Fitness Seller

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Sorry topic starter voor de topic hijack
P.s morgen om 12.00 gaat inschrijving SBD open, wees er snel bij!!
 
Zit morgen achter de pc om in te schrijven haha.
 
En? Is het gelukt met de inschrijving?

Volg je log al wel een tijdje. Respect voor je inzet man. Jij traint in Nijmegen toch bij de gym bij de wedren (dacht dat ergens op foto's in je log gezien te hebben...)
 
En? Is het gelukt met de inschrijving?

Volg je log al wel een tijdje. Respect voor je inzet man. Jij traint in Nijmegen toch bij de gym bij de wedren (dacht dat ergens op foto's in je log gezien te hebben...)

inschrijving gelukt.
train bij go4fit wijchen, daar werk ik ook.
 
inschrijving gelukt.
train bij go4fit wijchen, daar werk ik ook.

Ok dan heb ik het verkeerd gezien, my bad.......maar goed Nijmegen en Wijchen is niet ver van elkaar haha. Mooi dat je inschrijving gelukt is, hebben we hier weer iets om naar uit te kijken :D
 
mooi dat de inschrijving gelukt is, welke klasse ga je mee doen?

succes met de voorbereiding.
 
Ok dan heb ik het verkeerd gezien, my bad.......maar goed Nijmegen en Wijchen is niet ver van elkaar haha. Mooi dat je inschrijving gelukt is, hebben we hier weer iets om naar uit te kijken :D

waar train jij dan ?
 
mooi dat de inschrijving gelukt is, welke klasse ga je mee doen?

succes met de voorbereiding.

thnx ga -93 mee doen samen met atleet van mij en collega.
zal geen hoge clasering worden maar hoop wel op nk qualificatie.

doel is 175 squat 145 bench 225 deadlift
dan mag ik 88 wegen en heb ik wilks boven de 350
weeg nu ongeveer 86 nuchter in de ochtend dus dan heb ik nog wat speling.
 
Ik train bij BF in het centrum van Nijmegen. Ik woon in de binnenstad dus dat is voor mij ideaal.......helaas is die gym en het volk wat er rondloopt niet ideaal......
Heb komende week ook nog trainingen gepland staat.....ben benieuwd of er wat van terecht gaat komen..:cool:
 
Ik train bij BF in het centrum van Nijmegen. Ik woon in de binnenstad dus dat is voor mij ideaal.......helaas is die gym en het volk wat er rondloopt niet ideaal......
Heb komende week ook nog trainingen gepland staat.....ben benieuwd of er wat van terecht gaat komen..:cool:

haha met de vierdaagse succes haha.
 
haha met de vierdaagse succes haha.

Nou ja die 4-daagse is zo erg nog niet, het is meer de zomerfeesten eromheen, met alle verleidingen om zelf ook lekker te gaan feesten :o
 
Nou ja die 4-daagse is zo erg nog niet, het is meer de zomerfeesten eromheen, met alle verleidingen om zelf ook lekker te gaan feesten :o
agja eerst trainen daarna de stad in kan prima toch
 
Klopt en dat is ook wel de bedoeling eigenlijk..........maar goed dat ligt ook een beetje aan de nachtrust aangezien het midden in de stad niet de meest rustige plek is gedurende de hele nacht in die week hahaha
 
Klopt en dat is ook wel de bedoeling eigenlijk..........maar goed dat ligt ook een beetje aan de nachtrust aangezien het midden in de stad niet de meest rustige plek is gedurende de hele nacht in die week hahaha
woon zelf aan sint anna haha dus ook chaos de hele week
 
woon zelf aan sint anna haha dus ook chaos de hele week

Ok dan hoef ik je daar inderdaad ook helemaal niks over te vertellen haha. En voor de vrijdag al helemaal niet, dan zit je helemaal goed bij jou!
 
Gister squat en deadlift training gehad.

squat
60 x 5
80 x 5
100 x 3
120 x 3
130 x 1
140 x 1
150 x 1 had nog wel wat over maar vond wel genoeg voor vandaag

deadlift
60 x 10
100 x 5
130 x 3
150 x 3
170 x 1
180 x 1
190 x 1 ging te makkelijk dus ff grotere stap gemaakt
205 x 1 eazy rep
215 x 1 zwaar genoeg
 
Doe je helemaal geen accessory werk of log je dit gewoon niet?
 
Doe je helemaal geen accessory werk of log je dit gewoon niet?

Doenik juist erg veel maar log ik. Niet vind de gewichten daarbij niet zo intresant
 
Back
Naar boven