XXL Nutrition

Road to Satisfaction (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is er ook niet echt. Dit was vroeger wel het geval.

Ik maakte maar een grapje met: Karma?

Maar ik zie dat je het gegeven hebt.

Thnx ;)
 
Shake besteld! Zal hem dan altijd na de training nemen, of kort daarna/lang daarna.
 
Shake besteld! Zal hem dan altijd na de training nemen, of kort daarna/lang daarna.

Doe maar ervoor en erna. Neem ook maar casseine voor t slapen gaan.

We willen niet al te veel spieren verliezen. En zo is t redelijk clean.

Let goed op je voeding als je wilt cutten.
 
Ik word er toch niet te groot van? Het idee is om het vet weg te krijgen, spieren meer zichtbaar te laten worden en een lean bouw te krijgen. Natuurlijk geen ecto crap, lawl.

Heb de shake net binnengehad, met een zakje afslank eiwit en een shaker, win win.

Ojah, en heel soms eet ik 2 gekookte eieren bij de brinta en weekend meestal ook eieren. Eiwitten ftw? Ik spreid het wel allemaal netjes, 4-6 maaltijden per dag, niet te groot, niet te klein.
 
Zal ik ook shake innemen op dagen waarop ik niet train?
 
shake ten alle tijden innemen ongeacht de situatie :eek:
 
Thx!

Ipv schouders+buik en cardio, vandaag een les kick box gehad. Ook buikoefeningen, dus heb ik dat ook mooi gehad.

Heb bij de whey shake pot ook een zakje whey afslank gehad, dat ingenomen met 300-500 ml water. Het smaakte wat dikjes, maar wel vanille gwn.

Btw, bij dat mix flesje zat zo'n metalen veer thingy, gewoon los in het flesje laten en dan shaken? Dat heb ik gdn.

Verder vult die whey zeker, denk dat dit mijn cravings naar beneden haalt.
 
Voedingschema aangepast.
 
Vandaag Rug+Schouders+Triceps en Cardio. Was gister kick boxen dus kon geen schouders trainen. Wel abs daar, maargoed.

Chin ups:

10 x<--------------------- Eindelijk!!!!!
8 x
5 x
2 x

Dead lift:

12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 60 kg
4 x 70 kg
2 x 80 kg
1 x 90 kg

One handed triceps extensions:

10 x 7 kg
8 x 8 kg
6 x 9 kg
4 x 10 kg

EZ bar skullcrusher (liggend):

8 x 18 kg
6 x 20 kg
4 x 22 kg
8 x 18 kg

Shoulder dumbbell press:

8 x 10 kg
6 x 12 kg

Overhead ez bar press:

8 x 18 kg
6 x 20 kg

Dumbbell side raises:

8 x 7 kg
6 x 8 kg

Triceps cable pushdown:

12 x 36 kg
10 x 41 kg
8 x 45 kg
12 x 18 kg

Cardio: 45 min crosstrainer +- 466 kcal

En op het einde nog 6 chin ups.

Ik wou 100kg DL doen, maar kreeg hem niet omhoog van de houder, denk wel dat ik hem had gekund als ik DL vanaf grond had gedaan.

Nu tijd voor Whey Isolaat Perfection^^.
 
Jongens, ik weet dat ik dat hele ecto, meso en endomorph gedoe moet negeren, maar ik denk echt dat ik ecto/meso ben.

Het duurde letterlijk jaren om mollig te worden, en weet nou niet of dat dik is. Vroegah was ik skinny as ****.

Er is zo'n pols test schijnbaar. Als je je vingers om je pols doet, je middelvinger en duim, dan kun je zien of je ecto/meso/endo bent.

Als ik dat doe, dan kan er een stuk van mijn duim over mijn middelvinger en ook andersom. Dit zou moeten aanduiden op een ectomorph. Echter, ik heb ecto's gezien, en mijn lichaamsframe is anders, dus neig ik naar ecto/meso.

Leid ik aan het skinny-fat syndroom of ben ik gewoon dik/typical endo (de niet getrainde variant)?

Poloer zegt dat ik skinny-fat ben, maar wil meer reacties horen.

Pl0x!
 
Die whey is goed te drinken met halfvolle melk.

Is het super erg als ik het met melk drink?
 
JE BENT SKINNYFAT EN NU OPHOUDEN OVER DIE ECTO/ENDO/MESO ONZIN! Gebruik de tijd dat je hier research naar doet, om te trainen.

Vermijd zuivel. Als je er toch behoefte aan hebt, neem dan magere melk.

Maak even een normaal eet- en trainingsschema. Vermijd die 'machines', en train met dumbbells en stang.

Lees ook maar even de stickies.
 
Ik voel al mijn beenspieren atm, komt door vrijdag. Kick box les heeft letterlijk alle beenspieren aangepakt, want alles doet pijn, lol.

Nog 18 dagen te gaan, dan is het tijd voor weging en dan op 16 december cheat day, muahahahhaa.

Anyways, Whey shake time.
 
Ik voel al mijn beenspieren atm, komt door vrijdag. Kick box les heeft letterlijk alle beenspieren aangepakt, want alles doet pijn, lol.

Nog 18 dagen te gaan, dan is het tijd voor weging en dan op 16 december cheat day, muahahahhaa.

Anyways, Whey shake time.

beenpijn komt gewoon door het strechen. enne cheatdays is only for the weaklings. Gewoon door blijven eten
 
Was eigenlijk niet van plan om te gaan trainen vndg, maar toch gegaan. Schouders + Abs en Cardio vndg:

Dumbbell shoulder side raises:

8 x 7 kg
6 x 8 kg
5 x 9 kg
4 x 9 kg
6 x 10 kg

Shoulder dumbbell press:

12 x 10 kg
10 x 12 kg
6 x 14 kg
7 x 10 kg

Overhead Ez bar press:

12 x 14 kg
10 x 16 kg
8 x 20 kg
10 x 14 kg

Allerlei ab oefeningen

Cardio: 45 min crosstrainer +- 518 kcal[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nu Isolaat Perfection tijd, hopelijk smaakt het met water.
 
Lawl.....

Whey met water smaakt niet zozeer niet lekker tegenover met melk, maar op het einde gaat het op je maag spelen.

Met melk krijg ik een opgeblazen gevoel, zonder, nu dus, heb ik er niet direct last van. Misschien zometeen wel, not sure. Heb gekeken hoe het zat met melk, en idd, teveel carbs/vet.

Trainen ging wel lekker vndg.
 
Lawl.....

Whey met water smaakt niet zozeer niet lekker tegenover met melk, maar op het einde gaat het op je maag spelen.

Met melk krijg ik een opgeblazen gevoel, zonder, nu dus, heb ik er niet direct last van. Misschien zometeen wel, not sure. Heb gekeken hoe het zat met melk, en idd, teveel carbs/vet.

Trainen ging wel lekker vndg.

Goede tip van mij he? Whey in water;)

Ben jij wel serieus aan t trainen? Schouders, abs en cardio? Ik denk dat ik mn abo op dit topic maar weer moet verwijderen.

Jammer, ik dacht dat je serieus was.
 
Ja thx van dat whey in water tip.

Lol, ik vind dat ik serieus aan het trainen ben. Je bent vrij om je abo op dit topic te verwijderen. Ik gebruik dit topic als diary en manier om mijn voortgang te bekijken; ieder traint anders.

En hoezo zou schouders, abs en cardio een slechte combi zijn? Ik train 2 spiergroepen per sessie, wat voldoende moet zijn I guess?
 
Ja thx van dat whey in water tip.

Lol, ik vind dat ik serieus aan het trainen ben. Je bent vrij om je abo op dit topic te verwijderen. Ik gebruik dit topic als diary en manier om mijn voortgang te bekijken; ieder traint anders.

En hoezo zou schouders, abs en cardio een slechte combi zijn? Ik train 2 spiergroepen per sessie, wat voldoende moet zijn I guess?

Heel erg jammer deze reactie.
 
Back
Naar boven