AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

Bezoekers in dit topic

Echt knappe prestatie voor je leeftijd :thumb:
 
No homo maar je hebt best wel goed ontwikkelde glutes, ziet er goed uit.
Haha thnx man! Had elke keer onderbroek erover dus zag het nooit, schrok er zelf van haha
 
Goed fysiek hoor :thumb:. Waist wordt ook mooi smal.
 
Goed fysiek hoor :thumb:. Waist wordt ook mooi smal.
Thnx man! Idd taille word steeds smaller. Begint ook steeds meer op classic te lijken ipv alleen bodybuilding. Vandaar dat ik beide ga doen ook
 
Met de huidige foto' laat je me toch twijfelen aan het feit dat ik je meer BB vind dan classic.
Front lat pose is een echte classic look. Back pose relaxt vind ik weer ver van classic af staan.

Mooi dat je beide klassen gata doen.
 
Abnormaal fysiek man, sick. Mooi symmetrisch. Ik zou je in classic zetten.
 
Bullshit imo. Classic zou veel leuker en eerlijker zijn als ze gewoon alle mandatories zouden doen.
Ik zeg het gewoon zoals het is op npc wedstrijden. Daar doet classic alleen de quarter turns, front double, side chest, back double, abs and thighs en de classic pose. Ik vind persoonlijk dat een lat spread niet zou misstaan maar hij wordt gewoon niet gevraagd.
 
Ik zeg het gewoon zoals het is op npc wedstrijden. Daar doet classic alleen de quarter turns, front double, side chest, back double, abs and thighs en de classic pose. Ik vind persoonlijk dat een lat spread niet zou misstaan maar hij wordt gewoon niet gevraagd.

Ik trek wat je zegt ook niet in twijfel, ik zei alleen dat ik het bullshit vind.
 
Nieuwe split voor laatste paar weken, iets meer focus op hamstrings:

Ma: Push (Chest Focus)
Di: Pull (Rowing Focus)
Wo: Legs (Quad Focus)
Do: Rust
Vr: Push (Delt Focus)
Za: Pull + Hamstrings
Zo Rust

8 werksets voor grote spiergroepen ongeveer (4 oef 2 werksets per oef) en 4 tot 6 voor kleine sspiergroepen
 
Nieuwe split voor laatste paar weken, iets meer focus op hamstrings:

Ma: Push (Chest Focus)
Di: Pull (Rowing Focus)
Wo: Legs (Quad Focus)
Do: Rust
Vr: Push (Delt Focus)
Za: Pull + Hamstrings
Zo Rust

8 werksets voor grote spiergroepen ongeveer (4 oef 2 werksets per oef) en 4 tot 6 voor kleine sspiergroepen
Waarom ga je nu nog van split veranderen?
 
Waarom ga je nu nog van split veranderen?
Oefeningen blijven het zelfde alleen armen dag is eruit en is verdeeld bij chest & back.
 
Waarom ga je nu nog van split veranderen?
Is weinig aan split veranderd alleen paar kleine aanpassingen in volume omdat ik merkte dat mn rug meer kon hebben
 
Vanochtend 91kg na 1 high day, nog vandaag en morgen een high day (4000kcal / 550 carb) en daarna 3 medium days

VideoCapture_20230331-094941.jpg
VideoCapture_20230331-094946.jpg
VideoCapture_20230331-094949.jpg
VideoCapture_20230331-094953.jpg
VideoCapture_20230331-094958.jpg
VideoCapture_20230331-095005.jpg
VideoCapture_20230331-095013.jpg
VideoCapture_20230331-095020.jpg
VideoCapture_20230331-095026.jpg
 
Net je log pas ontdekt en even de laatste pagina's doorgebladerd. Mooi fysiek man, erg indrukwekkend. Zeker gezien je leeftijd!

Ik volg. :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven