MuscleMeat

Road to mass (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fun verzekerd bij deze hehe

1-6 test e 500mg
1-4 Dbol 30mg
1-6 npp 400mg

7-14 test e 250mg
9-14 tren a 300mg


(en tussen haakjes want dit is helemaal nog niet beslist:
15-22 test e 125mg
1-25 hcg 2x 500mcg)
Ben benieuwd naar wat tren a met je gaat doen:D.
Ga je na deze cycle weer off of ga je langer blasten en cruisen?
 
Tren direct na nandrolone (deca) gaf mij instant gyno. Gelukkig wel helemaal weggetrokken. Ik hoop dat jij dat probleem niet gaat krijgen.

Als je ziek wordt van dbol kies je toch mooi voor iets anders?
 
Tren direct na nandrolone (deca) gaf mij instant gyno. Gelukkig wel helemaal weggetrokken. Ik hoop dat jij dat probleem niet gaat krijgen.

Als je ziek wordt van dbol kies je toch mooi voor iets anders?
Ik heb deca al gedaan en npp al gedaan, alleen prolactine achter m'n tepels gekregen. Opgelost met arimidex en nolva.

En ik wordt ziek van tbol, anadrol en dbol dus dan kies ik voor diegene die het beste werkt bij me van de 3
 
Weet niet hoeveel dagen je traint, maar ik zou die dbol gewoon pre workout nemen. Op off days zou ik geen dbol nemen. Doe dit ook altijd zo, je zult dan minder snel last hebben van je maag. Heeft toch weinig zin imo op off days.
 
Weet niet hoeveel dagen je traint, maar ik zou die dbol gewoon pre workout nemen. Op off days zou ik geen dbol nemen. Doe dit ook altijd zo, je zult dan minder snel last hebben van je maag. Heeft toch weinig zin imo op off days.
Want op off dagen groei je niet en wil je geen gear in je systeem?
 
Want op off dagen groei je niet en wil je geen gear in je systeem?
Er zit al genoeg gear in zijn lijf. Hij zegt ook dat hij last heeft van sides. Ik geef enkel een andere manier aan.

Volgens jou zit er op zijn off dagen dan geen gear in zijn systeem?
 
Weet niet hoeveel dagen je traint, maar ik zou die dbol gewoon pre workout nemen. Op off days zou ik geen dbol nemen. Doe dit ook altijd zo, je zult dan minder snel last hebben van je maag. Heeft toch weinig zin imo op off days.
goeie tip, ga ik zeker proberen!
 
Er zit al genoeg gear in zijn lijf. Hij zegt ook dat hij last heeft van sides. Ik geef enkel een andere manier aan.

Volgens jou zit er op zijn off dagen dan geen gear in zijn systeem?
Jawel want je hebt halfwaardetijd. Maar lijkt me niet dat je on off wilt gaan zetten. Constante stream / bloedwaardes van gear is wat je wilt toch? Maar goed, ieder z'n eigen tactiek natuurlijk
 
Jawel want je hebt halfwaardetijd. Maar lijkt me niet dat je on off wilt gaan zetten. Constante stream / bloedwaardes van gear is wat je wilt toch? Maar goed, ieder z'n eigen tactiek natuurlijk
Dit gaat niet op qua orals man. Heb je ervaring met AAS eigenlijk? Volgens mij niet :p
 
goeie tip, ga ik zeker proberen!
Zeker doen bro, krijg je toch de pump/krachttoename en kun je ook tijdelijk profiteren van de dbol tijdens en na je workout. Ik ben van mening dat je dit niet nodig hebt tijdens je off days. Er zit sws genoeg gear in je systeem.

Beste is 120/90 min prewo. Hopelijk krijg je wat minder last!
 
Dit gaat niet op qua orals man. Heb je ervaring met AAS eigenlijk? Volgens mij niet :p
Orals hebben ook een halfwaardetijd?
Maar waarschijnlijk neem je dbol puur voor kracht. Dan zou ik het ook niet op off dagen nemen.
 
Als 't om gains gaat merk ik ook echt wel verschil tussen alleen pre workout of elke dag innemen. Nu train ik ook maar 4 dagen, het is vast anders als je 6 dagen per week traint.
 
Alle bloedwaarden waren oke
BEHALVE de test en de LH dus ik spring een paar weken op trt om erna on te gaan.
Ik had blijkbaar fake HCG dan of er is iets anders mis.
Iemand tips?
 
voila officieel op trt
125mg test e per week + 50mg proviron per dag voor 2 weken en dan zien we nog wel
 
Hoe lang heb je de bloedtest na je laatste tab clomid/nolva gedaan?
Hoe zag je protocol hcg en clomid/nolva eruit?
 
Alle bloedwaarden waren oke
BEHALVE de test en de LH dus ik spring een paar weken op trt om erna on te gaan.
Ik had blijkbaar fake HCG dan of er is iets anders mis.
Iemand tips?

Hoelang ben je nu off hoelang na je nakuur was de bloedtest.
Ik zou persoonlijk eerst herstellen dan weer verdergaan.
 
heb gewoon enkel hcg en nolva genomen omdat dit gewoon een off periode moest overbruggen.
Geen clomid. mijn laatste inject was 22dec tot vandaag.

Ik ga nu even op trt zitten, laten we zeggen een maandje ongeveer en dan zien we wel, ofwel cycle ofwel trachten te herstellen.

Ik wil sowieso big gaan dus weet niet of het dan slim is om even eerst te herstellen, is het dan niet slimmer om terug on te gaan?

JochemB & Hercules27 wat stellen jullie voor, off gaan na dit maandje en herstellen of ON gaan?
en als je off gaan zegt, welk protocol zou ik dan volgen?
 
Lastig om advies te geven.
- Hoe hoog was je LH en hoe hoog was je testosteron (liefst tov voorgaande testen toen je wel hersteld was)?
- Hoeveel hcg heb je gebruikt en voor hoe lang?
- Hoeveel nolva en voor hoe lang?
- Hoeveel tijd zit er tussen je laatste tab nolva en je bloedtest?

Persoonlijk zou ik ook eerst herstellen alvorens weer on te gaan. Je herstel na je komende kuur gaat anders nog langer duren.
 
Lastig om advies te geven.
- Hoe hoog was je LH en hoe hoog was je testosteron (liefst tov voorgaande testen toen je wel hersteld was)?
- Hoeveel hcg heb je gebruikt en voor hoe lang?
- Hoeveel nolva en voor hoe lang?
- Hoeveel tijd zit er tussen je laatste tab nolva en je bloedtest?

Persoonlijk zou ik ook eerst herstellen alvorens weer on te gaan. Je herstel na je komende kuur gaat anders nog langer duren.

eerlijk gezegd heb ik het maar slordig gedaan hoor
nam 750mcg hcg x2 per week en 20mg nolva per dag
heb 3 dagen na de laatste inject bloed laten prikken

en de startwaarden weet ik niet
maar huidige zijn 0,3LH en 173test
 
Back
Naar boven