AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

Bezoekers in dit topic

Hele goede lat spread
Zeker een goede latspread idd alleen wel een pose die niet gevraagd word in classic net zoals de side tricep. Zijn dit alle poses die je in je checkin stuurt? Ik zou de front en back relaxed ook oefenen.

Leaner worden doet je wel goed, je poses komen er steeds beter uit 👍
 
Zeker een goede latspread idd alleen wel een pose die niet gevraagd word in classic net zoals de side tricep. Zijn dit alle poses die je in je checkin stuurt? Ik zou de front en back relaxed ook oefenen.

Leaner worden doet je wel goed, je poses komen er steeds beter uit 👍
Klopt dat bedacht ik ook al maar ga er vanuit dat Jannes dat wel weet. Bij classic heb je alleen de quarter turns en dat de verplichte poses:
a. Front Double Biceps
b. Side Chest
c. Back Double Biceps
d. Abdominals and Thighs
e. Favorite Classic Pose (no Most Muscular)
 
Prep gaat lekker tot nu toe. Ben nu 91,9kg. Ben nu al droger dan paar maanden terug toen ik 87 woog. Dus in die korte bulk flink wat massa gebouwd.

Had afgelopen dagen erge last van mn maag. Jannes raadde me aan 16 uur te vasten, en vanaf vandaag paar dagen geen groente, zero dranken en zero sausjes en alleenmaar goed verteerbare clean voeding. Tot nu toe helpt het goed
 
Gebruik je trenbolone? Vast wel.

Die shit geeft velen maagklachten.
 
Jup. Tot maag/darminfecties aan toe hier. Niet erg prettig.

Vies spul is het. Ik heb al 2 jaar thuis 3 vials tren ace staan maar ik durf het niet te gebruiken, lol.

Ik zie al voor me dat ik er dikke acnee van krijg, een of andere maagdarmontsteking, binnen no time een kale kop én dat ik me vriendin op koelbloedige wijze vermoord.
 
Vies spul is het. Ik heb al 2 jaar thuis 3 vials tren ace staan maar ik durf het niet te gebruiken, lol.

Ik zie al voor me dat ik er dikke acnee van krijg, een of andere maagdarmontsteking, binnen no time een kale kop én dat ik me vriendin op koelbloedige wijze vermoord.
No guts no glory bro.

Haha nee maar voor de shape is 't leuk maar zolang je geen wedstrijd gaat doen zou ik 't zelf nooit aanraden. Maar dat is makkelijk praten omdat ik 't echt gewoon niet kan nemen ivm m'n maag en/of darmen. Toen ik dat vroeger niet had nam ik ook wel tren en voelde 't debiele zweten en de moodswings wel hardcore. Nu ik inmiddels 32 ben heb ik 't liefst zo min mogelijk mentale sides. Is 't niet waard om je baan/chick kwijt te raken door gear.
 
Prep gaat lekker tot nu toe. Ben nu 91,9kg. Ben nu al droger dan paar maanden terug toen ik 87 woog. Dus in die korte bulk flink wat massa gebouwd.

Had afgelopen dagen erge last van mn maag. Jannes raadde me aan 16 uur te vasten, en vanaf vandaag paar dagen geen groente, zero dranken en zero sausjes en alleenmaar goed verteerbare clean voeding. Tot nu toe helpt het goed
Je bulk.. is toch afgelopen ?
 
Jongens jongens, ik word over 3 maanden precies 21 dus dan mag ik pas over gear meepraten. Dus nog ff 3 maandjes geduld en dan zal ik uitgebreid loggen
 
Maar even wat anders, heb je nog een relatie met Trennie of heb je haar al gedumpt
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik zit dus nu op taskmaster van John Meadows. Er zijn 4 blokken van 4 weken waarin een spier high frequency word getraind. Zit nu week 3 van de back high frequency (rug 3x per week) en ga erna maar chest high frequency. Hopelijk kan ik herstellen van al dat volumme in een kcal tekort en word mn chest niet alleemaar kleiner lol.
 
Back
Naar boven