AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gebruik je pols straps ?
    Ja, heb al een hele tijd een blessure aan de ulnaire kant van mn pols (pink kant). Ik doe een uitgebreide warmingup voor mn polsen en het gaat al steeds beter, alleen vandaag weer even een kut dag helaas.
     
    Ja, heb al een hele tijd een blessure aan de ulnaire kant van mn pols (pink kant). Ik doe een uitgebreide warmingup voor mn polsen en het gaat al steeds beter, alleen vandaag weer even een kut dag helaas.
    Waarschijnlijk knijp je teveel met je pink en ringvinger. ik heb mogelijk syndroom van De Quervain links, dat is de binnenkant bij de duim.
     
    Waarschijnlijk knijp je teveel met je pink en ringvinger. ik heb mogelijk syndroom van De Quervain links, dat is de binnenkant bij de duim.
    Dat zou best kunnen idd, het begon door zwaar bankdrukken met een te smalle greep waardoor er veel ulnairabductie in mn pols kwam met zwaar gewicht
     
    Dat zou best kunnen idd, het begon door zwaar bankdrukken met een te smalle greep waardoor er veel ulnairabductie in mn pols kwam met zwaar gewicht
    Dat is vervelend ja. Heb hier al in meer topics voor gewaarschuwd dat je pols recht moet staan tov je onderarm.
    images
     
    Dat is vervelend ja. Heb hier al in meer topics voor gewaarschuwd dat je pols recht moet staan tov je onderarm.
    images
    Ja dat is echt belangrijk bij zwaar gewicht, deze blessure speelt nu al heel lang en mn trainingen leiden er echt onder
     
    Zoo heb eindelijk de switch gemaakt van strakke gymshark naar oversized oldschool, net paar Gasp broeken en shirts besteld en paar stringers van gorillawear. Ben benieuwd hoe het me staat haha. Ik mijn gym lopen alleenmaar gymshark boys rond dus ik val dan wel op helaas maarja
     
    Zoo heb eindelijk de switch gemaakt van strakke gymshark naar oversized oldschool, net paar Gasp broeken en shirts besteld en paar stringers van gorillawear. Ben benieuwd hoe het me staat haha. Ik mijn gym lopen alleenmaar gymshark boys rond dus ik val dan wel op helaas maarja
    Beter, ik heb ook niks met dat strakke spul.
     
    Checkin van vandaag:
    88,2kg, dus ruim een kg lichter dan vorrige week.

    VideoCapture_20221021-151020.jpg
    VideoCapture_20221021-150950.jpg
    VideoCapture_20221021-150953.jpg
    VideoCapture_20221021-151008.jpg
    VideoCapture_20221021-151003.jpg
     

    Bijlagen

    • VideoCapture_20221021-151113.jpg
      VideoCapture_20221021-151113.jpg
      81 KB · Weergaven: 48
    Je moet wel je benen aanspannen in je poses.
     
    Net een heerlijke chest workout gehad bij jannes, 16 werksets chest dus die ga ik morgen wel voelen.
     
    Was langer bij jannes dan verwacht en had te weinig meals mee, heb er pas 3 opzitten dus word nog ff proppen vanavond. 2x kip en rijst, 1x biefstuk en aardappel en 1x omelet tegaan dus nog. Vreetuhh
     
    Net een heerlijke chest workout gehad bij jannes, 16 werksets chest dus die ga ik morgen wel voelen.
    Sinds wanneer houdt jannes zich aan een aantal sets, is die ziek?
     
    Net een heerlijke pull training gehad, heb hem gefilmt dus zal de link naar de video vanavond delen, hier de workout:

    Pull V3
    zondag 23 okt. 2022, 14:24

    Iso-Lateral Row (Machine)
    Set 1: 110 kg × 15
    Set 2: 110 kg × 14
    Set 3: 110 kg × 12

    Pendlay Row (Barbell)
    Set 1: 90 kg × 8
    Set 2: 80 kg × 8
    Set 3: 80 kg × 7

    Lat Pulldown (Cable)
    Set 1: 80 kg × 13
    Set 2: 80 kg × 12
    Set 3: 80 kg × 9

    High Cable Row (unilateral)
    Set 1: 27,5 kg × 12
    Set 2: 27,5 kg × 11
    Set 3: 27,5 kg × 11

    Barbell Curl
    Set 1: 35 kg × 11
    Set 2: 35 kg × 10
    Set 3: 35 kg × 9

    Hammer Curl (Cable)
    Set 1: 35 kg × 9
    Set 2: 35 kg × 7
    Set 3: 30 kg × 8

    Reverse fly (Dumbbell)
    Set 1: 12 kg x 18
    set 2: 12 kg x 17
    set 3: 12 kg x 13

    with Strong
     
    Back
    Naar boven