Fitness Seller

Jannes Manderfeld Wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

Geen benen ivm de spierpijn van eergister kan amper lopen en dat is niet overdreven ahah

Screenshot_20170916-111126.png


Screenshot_20170916-111119.png


Screenshot_20170916-111039.png


Screenshot_20170916-111012.png
 
wat een massa man, je word ook al aardig droger!
Dank je, ik word iedere dag droger dus we houden het zo maar even aan voorlopig, inmiddels 1.5kg kwijt dat was meerendeels vet van onderrug en bovenrug
 
Inderdaad wat de mannen hierboven zeggen. Vet knalt er snel af man, heel netjes. Hoeveel onder onderhoud zit je ongeveer?
 
Inderdaad wat de mannen hierboven zeggen. Vet knalt er snel af man, heel netjes. Hoeveel onder onderhoud zit je ongeveer?
Geen idee van hoeveel energie me dieet nu bevat en ook geen idee wat me onderhoud is. Ik eet best nig wel veel werk in het magazijn en fiets ongeveer een uur per dag naar de gym en werk. Bedankt voor het compliment trouwens!
 
Geen idee van hoeveel energie me dieet nu bevat en ook geen idee wat me onderhoud is. Ik eet best nig wel veel werk in het magazijn en fiets ongeveer een uur per dag naar de gym en werk. Bedankt voor het compliment trouwens!
Ah je coach kijkt gewoon van week tot week neem ik aan? Mooie verhoudingen heb je ook man, ik zie jou nog ver komen!
 
Ah je coach kijkt gewoon van week tot week neem ik aan? Mooie verhoudingen heb je ook man, ik zie jou nog ver komen!
Uhm ja we trainen en poseren minimaal 3x per week samen en ik zie hem nog een paar keer meer. Als hij het niet goed vind gaan past hij iets aan
 
Yep alles wat al gezegd is. Toekomstig pro-kandidaat.
Eerst de jeugd wedstrijden pakken in Nederland en dan misschien op het randje van de jeugd een AC pakken.
Daar staan trouwens monsters.
 
TS is dacht 18
Sta jij als natty tussen die "monsters" :o

Met 18 gaan juicen :eek: :finger:
 
Nou ja het is keuze...voor mij geen discussie hoor
 
Yep alles wat al gezegd is. Toekomstig pro-kandidaat.
Eerst de jeugd wedstrijden pakken in Nederland en dan misschien op het randje van de jeugd een AC pakken.
Daar staan trouwens monsters.
Enorm bedankt ron mooi compliment! Hoe gaat u? Nog een beetje uit te houden?
 
Back
Naar boven