Fitness Seller

Road to MuscleMania Paris 2015 (engels)

Bezoekers in dit topic

BanaanKoekje

Cool Novice
Lid geworden
28 jan 2015
Berichten
34
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
109kg
Vetpercentage
9%
Hello, My name is Jonathan Richard. (Musculi Athlete)

Instagram : @richygym
Facebook : www.facebook.com/richygym

Exactly 10 weeks out from MuscleMania in Paris. My first competition, (the same for my fellow athletes Nickolas Richard and Stephen Harrison)
Already feeling nervous but I think that is normal. With the support I get from Musculi I will be just fine.
My nutrition and training is pretty basic at the moment. My nutrition consists of chicken and all kinds of vegetables.
Working on my weakpoints will be my main objective, to bring a full package on stage.
My weakpoints are : Biceps , shoulders and my upperchest.
So I switch up my biceps routine every training and doing a lot of incline excersises.
Today is a friday so tommorow is a weekend. In the weekends it’s harder to keep up with nutrition. But I will be fine.
Weighting 109 kg at the moment. With the height of 1m93.
 

Progress pics volgen

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Lijkt me dat musculi smijt met sponsorcontracten.

Ik ben misschien niet de beste van de beste. Maar ik ben fier op wat ik bereikt heb.
Dus je commentaar is zeker niet gepast en straalt alleen maar dwaasheid uit.

Het gaat je goed.
 
waarom post je in het engels?
 
Progress pics volgen

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------



Ik ben misschien niet de beste van de beste. Maar ik ben fier op wat ik bereikt heb.
Dus je commentaar is zeker niet gepast en straalt alleen maar dwaasheid uit.

Het gaat je goed.

Neemt niks van weg dat het waar is. Hoeft geen commentaar te zijn op jou ?
 
Progress pics volgen

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------



Ik ben misschien niet de beste van de beste. Maar ik ben fier op wat ik bereikt heb.
Dus je commentaar is zeker niet gepast en straalt alleen maar dwaasheid uit.

Het gaat je goed.

Oei iemand op zijn pik getrapt? Wat heb je dan al bereikt? Wedstrijdverleden?
 
Dit topic is waardeloos zonder foto's!! :P
 
waarom post je in het engels?

Onze website is ook het engels.. Daarmee.
Ik denk wel dat de mensen die op deze forum zitten. Een goede basis hebben in het Engels.
 
Neemt niks van weg dat het waar is. Hoeft geen commentaar te zijn op jou ?

Het feit is wel dat de beginnende atleten van niets kwamen. Maar dat is het concept van Musculi nu eenmaal.

Startende atleten helpen groeien (fysiek,sociale media,wedstrijden,...)

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Dit topic is waardeloos zonder foto's!! :P

Is zeker waardeloos ! maar nog niet echt ontdekt hoe ik foto's hierin plaats xD

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Oei iemand op zijn pik getrapt? Wat heb je dan al bereikt? Wedstrijdverleden?

Neen niet echt. Sinds wanneer is bereiken = wedstrijden? Een bepaalde fysiek behalen kan ook een doel zijn voor iemand?

En over het wedstrijdverleden. Heb in 2013 geprept voor Walters Open maar was nog niet "volwassen" genoeg om dit echt door te zetten. Maar ja , mensen maken fouten en leren eruit zeker?
 
Je ziet er goed uit man :thumb:
 
goed fysiek op je FB pics afgaande dan.
 
Goed fysiek, Succes met de prep!
 
Haha had je fb ff over het hoofd gezien denk ik.

Looking good com'rad
 
Onze website is ook het engels.. Daarmee.
Ik denk wel dat de mensen die op deze forum zitten. Een goede basis hebben in het Engels.
jij niet he wat een gebrekkige afgekapte zinnen man onleesbaar gewoon.
 
jij niet he wat een gebrekkige afgekapte zinnen man onleesbaar gewoon.

zeer goed opgemerkt.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Haha had je fb ff over het hoofd gezien denk ik.

Looking good com'rad

Kan gebeuren ! Dank u !

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Haha had je fb ff over het hoofd gezien denk ik.

Looking good com'rad

Kan gebeuren ! Dank u !
 
Het feit is wel dat de beginnende atleten van niets kwamen. Maar dat is het concept van Musculi nu eenmaal.

Startende atleten helpen groeien (fysiek,sociale media,wedstrijden,...)

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------



Is zeker waardeloos ! maar nog niet echt ontdekt hoe ik foto's hierin plaats xD

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------



Neen niet echt. Sinds wanneer is bereiken = wedstrijden? Een bepaalde fysiek behalen kan ook een doel zijn voor iemand?

En over het wedstrijdverleden. Heb in 2013 geprept voor Walters Open maar was nog niet "volwassen" genoeg om dit echt door te zetten. Maar ja , mensen maken fouten en leren eruit zeker?

Wens je veel succes toe en misschien tot op je volgende wedsrtijd. greets
 
Back
Naar boven