Fitness Seller

Road to INBA Dutch Championships 2018 (1 bezoeker)

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Sick:woot:
 
600 rijstwafels of 6 pakken rijstwafels, een droge bek gegarandeerd:zuip:
 
Vandaag echt laden gewicht 75,6 vandaag 6x100 rijstwafels
Echt sick hoe je gewicht nog zakt de laatste dagen!

Ben benieuwd naar je shape vandaag..


good luck & have fun today!:D
 
Succes kerel!
 
600 rijstwafels of 6 pakken rijstwafels, een droge bek gegarandeerd:zuip:
600? Of bedoel je 60. Een pak van 100 heb ik nog nooit gezien. Mocht je echt een droge bek willen moet je droog havermout eten, lekker stof happen ;).

Vandaag echt laden gewicht 75,6 vandaag 6x100 rijstwafels
Waarom rijstwafels i.p.v. rijst? Heeft dat te maken met het vocht dat in gekookte rijst zit, dus dat je de hoeveelheid water/vocht die je binnenkrijgt wil beperken (vochtafdrijven).
 
Heeft dat te maken met het vocht dat in gekookte rijst zit, dus dat je de hoeveelheid water/vocht die je binnenkrijgt wil beperken (vochtafdrijven).
Precies dit..Je gaat niet voor niks laag in vocht zitten en dan vervolgens maximaal komkommers vreten bijvoorbeeld ..:o
 
Precies dit..Je gaat niet voor niks laag in vocht zitten en dan vervolgens maximaal komkommers vreten bijvoorbeeld ..:o
Mwa verschilt ook per persoon. Genoeg mensen die met gekookte rijst laden. Heb ik zelf ook gedaan en had geen vocht meer in het lichaam
 
Veel succes kerel !
 
Mwa verschilt ook per persoon. Genoeg mensen die met gekookte rijst laden. Heb ik zelf ook gedaan en had geen vocht meer in het lichaam
True...het ligt er natuurlijk aan hoe graag je lichaam uberhaupt vocht vast houdt..
 
Mwa mocht ook gekookte rijst maar maakt me niks hele dag lekker door knagen haha.
Shape vandaag voor mijn gevoel eat minder wat stress gehad afgelopen dagen dus lichaam vochtiger.
Zeker genoten vandaag geen First call out rest was gewoon groter.
 
Je mag trots zijn op je prestaties, je stond bij de top van Nederland. Dikke heerser !
 
Zeker weten. Als natty op het NK is sowieso ziek.
 
Topper! Gefeliciteerd met je 5e plek super gedaan gozer!
 
Zeer blij met. 5e plek. Al ging laden en voorbereiding niet zo lekker. Toch een mooi resultaat top 5 van Nederland . Klinkt goed om dat te kunnen zeggen .
 
Back
Naar boven