XXL Nutrition

Road to SBD Gains

Bezoekers in dit topic

Furryx94

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
5.064
Waardering
10.014
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%
misschien weer eens leuk om een logje bij te houden aangezien ik weer voor de herkansing ga om langdurig te gaan bulken.
vanuit de vorige contest(september 2020) op een mooi vetpercentage terecht gekomen. toen besloten om coaching te nemen voor mijn SBD lifts dat ging zeer goed ik maakte leuke stappen vooral qua techniek en het ging best lekker had een kleine 2/3kg gepakt. net voor de sluiting ook een PR op de squat kunnen pakken 150kg.

met de 2e lockdown niet kunnen trainen tot aan eind februari. en wel wat massa verloren en vetpercentage zeker omhoog gegaan. ik at alles waar ik zin in had en niks boeide mij qua eten of trainen. eind Februari kon ik weer beginnen met een beetje buiten trainen en beetje behelpen was het zeker. vanaf hier was het weer onderhoud op zoeken qua kcal en zolang mogelijk volume en kracht vol houden.

op het moment is mijn volume flink gekelderd en de intensiteit aardig hoog (zeker voor mij zo diep in de cut) mijn cut houdt op 30 juni. (eigenlijk 29 juni want dan ben ik 2 daagjes weg)
onderstaand een grafiekje hoe mijn cut is verlopen en ben ik benieuwd waar ik 29 juni zal staan.
1624039898048.png


onderstaand mijn macro's
1624039944192.png

cardio
traindagen 30min +10k stappen
rustdagen 45min + 12k stappen.

5 dagen in de week train ik, in een LB/UB/rust/ mix/DL+quads/UB.

zal langzaam aan wat updates plaatsen, wie weet een shape update zo af en toe. prive dingen waar ik dat nodig vind.
 
train van vandaag, Dag A

squat
125kg x 1
115k x 2x3

snatchgrip Rdl
93,5kg x 2x10

en meer
 
In ofcourse !
 
Volg :)
Succes.
 
In
 
Meting van de zaterdag.
77.2kg
75.5cm taille
59.5cm benen
 
Hee vriendin
 
Ik kom ook eens peaken
 
Ik volg ook weer!

Weet je al wat je gaat doen na je cut qua schema/coaching?
 
Ik kom ook eens peaken
super tof! jij bent voor mij wel iemand die ik altijd stiekem volg (meld nooit wat in je log) maar volg al een tijdje. super kracht en goed lichaam naar mijn weten ook natty, wel goals :)

hoop dat ik vergelijkbare stats kan halen als jij dat hebt :)

Ik volg ook weer!

Weet je al wat je gaat doen na je cut qua schema/coaching?
welkom :)

ik blijf zeker bij mijn huidige coach. heb enorm veel aan hem. qua techniek wat ik heb verbeterd en de stappen die ik ga maken in mijn kracht wordt het wel eens tijd om mijn ouwe Pr's te crushen van November 19.

laten we gewoon hopen dat de gyms open blijven en dat ik misschien ergens een Meet kan draaien om ervaring op te gaan doen.
doel is wel echt langdurig bulken tot de -93 klasse en niet te vet worden, maar wel genoeg ruimte om van het leven te genieten.
 
super tof! jij bent voor mij wel iemand die ik altijd stiekem volg (meld nooit wat in je log) maar volg al een tijdje. super kracht en goed lichaam naar mijn weten ook natty, wel goals :)

hoop dat ik vergelijkbare stats kan halen als jij dat hebt :)


welkom :)
Super tof om te horen man! Inderdaad natty :) die stats komen wel! Kzie dat je dezelfde lengte hebt als mij. Ben 1.83. Alleen sta je een stuk leaner :p ben aardig wat kgs aangekomen ondertussen in men bulk :p maar geeft wel lekkere pr's
 
train van vandaag Dag D omgeruild met dag C, pakte helaas niet goed uit.

DL
3x een poging gedaan tot 160kg. het zat er niet in :(. merk wel echt dat ik in het einde van mijn cut zit en dat ik gewoon helemaal leeg ben.
is trouwens echt voor het eerst in de bijna 18 weken durende cut dat ik nu tegen fails aan het lopen ben. wel de 2e keer op een deadlift dat dit gebeurd.
enfin hoort erbij is ook echt het einde van de cut.

125kg x3x2

RDL
95kg x 10 reps
95kg x 8 reps

nog 9 dagen :)
 
Beetje laat maar in!🙄😁
 
Zware gewichten en lange cut gaan idd niet hand in hand :) komt wel goed na je cut
 
Zware gewichten en lange cut gaan idd niet hand in hand :) komt wel goed na je cut
Zeker weten. Kan niet wachten om weer wat meer te mogen eten. Het is oprecht een naar gevoel, als je een prima maaltijd hebt gemaakt en het gewoon wel x2 op kan eten.

Beetje laat maar in!🙄😁
Better lèt dan nèt.
 
Traindag C
Squats
Wu
112.5kg 8x1. Belt kon ook weer 1 gaatje strakker. Heb nog ruimte om 1 gaat strakker te gaan, ga ik vast niet redden.

Cgbp
66kg x 2x8
66kg x 6

Leg ext
Plate loaded shoulder press
Bicaps
 
Back
Naar boven