. :flexgrin: hij heeft men dieet en cycle aanpassingen allemaal al doorgegeven. dieet begin ik morgen mee,cycle zal zondag worden veranderd omdat ik op woensdag en zondag pin.
ik zal zoals gewoonlijk zondag alles netjes en duidelijk neertypen.
het mooie hiervan is dat het dan weer goed uit komt voor de zomer. :rocknana:

We gaan er samen iets moois van maken :D
 
Week 9:The cut
zoals ik al vermelde eerder in deze log zijn we gestart met een cut voor 4 weken op het moment. hiervoor wordt alles volledig omgegooid kwa voeding en gear. gewicht deze morgen was 104,3kg.

Diet:
zogoed als het hele dieet is aangepast geweest door men coach. we gaan een high carb low fat diet doen voor te starten. hierbij komt ook een extra maaltijd bij. dus dat is weer wat meer schranzen :eating:.

Meal1: (shake)
100g oats,40g Whey,1banana

Meal2&4:
100g White Rice,200g chicken/fish/turkey,200g Vegetables

Meal3:
100g White Rice,150g 5% lean ground beef,200g Vegetables

Meal5: (Pre Workout)
125g White Rice,150g chicken/fish/turkey,200g Vegetables

Meal6: (Post workout)

Direct na trainen shake:
30g Dextrose,40g Whey hydro

Bij thuiskomen:
75g White rice,200g chicken/fish/turkey,100g vegetables

Meal7:
4 eggs,1slice of cheese


Cycle:
gaan de nmax verlagen en er komt para bij.
de bulkbombs zijn er ook uit. :janken:

Test 400 2ml/wk
Mast e 3ml/wk
N-max 1ml/wk
Parabolan 3ml/wk

Nolva 20mg ed
Arimidex 1mg ed


Foto's:
IMG_4552.jpg IMG_4580.jpg
 
Week 9:The cut
zoals ik al vermelde eerder in deze log zijn we gestart met een cut voor 4 weken op het moment. hiervoor wordt alles volledig omgegooid kwa voeding en gear. gewicht deze morgen was 104,3kg.

Diet:
zogoed als het hele dieet is aangepast geweest door men coach. we gaan een high carb low fat diet doen voor te starten. hierbij komt ook een extra maaltijd bij. dus dat is weer wat meer schranzen :eating:.

Meal1: (shake)
100g oats,40g Whey,1banana

Meal2&4:
100g White Rice,200g chicken/fish/turkey,200g Vegetables

Meal3:
100g White Rice,150g 5% lean ground beef,200g Vegetables

Meal5: (Pre Workout)
125g White Rice,150g chicken/fish/turkey,200g Vegetables

Meal6: (Post workout)

Direct na trainen shake:
30g Dextrose,40g Whey hydro

Bij thuiskomen:
75g White rice,200g chicken/fish/turkey,100g vegetables

Meal7:
4 eggs,1slice of cheese


Cycle:
gaan de nmax verlagen en er komt para bij.
de bulkbombs zijn er ook uit. :janken:

Test 400 2ml/wk
Mast e 3ml/wk
N-max 1ml/wk
Parabolan 3ml/wk

Nolva 20mg ed
Arimidex 1mg ed


Foto's:
Bekijk bijlage 89602 Bekijk bijlage 89603
Nu gaan we zien wat de netto winst is wat je de afgelopen tijd hebt gegained :)
 
wat is N-max dan?
 
Ik ga volgen, zieke fysiek voor je leeftijd. Goeie lats en benen! Succes me je prep.
 
Week 10:
de eerste week vd cut ging vrij goed,verschil is al snel zichtbaar. gewicht is gedaald naar 102,1kg deze morgen (vooral vocht).gaan proberen boven de 101kg te blijven. pomps blijven wel lekker :D. iemand zei vandaag in de gym om op te letten niet te ontploffen. gains worden dus wel zeker opgemerkt. ben benieuwd wat de komende 3 weken nog gaan brengen.

voeding:
veranderd niets momenteel.

Cycle:
de nmax gaat eruit voor derest blijft het hetzelfde.

Foto's
IMG_4730.jpg IMG_4749.jpg
 
Goede keus om te cutten

Abs zijn bijna niet meer te zien.

Wij als bb-ers hebben natuurlijk wel year round abs, anders zijn we gewoon dik :D
 
Week 10:
de eerste week vd cut ging vrij goed,verschil is al snel zichtbaar. gewicht is gedaald naar 102,1kg deze morgen (vooral vocht).gaan proberen boven de 101kg te blijven. pomps blijven wel lekker :D. iemand zei vandaag in de gym om op te letten niet te ontploffen. gains worden dus wel zeker opgemerkt. ben benieuwd wat de komende 3 weken nog gaan brengen.

voeding:
veranderd niets momenteel.

Cycle:
de nmax gaat eruit voor derest blijft het hetzelfde.

Foto's
Bekijk bijlage 89923 Bekijk bijlage 89924
Idd doe je goed aan om even te cutten, zoals jezelf ook al aangeeft ziet er al stukken minder vochtig uit! Die Hamstrings blijven me verbazen man, zie ik echt maar weinige mee.. al helemaal niet op jou leeftijd :p dus dat kun je echt als compliment opvatten!
 
nog eens even updaten:
op het moment hang ik tussen de 101-102kg, doel is om boven de 101 proberen te blijven en terwijl vet% te laten droppen. alles verloopt goed zijn naar dagelijkse checkups gegaan met de coach met 'high' en 'high' carb days.:p
Waist is al 3cm gekrompen en daarbij is het verschil ook zichtbaar. alles verloopt nog goed we gaan na de blast blijven cutten zodat we voor de prep niet te hoog staan. besloten om voor echt shredded te gaan volgende wedstrijd dus ben benieuwd wat dit gaat geven. ikke 20 heeft me al gewaarschuwd dat het zwaar zal worden maar dat is net het leuke:D. ook heb ik een nieuwe job volgende maand waarbij ik wat meer tijd heb. mss nog eens tijd om een cursus vast te nemen en wat te studeren alsook mss terug wat vids te maken. voor de prep zelf is er nog een verassing gepland dus zal zeker vonken geven. ;)

Dieet:

Meal 1:
100 gram oats/1banaan/40 whey.

Meal 2:

100g rice/200g chicken,turkey/200g vegetables.

Meal3:
100g rice/200 gram lean beef/200g vegetables.

Meal4:
100g rice/200g turkey/200g vegetables.

Meal5: (Pre WO)
125g Rice/150g kip/200g vegetables

Tijdens training aminos met water, geen suiker.

Meal6: (Post WO)
30 gram dextro/40g whey hydro.onmiddelijk na training.


meal7: bij thuiskomen

75g rice/200g vis/100g vegetables


Meal8: (before sleep)

4 eieren met 1 snede jonge kaas.


Cycle:

last aan men tepel is volledig weg blijf nog wel preventief bromo nemen 1,25mg ed

2x/wk

1ml test
1,5 mast e
1,5 para

Nolva 20mg ed
arimi 1mg eod

foto's:
IMG_5064.jpg IMG_5069.jpg
 
nog eens even updaten:
op het moment hang ik tussen de 101-102kg, doel is om boven de 101 proberen te blijven en terwijl vet% te laten droppen. alles verloopt goed zijn naar dagelijkse checkups gegaan met de coach met 'high' en 'high' carb days.:p
Waist is al 3cm gekrompen en daarbij is het verschil ook zichtbaar. alles verloopt nog goed we gaan na de blast blijven cutten zodat we voor de prep niet te hoog staan. besloten om voor echt shredded te gaan volgende wedstrijd dus ben benieuwd wat dit gaat geven. ikke 20 heeft me al gewaarschuwd dat het zwaar zal worden maar dat is net het leuke:D. ook heb ik een nieuwe job volgende maand waarbij ik wat meer tijd heb. mss nog eens tijd om een cursus vast te nemen en wat te studeren alsook mss terug wat vids te maken. voor de prep zelf is er nog een verassing gepland dus zal zeker vonken geven. ;)

Dieet:

Meal 1:
100 gram oats/1banaan/40 whey.

Meal 2:

100g rice/200g chicken,turkey/200g vegetables.

Meal3:
100g rice/200 gram lean beef/200g vegetables.

Meal4:
100g rice/200g turkey/200g vegetables.

Meal5: (Pre WO)
125g Rice/150g kip/200g vegetables

Tijdens training aminos met water, geen suiker.

Meal6: (Post WO)
30 gram dextro/40g whey hydro.onmiddelijk na training.


meal7: bij thuiskomen

75g rice/200g vis/100g vegetables


Meal8: (before sleep)

4 eieren met 1 snede jonge kaas.


Cycle:

last aan men tepel is volledig weg blijf nog wel preventief bromo nemen 1,25mg ed

2x/wk

1ml test
1,5 mast e
1,5 para

Nolva 20mg ed
arimi 1mg eod

foto's:
Bekijk bijlage 206441 Bekijk bijlage 206442
Ben benieuwd! Als jij in shredmodus komt te staan ga je nog hoge ogen gooien. Vooral met die benen en symmetrie! Het is wel afzien idd, maar heb voor ogen waarvoor je het doet. Pin je vast op je doel en luister enkel naar wat je coach zegt.
 
Ben benieuwd! Als jij in shredmodus komt te staan ga je nog hoge ogen gooien. Vooral met die benen en symmetrie! Het is wel afzien idd, maar heb voor ogen waarvoor je het doet. Pin je vast op je doel en luister enkel naar wat je coach zegt.
bedankt man en doe ik zeker,neem ondertussen al rustdagen ook:laugh:
 
achterkant benen blijft maar groeien precies mooie shape jhonny
 
Back
Naar boven